Vraag me serieus af waarom zoveel vrouwen zo heftig reageren op deze hele situatie.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze zijn weer bij elkaar?![]()
![]()
Ze heeft vast iets laten vallen over haar geheugen of zo.![]()
"Ha Vic, dus je bent je spullen aan het pakken? Goh... die koffer die je daar hebt... ik zie 'm opeens voor me, links van een... een hotelraam! En jij stond toen achter me... Wacht eens, je handen in mijn rug... wat een gekke herinnering opeens zeg..."
En hop, samen op een bootje deur de Amsterdamse grachten!![]()
Nah, een vent die alles neukt wat ie krijgen kan en zijn vriendin het raam uitduwt als ie d'r zat is.... klinkt niet echt normaal, wel?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vraag me serieus af waarom zoveel vrouwen zo heftig reageren op deze hele situatie.
Ik vraag me serieus af waarom sommige mannen elk gevoel voor hyperbool en ironie ontberen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vraag me serieus af waarom zoveel vrouwen zo heftig reageren op deze hele situatie.
Dat weet ik niet lieve Duderette.quote:
Gelukkig iemand die mijn taken waarneemt tijdens mijn afwezigheidquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:38 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik zag ze gisteren samen op een boot in de Prinsengracht.
Zij had blote armen en wat ik kon zien is dat ze giga littekens heeft.
Sowieso 1 vanaf de onderkant schouder tot op de pols.
Maar ze zagen er verder wel gelukkig uit.
Geloof het of niet, maar toen ik ze zag moest ik meteen aan jou, Milagro, Duderette en dit topic denken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:14 schreef Ole het volgende:
Gelukkig iemand die mijn taken waarneemt tijdens mijn afwezigheid
Ik zie je nu helemaal voor me als een soort van Inspector Gadgetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Als ik thuis ben maar snel even wat speurwerk verrichten in de buurt
Kijk al zou je het niet eens voor ons doen hè (stèl!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat weet ik niet lieve Duderette.Ik meld wat ik zag, had alleen niet de tegenwoordigheid van geest om even een fotootje te schieten voor dit geweldige topic.
Kijk, daar houd ik vanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar toen ik ze zag moest ik meteen aan jou, Milagro, Duderette en dit topic denken.![]()
quote:ma 14 jul 2008, 07:00 Victor Reinier bezoekt première met kinderen onze redactie
De Brief voor de Koning in première
DEN HAAG (ANP) - De Brief voor de...
AMSTERDAM - Victor Reinier, die de rol van ridder Ristridin in 'De Brief voor de Koning' speelt, kwam zonder zijn vriendin Kim, die in september vorig jaar uit een hotelraam in Maastricht viel, naar de première.
Of de twee nog samen zijn, daar wilde de acteur niet op ingaan. Het gonsde gistermiddag van de geruchten dat het over zou zijn tussen Victor en Kim.
Hij kwam met zijn zoon Jesse en dochter Janna. Wel verklapte Victor: "Na de opnames van 'Flikken’ ga ik misschien het theater in.”
Wie weet varen ze straks weer hand in hand op de Prinsengrachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu wachten tot Ole updates heeft.
Eeh, ja. Bestaat daar twijfel over dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:43 schreef SterreMarit het volgende:
Wordt hier nog steeds gedacht (en geloofd) dat hij haar heeft geduwd?
zoooww eeennn zeettttt izzzz truuuuuquote:
Ik heb ze niet gezien. Gewoon een paar uur voor jandoedel met een camera in mijn knuistjes gestaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Wie weet varen ze straks weer hand in hand op de Prinsengracht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |