Natuurlijk. Maar zolang je het niet probeert... Ik zou 't sowieso proberen, al is het maar om psv wat druk op te leggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog maar zien dat PSV Aisatti uberhaubt aan Ajax wil verkopen.
Klopt maar wie zegt dat dit niet al gedaan is?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar zolang je het niet probeert... Ik zou 't sowieso proberen, al is het maar om psv wat druk op te leggen.
Waarschijnlijker nog hoger. Alleen niet iedereen heeft ervoor gekozen om dit in praktijk te brengen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Tokkies.
In het uitvak zullen vast 1.200 mensen zitten met HBO denk-niveau.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog maar zien dat PSV Aisatti uberhaubt aan Ajax wil verkopen.
Leer eerst z'n naam maar eens fatsoenlijk schrijven voor dat je uberhaupt aan een transfer gaat denkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die ene miljoen wat je overhoudt bij Aissatti investeer je gelijk weer in zijn medische kosten per seizoen.
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
[..]
Leer eerst z'n naam maar eens fatsoenlijk schrijven voor dat je uberhaupt aan een transfer gaat denken![]()
quote:
NIeuwe baan enzo.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:14 schreef denthemen het volgende:
Long time no see PyTh
Whehequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:01 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Waarschijnlijker nog hoger. Alleen niet iedereen heeft ervoor gekozen om dit in praktijk te brengen.
Dat brekebeentje is affelay.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:19 schreef Tim_G het volgende:
Aissati is verdomme dat brekebeentje van PSV......als we daar onze hoop op moeten vestigen?!We hebben al genoeg van dat soort lappemand voetballertjes.
Voor dat geld moet er iets beters te krijgen zijn.
Nee dat is ook een brekebeentje....quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:36 schreef Longmen het volgende:
Weet niet of Caio wordt gevolgd na een tip van vd Zee? Dan heb ik er wel vertrouwen in...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:36 schreef Longmen het volgende:
Weet niet of Caio wordt gevolgd na een tip van vd Zee? Dan heb ik er wel vertrouwen in...
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef PyTh het volgende:
Leer eerst z'n naam maar eens fatsoenlijk schrijven![]()
Moiquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Wie zegt trouwens dat Aissati bij Ajax zou willen spelen, laat staan passen?
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:01 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Waarschijnlijker nog hoger. Alleen niet iedereen heeft ervoor gekozen om dit in praktijk te brengen.
Waarom niet. Snap heus wel waar je op doelt, maar hij heeft iig wel bewezen iets goeds er uit te kunnen vissen. En we mogen best hopen op wat betere spelers toch?quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Urzaiz gaat de sterren van de hemel spelen zondag
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Nelisse gaat de sterren van de hemel spelen zondag
Niet beter dat stel ik ook niet. Maar wat zegt een videobandje nu? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van deze jongen gehoord. maar als vd Zee hem in file heeft heb ik meer vertrouwen dan dat van Geel weer een speler aangepraat heeft gekregen tijdens een netwerkborrel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:38 schreef twi het volgende:
Caio gaat echt niet beter voetballen omdat Van der Zee hem heeft gezien in plaats van iemand anders. Persoonlijk heb ik, van alle talenten die er in Brazilie rondlopen, nog nooit wat gehoord over Caio. Dus ik weet het zo net nog niet. Als zo'n gastje dan een paar miljoen kost, maar voor 12 miljoen moet je toch een gerenommeerder talent kunnen halen.
Kop op, schouders eronder! Hebben we allemaal wel eens. Je komt er wel bovenop!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:12 schreef Longmen het volgende:
geloof dat ik een beetje verkeerd wordt begrepen![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Kop op, schouders eronder! Hebben we allemaal wel eens. Je komt er wel bovenop!
quote:Ajax biedt je de mogelijkheid om antwoord te krijgen op jouw vragen aan een Ajacied. Deze keer kun je vragen stellen aan Jurgen Colin. Als jouw vraag wordt geselecteerd dan lees je het antwoord van de speler terug in een van de eerstvolgende Kick Offs.
Haal je die ava na zondag weer wegquote:
Ongelooflijk. Hoezo ik heb oogkleppen op en er is helemaal niets aan de hand met Ajax? Jaakke zou het bedacht kunnen hebben.quote:
Whaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Haal je die ava na zondag weer weg![]()
![]()
Ach, dan kom je gewoon hier uithuilen maandag en zal ik je troosten niet pestenquote:
Je wordt niet verkeerd begrepen, je bent gewoon kortzichtig en aan het papegaaien.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Niet beter dat stel ik ook niet. Maar wat zegt een videobandje nu? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van deze jongen gehoord. maar als vd Zee hem in file heeft heb ik meer vertrouwen dan dat van Geel weer een speler aangepraat heeft gekregen tijdens een netwerkborrel.![]()
Overigens vind in 12 miljoen ook veel te veel.
geloof dat ik een beetje verkeerd wordt begrepen![]()
Hoezo Utreg wint gewoon gekkiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, dan kom je gewoon hier uithuilen maandag en zal ik je troosten niet pesten![]()
Had Chelsea al eerder interesse of komt het gewoon door Ten Cate?quote:Chelsea heeft vergaande belangstelling voor enkele veelbelovende Braziliaanse talenten: Renato Augusto (19) en Lulinha (17). (The Independent)
Zijn gewoon bekende talenten die zelfs bij top oss in het bestand staanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:09 schreef Wooldoor het volgende:
Wel grappig dit:
[..]
Had Chelsea al eerder interesse of komt het gewoon door Ten Cate?
quote:
Tja, ach. Zlatan kende ik ook niet toen hij naar Ajax kwam. Verras ons maar!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En al die namen van spelers die hier genoemd worden (Caio enzo), het zal allemaal best, maar ik ken er geen één van
Het zullen best aardige spelers zijn, maar ik kan er niet over oordelen. Ik heb nog nooit van die gasten gehoord.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Tja, ach. Zlatan kende ik ook niet toen hij naar Ajax kwam. Verras ons maar!
Het geinige hieraan is dat beide spelers bij mijn milan team voetballen in fifa 08quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:09 schreef Wooldoor het volgende:
Wel grappig dit:
[..]
Had Chelsea al eerder interesse of komt het gewoon door Ten Cate?
Ken je de zanger Marco Borsatoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo Utreg wint gewoon gekkie![]()
Waarom geen Gentenaarquote:Stekelenburg mogelijk op tijd fit voor FC Utrecht
--------------------------------------------------------------------------------
25 oktober 2007
Ajacied Maarten Stekelenburg brak in de wedstrijd tegen NEC (0-0) een vinger, maar dat belet de doelman niet om te trainen. Samen met keeperstrainer Carlo l'Ami werkte de goalie gisteren aan het meevoetballen, zo meldt AD Sportwereld.
Stekelenburg hoopt vandaag zijn gekwetste hand weer voorzichtig te kunnen gebruiken. Mogelijk is de inmiddels 25-jarige sluitpost zelfs op tijd fit voor de wedstrijd tegen FC Utrecht van aanstaande zondag. Mocht dat niet zo zijn, dan zal Erik Heijblok hem vervangen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ken je de zanger Marco Borsato![]()
Die heeft ooit een mooi lied geschreven over dromen en zo![]()
Utrechtttttttttttttttttttt we komen er aan................... stenen goooien Paulus, das niet netjes
![]()
Paulus, das een baar smileyquote:
Harde euro'squote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:50 schreef N.i.c.k het volgende:
Zal vast al wel vaker gevraagd zijn, maar waarom heeft de interesse in Pocognoli nooit geleid tot een transfer ? Denk toch dat hij de kwaliteiten wel bezit.
Op Marktplaats...............zekers..........quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga een overwinning baren voor utreg
Ze willen iemand die het niveau van Grandel heeftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja wtf. Wat is dit voor shitzooi? Gentenaar nummer 2 lijkt me toch godverdomme wel duidelijk?
Er was een bedrag van 3 miljoen mee gemoeid. Lijkt me niet het bezwaar te zijn geweest.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:03 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je wat ik nou zo leuk vind aan dit topic ?
Dat we hier zo lief ook met andere clubfans minder begaafde tegenstanders kunnen babbelen, op een mooie manier.............![]()
Echt, ik voel de liefde.............
mn ajax hartje klopt![]()
Tegen Kozakken heeft Heijblok zich toch wel bewezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja wtf. Wat is dit voor shitzooi? Gentenaar nummer 2 lijkt me toch godverdomme wel duidelijk?
iddquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef patrickt37 het volgende:
Ivanovic liever naar Juventus dan naar Ajax
De kans dat Branislav Ivanovic naar Ajax komt lijkt steeds kleiner te worden. De verdediger werd met de Amsterdamse club in verband gebracht, nadat bekend werd dat dit het laatste seizoen voor Jaap Stam is.
Waar komt dat stuk vandaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef patrickt37 het volgende:
Ivanovic liever naar Juventus dan naar Ajax
De kans dat Branislav Ivanovic naar Ajax komt lijkt steeds kleiner te worden. De verdediger werd met de Amsterdamse club in verband gebracht, nadat bekend werd dat dit het laatste seizoen voor Jaap Stam is. Volgens ploeggenoot Ivan Pelizzoli wil Ivanovic naar de Italiaanse velden, waar Juventus en Internazionale interesse zouden hebben in hem.
De voormalig doelman van AS Roma liet weten dat zijn ploeggenoot bij Lokomotiv Moskou meer oor heeft naar een avontuur bij Juventus. "Branislav praat de hele tijd over Juventus. De laatste tijd vraagt hij me veel dingen over Juventus en het Italiaanse voetbal", aldus de sluitpost.
De 23-jarige Serviër moet bij de Italiaanse topclub het gat opvullen in de verdediging, waar voorheen Jorge Andrade stond. De Portugees kampt met een knieblessure, die hem nog een aantal maanden buiten spel zet. De international van Servië zal bij een overeenkomst in de winterstop naar de Oude Dame komen, waar een bedrag van tien miljoen euro bij geboeit is.
kom op man.. op zo een moment moet je voor ervaring kiezen.. Gentenaar is de hele tijd nummer 2 geweest.. nu krijgt ie de kans om de keepen.. komt er zo een jan lul als Heijblok voor in de plaats die dit jaar pas aangetrokken is..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:40 schreef Roflbroek het volgende:
Naar aanleiding van beelden van de samenvatting van de bekerwedstrijd tegen de kozakkenboys vond ik Heijblok een goede indruk maken. (op dat slippertje in de laaste min na) Maar voor de rest had hij een aantal mooie reddingen.
HOEZOquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:03 schreef De_Brandweer het volgende:
we zullen in iedergeval niet verliezen of gelijkspelen
quote:
ben jij dat met groep 8 ofzo?quote:
Liever niet he.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:26 schreef jna het volgende:
Jol officieel weg bij de Spurs. Laat de geruchten maar komen
Arshavinquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:15 schreef Sethje het volgende:
Die nr 10 van Zenith moeten we halen, echt een geweldenaar
quote:De kogel is dan eindelijk door de kerk: Martin Jol is opgestapt als manager van Tottenham Hotspur. De belangrijkste redenen voor het vertrek zijn de zwaar tegenvallende prestaties van The Spurs. Hoewel de Nederlander bij herhaling volhield dat hij er vertrouwen in had dat het weer goed zou komen met Tottenham Hotspur, heeft hij volgens de BBC zelf zijn ontslag ingediend. Het besluit van Jol lag al vast voor het duel tegen Getafe.
In de rust van het UEFA Cup-duel tussen Tottenham en het Spaanse Getafe (2-1 verlies) werd het langzaam maar zeker duidelijk voor de buitenwereld dat dit de laatste wedstrijd van Jol als coach van de Engelsen zou zijn. Fans betuigden door middel van spreekkoren nog wel hun steun aan Jol, bij wie de tranen in de ogen stonden.
Clive Allen zit volgens het nieuwsmedium The Sun komende zondag op de bank tijdens de wedstrijd tegen Blackburn Rovers, alvorens Juande Ramos als nieuwe hoofdtrainer gepresenteerd wordt. De Spanjaard staat momenteel nog onder contract bij Sevilla, maar zou naar verluidt zo goed als rond zijn met Tottenham.
De geruchten rondom het ontslag van Jol doen al wekenlang de ronde. Zo werd er zelfs gespeculeerd dat de 51-jarige coach naar Ajax zou vertrekken om Henk ten Cate op te volgen. Jol zelf sprak dit echter tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |