Tandwielen scorenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:29 schreef Roderick2085 het volgende:
Ptten, morgen ochtend naar de tantarts
![]()
Volgens buienradar hoef je je nergens zorgen over te makenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
straks rijden. hopelijk blijft het droog. gisteren was het weer toch beter
Verslag en picsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens buienradar hoef je je nergens zorgen over te maken![]()
We verwachten wel een verslagje
Waar blijven de pics??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
Waar blijven de pics??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
Ziet er strak uit voor zover zichtbaarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:28 schreef Cageon het volgende:
pak gekocht
nog geen echt geschikte foto's kunnen maken, 1 plaatje is scherp:
[ link | afbeelding ]
En een teaser:
[ link | afbeelding ]
dank u dank u, zit ook strak. Letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ziet er strak uit voor zover zichtbaar![]()
Tragkraft max. 150 kg.quote:
Netjesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:28 schreef Cageon het volgende:
pak gekocht
nog geen echt geschikte foto's kunnen maken, 1 plaatje is scherp:
[ link | afbeelding ]
En een teaser:
[ link | afbeelding ]
owja das natuurlijk alleen door die steuntjesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Meeste gewicht zit toch aan de voorkant
alsof jou SM ook maar de helft meer weegt dan 150kgquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
owja das natuurlijk alleen door die steuntjes![]()
Die leen sloep die hij nu heeft iig welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
alsof jou SM ook maar de helft meer weegt dan 150kg
Doe maar normaal dan doe je al meer dan gek....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:44 schreef -XX- het volgende:
Guter abend herren,wie gehst sie alle?
Nachste Woche wird es so ficken finsternis sind als diesmal!!
Ofzo.. uch.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
Doe maar normaal dan doe je al meer dan gek....![]()
dat past niet bij -XX-, vandaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:00 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Het is:
Doe normaal, dan doe je al gek genoeg![]()
Avond
Ow ok dan is het goedquote:
dank dank, ben er blij mee, nu nog motor rijden met t kreng, maar daar heb ik de motor voor nodig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Ow ok dan is het goed
Mooi pakkie trouwens
Zei je ficken?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:44 schreef -XX- het volgende:
Guter abend herren,wie gehst sie alle?
Nachste Woche wird es so ficken finsternis sind als diesmal!!
Ofzo.. uch.![]()
![]()
dank dank, ik beloof u allen, betere pimp pics zijn in aantocht wanneer ik een Canon DSLR hier heb liggen Morgen denk ikquote:
erg vette bike, alleen vind ik die kleurstelling wel jammer in het rood vind ik hem persoonlijk fraaier.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:57 schreef Den_Haag het volgende:
Dan bij deze even een kort verslagje. Vandaag om 15:00 bij Hans van Wijk de Triumph Daytona 955i opgehaald. Best intimiderend beestje als je alleen nog maar je les CBF500´tje gewend bent.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb in totaal zo´n 1,5 gereden. Vanuit Zoetermeer binnendoor naar Pijnacker, vandaar uit naar Delft. Even een stukje door Delft heen gecrossed om richting Naaldwijk tussen de kassen te duiken. Ook 1 klein stukje A4 daar meegepakt, en meteen er achter gekomen dat de 2de versnelling meer dan genoeg is om mijn rijbewijs kwijt te raken![]()
Via de kassen vanuit Naaldwijk naar Wateringen gereden. Daar even wat stadverkeer geoefend, en wat locals kennis laten maken met de carbon uitlaat. Zeer lekker geluid komt eruit icm de 3-cilinder.![]()
[ link | afbeelding ]
Hierna via Rijswijk de snelweg op gedraaid en terug gereden naar Zoetermeer. Ondertussen nog wat kort tussensprintjes. Moet echt zeggen dat ik onder de indruk ben van hoe deze machine rijdt. Zeer snel maar toch erg goed beheersbaar, zelfs voor zo’n beginner als ik.![]()
Had soms alleen wat last van mijn polsen maar dat kwam denk ik voornamelijk door wat krampachtig rijden in het begin. Later tijdens de rit had ik er geen last meer van. Ben alleen wel de kinflap van mijn helm kwijt geraakt op het laatste stuk snelweg.![]()
Na een gezellig praatje en een bedankt voor de heren van de motorzaak ben ik weer naar huis gereden. Nu maar op zoek naar stalling wat dit is toch echt een motor die hoog op mijn verlanglijstje staat.![]()
Vet zeg.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:57 schreef Den_Haag het volgende:
Dan bij deze even een kort verslagje. Vandaag om 15:00 bij Hans van Wijk de Triumph Daytona 955i opgehaald. Best intimiderend beestje als je alleen nog maar je les CBF500´tje gewend bent.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb in totaal zo´n 1,5 gereden. Vanuit Zoetermeer binnendoor naar Pijnacker, vandaar uit naar Delft. Even een stukje door Delft heen gecrossed om richting Naaldwijk tussen de kassen te duiken. Ook 1 klein stukje A4 daar meegepakt, en meteen er achter gekomen dat de 2de versnelling meer dan genoeg is om mijn rijbewijs kwijt te raken![]()
Via de kassen vanuit Naaldwijk naar Wateringen gereden. Daar even wat stadverkeer geoefend, en wat locals kennis laten maken met de carbon uitlaat. Zeer lekker geluid komt eruit icm de 3-cilinder.![]()
[ link | afbeelding ]
Hierna via Rijswijk de snelweg op gedraaid en terug gereden naar Zoetermeer. Ondertussen nog wat kort tussensprintjes. Moet echt zeggen dat ik onder de indruk ben van hoe deze machine rijdt. Zeer snel maar toch erg goed beheersbaar, zelfs voor zo’n beginner als ik.![]()
Had soms alleen wat last van mijn polsen maar dat kwam denk ik voornamelijk door wat krampachtig rijden in het begin. Later tijdens de rit had ik er geen last meer van. Ben alleen wel de kinflap van mijn helm kwijt geraakt op het laatste stuk snelweg.![]()
Na een gezellig praatje en een bedankt voor de heren van de motorzaak ben ik weer naar huis gereden. Nu maar op zoek naar stalling wat dit is toch echt een motor die hoog op mijn verlanglijstje staat.![]()
Vind dit geel juist wel wat hebben. Geluid was super. Ook handig om in de file automobilisten mee te waarschuwen dat je langs ze rijdtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
erg vette bike, alleen vind ik die kleurstelling wel jammer in het rood vind ik hem persoonlijk fraaier.
Erg rauw geluid onderin en erg snerpend/viercillinder boven in ofniet?
denk dat de pics vertekenend zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
Vind dit geel juist wel wat hebben.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk dat de pics vertekenend zijnmooi ding wel
beetje jammer dat het een triumph is
![]()
![]()
Aha, geel... ik vond het al zo'n vage kleur oranje lijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vind dit geel juist wel wat hebben. Geluid was super. Ook handig om in de file automobilisten mee te waarschuwen dat je langs ze rijdt
Stoere bike man veel plezier der mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:57 schreef Den_Haag het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Aha, geel... ik vond het al zo'n vage kleur oranje lijken
Maar mooi ding
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:57 schreef Den_Haag het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Doen!
doen
Doehoen
[/-XX-]
Schijt aan de buren, bouw een schuurtje voor je huis![]()
als die gewoon "normaal" geel is dan is dat ook al beter iddquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
Hoop van wel. Maar moet voor zo´n motor eerst stalling hebben. En ik ga nog wat proefritjes regelen op andere motoren.
´t is een appartementquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Doen!
doen
Doehoen
[/-XX-]
Schijt aan de buren, bouw een schuurtje voor je huis![]()
wrijf hem er ff lekker in verdommequote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef bvvt het volgende:
't is net 9 uur geweest
Dusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
´t is een appartement![]()
Binnenkort maar afspraak maken met de hypotheekadviseur. Kijken of we zo´n garagebox erbij kunnen kopen hier.
ik zit in een flat waar ik de motor met wat heen en weer schuiven en het achterwiel in een motormover krijg ik em gelukkig redelijkvlot in de berging.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
DusJe plempt er gewoon een schuurtje neer
Snap 't probleemwoon zelf ook in een app. Kan mijn brommert nog bij mijn ouders stallen
En die wonen een heel eind buiten de stad
wel 2 minuten fietsen
incl. tegenwind
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik zit in een flat waar ik de motor met wat heen en weer schuiven en het achterwiel in een motormover krijg ik em gelukkig redelijkvlot in de berging.
Met het gebruik door de jaren heen zijn de deurposten al redelijk beschadigd door de voetsteunen en zo.
Motor moet niet veel langer of breder zijn - anders lukt het niet meer.
Hier krijgt ik de fiets er al bijna niet in gereden. Laat staan een motorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik zit in een flat waar ik de motor met wat heen en weer schuiven en het achterwiel in een motormover krijg ik em gelukkig redelijkvlot in de berging.
Met het gebruik door de jaren heen zijn de deurposten al redelijk beschadigd door de voetsteunen en zo.
Motor moet niet veel langer of breder zijn - anders lukt het niet meer.
Optische muis schoon makenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:21 schreef -XX- het volgende:
Deze pc doet zijn eigen ding! Het scrolt als een gek naar beneden en die muis vliert em zo naar de zijkant.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Optische muis schoon makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mankeert niets aan het lasertje.![]()
Pauze af!
Sowieso schrijf je zo.
Dan mankeert er wat aan het DNAquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mankeert niets aan het lasertje.![]()
Pauze af!![]()
je keeringen kunnen eruit oftewel ram er subtiel een schroevendraaier in en trek ze er uit of anders hard rammen met je potenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:49 schreef Roderick2085 het volgende:Krijg ik dus de keerringen er niet uit
Staat dat je ze eruit kan krijgen door de poot er stevig uit te trekken, ik durf alleen niet steviger te trekken
Vanavond dan dus maar wegbrengen en die vent laten doen
Ik snap dat ze niet makkelijk los horen te gaan, maar ik drufte gewoon niet harder te trekkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
je keeringen kunnen eruit oftewel ram er subtiel een schroevendraaier in en trek ze er uit of anders hard rammen met je potenhet is niet de bedoeling dat ze makkelijk los gaan anders schuiven ze binnen no time los over je binnenpoot.
Dat wordt dan maar geen streetfighter lijkt me, slimme keusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik snap dat ze niet makkelijk los horen te gaan, maar ik drufte gewoon niet harder te trekkenSchroevendraaier erin leek me ook geen goed idee... laat die vent het maar lekker doen... Heb ook eigenlijk niet echt iets wat geschikt is om de nieuwe keerringen weer op hun plaats te duwen
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat wordt dan maar geen streetfighter lijkt me, slimme keus
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:57 schreef Den_Haag het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:09 schreef dvdk het volgende:
Bedankjes mag je in m'n FOBO posten.
En daar stopte ik ook maar meteen met lezenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:09 schreef dvdk het volgende:
ok ik vind de fok motorclub voor gaylordjes
[..]
Te confronterendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
En daar stopte ik ook maar meteen met lezen
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:09 schreef dvdk het volgende:
en niet dus om die homo'tjes.
iets waardoor ik zo spoedig mogelijk van mijn TLR af wil geloof ikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:05 schreef Geerd het volgende:
Wat is dat?
En die andere 80%quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20% bagger![]()
80%bike 20%bagger 10%ikookhierquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:05 schreef Geerd het volgende:
Wat is dat?
Toch altijd wel typisch, dat de mensen die het hardst ontkennen dat ze homo zijn, uiteindelijk het tegendeel bewijzen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:09 schreef dvdk het volgende:
ok ik vind de fok motorclub voor gaylordjes, en daarom zullen julie dit ook wel leuk vinden:
http://www.bbc.co.uk/longwaydown/
[ afbeelding ]
Ewan Mcgreggor en z'n holmaatje waren al eens 'de long way round' gegaan (engeland -> rusland -> usa -> engeland) gegaan, nu willen ze via afrika gaan.
Zondag op de BBC2 rond 21.00 geloof ik.
Die titel ook....de long way down
iig. ga ik kijken omdat ik het motorrij gedeelte wel leuk vind en niet dus om die homo'tjes.
iig. tv-tip.
Bedankjes mag je in m'n FOBO posten.
Ey BWT, ken je het liedje "Aint No Stoppin Us Now" (zie youtubequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:11 schreef bvvt het volgende:
Die remschijf voor is een stukkie groter dan dat ze bij buell gebruiken
Die gedachte had ik ook alquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:56 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, Rib, iets te veel gezopen?
de manier waarop je die zin neergepent hebt is wat lastig leesbaar![]()
morgen trouwens
Velen staan al vast bij het besluit dat je die motor gaat kopenquote:
Gefeliquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:30 schreef deGVR het volgende:
Eersgisteren geslaagd! Jeej!
Nu nog een motor...
Gok het laatste. Teveel vliegjes in de ogen gehadquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Velen staan al vast bij het besluit dat je die motor gaat kopen![]()
Of ze hebben 't verkeerd gelezen, kan ook
Motor loosquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:39 schreef stinkie het volgende:
*kijkt even naar motoren, draait om en zinkt zachtjes snikkend in een hoekje neer*
Dan moet je wat spanning van de scheerlijnen afhalen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:04 schreef Kevjan het volgende:
Pfff, vanaf kwart over 6 al stress in de tent...![]()
Is het al 3 uur?![]()
+ 25 kw neem ik aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:43 schreef deGVR het volgende:
[ afbeelding ]
Mmm... Feels like warm apple pie...
Ja het is zelfs al 3 uur geweestquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:04 schreef Kevjan het volgende:
Pfff, vanaf kwart over 6 al stress in de tent...![]()
Is het al 3 uur?![]()
Wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:39 schreef stinkie het volgende:
*kijkt even naar motoren, draait om en zinkt zachtjes snikkend in een hoekje neer*
daar heb je op zitten wachten ofniet?quote:
nee, zit in de wacht aan de telefoon en checkte net ff forum - en zag dat het net 3 uur was geweest......quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
daar heb je op zitten wachten ofniet?![]()
gok dat die dan klaar is met zij nwerk als die al zo vroeg begonnen isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
nee, zit in de wacht aan de telefoon en checkte net ff forum - en zag dat het net 3 uur was geweest......
Ik weet niet eens wat hij ook al weer te doen heeft om 3 uur
Of -XX- is dan vrij en mag hij er overheen klappenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
gok dat die dan klaar is met zij nwerk als die al zo vroeg begonnen is
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of -XX- is dan vrij en mag hij er overheen klappen
Is ook een optie
Tijdje terug de Alp verpatst. Was kapot, geen zin om te repareren en ipv een motor heb ik nu een kinderkamerquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tijdje terug de Alp verpatst. Was kapot, geen zin om te repareren en ipv een motor heb ik nu een kinderkamer
Aanvulling voor als ze meeleest:
"Maar dat is ook heel leuk hoor"
eigenlijk is dit een verkapte - Ik wil weer motorrijden - postquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tijdje terug de Alp verpatst. Was kapot, geen zin om te repareren en ipv een motor heb ik nu een kinderkamer
Voor jezelfquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:21 schreef Roderick2085 het volgende:
Morgen erin zetten en dan eindelijk een keer rijden
Klopt, dan ben ik klaar met m'n werk... Ben net pas thuisquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
gok dat die dan klaar is met zij nwerk als die al zo vroeg begonnen is
[..]
Is ook een optie
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:21 schreef Roderick2085 het volgende:Net de poten opgehaald
Morgen erin zetten en dan eindelijk een keer rijden
[..]
Nou, ik hoop hetquote:
de mijne morgen en zo niet dan word ik pissig op de motor zaakquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:57 schreef Snelwagen het volgende:
Mn eigen motor'tje staat weer in de schuur![]()
![]()
![]()
Hellingshoeksensorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
de mijne morgen en zo niet dan word ik pissig op de motor zaak
Hellingshoek sensor hebben ze binnen gekregen vandaag dus dat moet best kunnen morgen
Misschien kan ik die daar wel voor tweaken jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hellingshoeksensor, heb je dan een metertje waarop je je hellingshoek kan zien? En waarop die de max hoek aanslaat?
Of is het van je alarm![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
Misschien kan ik die daar wel voor tweaken ja
Nee, is voor als de motor op zijn kant ligt dan schakelt die de motor uit....
die deed dus niets ook al draaide je hem 360 graden...De Dijk Concert @ Musis Sacrum
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:56 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, Rib, iets te veel gezopen?
de manier waarop je die zin neergepent hebt is wat lastig leesbaar![]()
morgen trouwens
[..]
Is ook een optie
Die hangen er aan vast jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:15 schreef -XX- het volgende:
Wat een klote dag.
Congrats.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:30 schreef deGVR het volgende:
Eersgisteren geslaagd! Jeej!
Nu nog een motor...
[..]
Is ook een optie
Picsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:15 schreef -XX- het volgende:
Wat een klote dag.
Ik in het pikkedonker naar de bus rennen, de laatste , de laatste!
Schooltas met 10 kilo boeken en een zak met allemaal gore troep er in.
Donderd me schooltas open!, ik struikel van de schrik met me linker voet achter een stomme opstakel.
Alles over het zebrapad!!
Inclusive -XX- ...
Pfffffff...
Nu ligt nog ergens me lipstick en een perforator op straat.
Maar oké.
Ik moest mijn gal even spuien.![]()
Goede avond.
Spanning en sensatiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:15 schreef -XX- het volgende:
Wat een klote dag.
Donderd me schooltas open!, ik struikel van de schrik met me linker voet achter een stomme opstakel.
Inclusive -XX- ...
Pfffffff...
Maar oké.
Goede avond.
Echt hoor.quote:
quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:16 schreef -XX- het volgende:
Mensen nog rijden van het weekend?
Meet? Ergens! Mits mooi weer. Droog, niet te koud en zonnig.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
uiteraardverzamelen @ G'..laat ook maar
![]()
![]()
![]()
morgen
[..]
![]()
![]()
![]()
Donker maar droog en niet te veel koude.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:35 schreef bvvt het volgende:
en tering zeg - het blijft erg donker
Perforatorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:15 schreef -XX- het volgende:
Wat een klote dag.
Inclusive -XX- ...
Pfffffff...
Maar oké.
Goede avond.
morgen
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:57 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb een afspraak in Arnhem om 16:00
let's meetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:02 schreef Cageon het volgende:
Als ik mijn moto terug heb vandaag wil ik nog wel cruizen en me pa kan misschien ook wel mee met een B-king demo model
onder voorbehoud dat ik mijn moto heb wil ik wel naar t gelredome komenquote:
Had poeremetator moeten zijnquote:
Ok, tegen half 4 kan ik de motor ophalen, hoelaat wouden jullie meeten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
onder voorbehoud dat ik mijn moto heb wil ik wel naar t gelredome komen![]()
![]()
inclusief leren pak![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Had poeremetator moeten zijn![]()
Maaruh wtf heb je zoveel boeken mee dan, en waarom een perforator? KUnnen ze die op school niet betalen ofzo
![]()
Verslagje, foto's.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
onder voorbehoud dat ik mijn moto heb wil ik wel naar t gelredome komen![]()
![]()
inclusief leren pak![]()
![]()
![]()
Wel is alleen wezen stappen -XX-?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:44 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Niet zo'n grote!![]()
Een miniperforator:
[ afbeelding ] Wat een uitvinding.![]()
[..]
Verslagje, foto's.![]()
Hoor ik daar dansen!?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wel is alleen wezen stappen -XX-?
Gister 'noodgedwongen' ondervonden hoe dat is, lkkr dansen![]()
De mensen maar kijken, maar bewegen ho maar![]()
Great!quote:Verslagje+pics komen er aan OPM / Rib-I nemen een cam mee dacht ik![]()
Geen alcohol, drink (eigenlijk) nooit, alleen bij uitzonderingen of momenten dat het geschikt lijkt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoor ik daar dansen!?
Een van mijn hobbylijst!![]()
Noodgedwongen? Onder het mum van alcohol zeker!
Bij mij wordt dat stofje aangemaakt tijdens het dansen zelf. HEEL WREED.
Owww dat kijken en zelf doen HO maar heb je overal.
alleen voorbehouden aan daadwerkelijke meetersquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:54 schreef -XX- het volgende:
Great!
Die regel gaan we invoeren en maken een webpagina waar alle foto's op komen en de albums zijn dan alleen te bekijken door mensen die bij de meet aanwezig zijn geweestquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen voorbehouden aan daadwerkelijke meeters![]()
Kijk, dan maak je het pas echt mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
Geen alcohol, drink (eigenlijk) nooit, alleen bij uitzonderingen of momenten dat het geschikt lijkt.
Was ook met t blik.
En ja dansen... maar ik was er niet op gekleed zeg tering, blousje + t-shirt eronder![]()
snikheet natuurlijk en t zweet liep ook alle kanten langs mijn hoofd![]()
Maargoed was wel ff lekker![]()
maar jij danst op de r&b shizzlequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kijk, dan maak je het pas echt mee.![]()
![]()
Ik vind het altijd wel grappig als niemand danst.
Nou..dan maar beginnen hé....
En dan volgen daar stiekem wat meer. Heel voorzichtig.![]()
Ik heb er hier al heel wat gemeet hoor!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat ik dan ook maar eens ga komen - als het G'dome isquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Moet bij Kevjan nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb er hier al heel wat gemeet hoor!![]()
- kevjan![]()
- wb![]()
- wp![]()
- ioh![]()
- geerd![]()
- rib i![]()
- bazzie(
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big bikes
Toen vanuit dodewaard naar Opheusden en daar de dijk weer opgezocht die via randwijk, heteren weer in Arnhem uit komt.
Nog even bijgekomen van de pret @ Grome, waar ik ook even deel moest nemen aan de Poser-traditie:
Aller eerst een -XX- style poser
En dan hier de poser pic
Al met al een zeer grote opkomst voor een niet-echt-geplannede-meet!
Was een leuk ritje en OPM heeft zijn rubbertje goed ingewerkt
Heren, tot de volgende keerMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed verslag
verder raad ik iedereen aan rustig met rechterhandje te doen als je net een nieuwe band erop hebt liggenm off
accu dus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:34 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
Blade zit weer helemaal in elkaarMaar net na het eten dacht ik, ff checken of verlichting enzo werkt, hoef ik dat morgen niet meer te doen.... werkt allemaal
ff starten, misschien moet de accu nog ff aan de lader.... niks
![]()
Enige wat er gebeurt als ik op m'n startknopje druk is dat m'n verlichting iets minder vel gaat brandenStartmotor doet ook niks
![]()
Is nu alleen te donker, morgen maar ff kijken![]()
Tja, hoop het... had alleen verwacht dat m'n verlichting ook wat minder vel zou schijnen....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
accu dus?
die krijgt je start-motor niet meer rond lijkt me.
een lampje is niks in verhouding tot zo'n startmotor natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, hoop het... had alleen verwacht dat m'n verlichting ook wat minder vel zou schijnen....
Maar aangezien ik niet precies weet waar de accu zit en ik nu zo ongeveer niks meer zie buiten, moet het toch maar tot morgena wachten
Dat is zo... daar komt nog eens bij dat toen ik hem kocht hij gewoon liep.... behalve het kuipwerk en voorvork ben ik nergens aan geweest, dus kan ook eigenlijk niks anders zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
een lampje is niks in verhouding tot zo'n startmotor natuurlijk![]()
een muis rat in je startmotorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat is zo... daar komt nog eens bij dat toen ik hem kocht hij gewoon liep.... behalve het kuipwerk en voorvork ben ik nergens aan geweest, dus kan ook eigenlijk niks anders zijn
Dat lijkt me sterk.... al zaten er een tijdje terug wel verdacht vaak kikkers onder m'n motorquote:
Cageon is MC waardigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:28 schreef Cageon het volgende:
Overigens ook goed gekeurd door presidente Rib-i![]()
![]()
Morgen gelijk de optimate erop schroeven danquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.... al zaten er een tijdje terug wel verdacht vaak kikkers onder m'n motor![]()
Een keer zelfs eentje op m'n velgdie bleef nog zitten ook toen ik m'n wiel ging draaien
Als het tegen/mee zit ben ik wat vaker in Arnhem, deal is nagenoeg rondquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
volgende keer je moto meenemen[ afbeelding ]
mooiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:50 schreef Rib-i het volgende:
Als het tegen/mee zit ben ik wat vaker in Arnhem, deal is nagenoeg rond
Zeker man, had net gelijk geen zin meer in de afspraak toen ik jullie zagquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooilaat maar weten als je een stukje wilt sturen hiero
of gewoon bakkie wil doen
![]()
Op de kikkersquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:49 schreef Rib-i het volgende:
Goed verslag gast
[..]
Cageon is MC waardig
Moet ook wel als je bent ingereden door OPM
[..]
Morgen gelijk de optimate erop schroeven dan
Je moet zo af en toe de GS wel starten en een stuk rijden. In ieder geval beter dan stil laten staan en wachten op een koperquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Op de kikkers![]()
Maar morgen idd de optimate op de accu
Daarna misschien ook maar de accu van de gs aan de oplader... iig ff zorgen dat die opgeladen is als er iemand komt kijken
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:49 schreef Rib-i het volgende:
Goed verslag gast
[..]
Cageon is MC waardig
Moet ook wel als je bent ingereden door OPM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je moet zo af en toe de GS wel starten en een stuk rijden. In ieder geval beter dan stil laten staan en wachten op een koper
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:01 schreef Gawaine het volgende:
Wat had je nodig Bazzie ?Eyz GawaineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles goedHad je ook nog wat glinsterdingetjes voor mij
Ik weet het niet meer![]()
Whooaaa dope fotoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:43 schreef Rib-i het volgende:
[ afbeelding ]
Tjek die vlinder bij mijn hoofd [ afbeelding ]
Mac @ dome!quote:
quote:Vette shizzle vlinder pwned Ribi![]()
![]()
En idd, als je die foto's zo ziet krijg je toch een apart gevoel rond de nierstreek.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:01 schreef Gawaine het volgende:
Wat had je nodig Bazzie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kunnen we iets mee.
HTC Touch
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:03 schreef Rib-i het volgende:
Middag
[..]
Eyz Gawaine
Alles goedHad je ook nog wat glinsterdingetjes voor mij
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Heb ik zojuist aan de eigenaar van onderstaand B12 mee gegeven welke ik op de dijk tegen kwam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier op z'n nieuwe streetfighter![]()
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Heb ik zojuist aan de eigenaar van onderstaand B12 mee gegeven welke ik op de dijk tegen kwam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best vreemd in t begin eh?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[ afbeelding ] Blade powerrrrrr![]()
Moest me gewoon serieus vast houden![]()
[..]
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige wat minder was is dat ik volgens mij een geluid hoor alsof er wat trilt zodra ik m'n gas dichtdraai alleen niet als ik m'n koppeling intrek![]()
[..]
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Whooaaa dope foto![]()
Waar gemaakt
![]()
Vette shizzle vlinder pwned Ribi![]()
![]()
En idd, als je die foto's zo ziet krijg je toch een apart gevoel rond de nierstreek.![]()
Tof fotoverslag, en eensch met die regel dat alleen -XX- de foto's niet te zien krijgt![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk Rib, en hier heeft hij het verstopt![]()
[ afbeelding ]
Controleer je kettingspanningquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:54 schreef Roderick2085 het volgende:
Roderick op de blade [ afbeelding ]
Mag wel ff veel km gaan maken voor ik met de Fok!MC mee kan rijden
Van de week ff kijken of ie nog start, of dat er idd een nieuwe accu in moet...
Verder staat m'n stuur niet helemaal recht volgens mijZal wel van mij komen toen ik de poten er weer in deed
Ook maar een keer naar kijken, heeft niet heel veel haast, stuur raakt nog steeds niks.
Het enige wat minder was is dat ik volgens mij een geluid hoor alsof er wat trilt zodra ik m'n gas dichtdraai alleen niet als ik m'n koppeling intrek![]()
[..]
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man, vanmorgen nog in Amsterdam geweest, ik wilde je wakker bellen maar dacht dat je vast wel ergens in UK langs de weg stil stond
[..]
Goed manSo close, yet so far far away
Verder alles okay met jou
[..]
Controleer je kettingspanning
Eerder m'n moeder die schreeuwt dat ik voorzichting moet doenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zijn moeder die schreeuwt dat hij er lullig uitziet in zijn onderbroek op de motor
Ik herinner mij nog een filmpje van een gast die dikke wheelies trekt in zijn onderbroek nakiequote:Op zondag 28 oktober 2007 18:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zijn moeder die schreeuwt dat hij er lullig uitziet in zijn onderbroek op de motor
t rijd nogal vervelend met 9k rpms als je niet aan het scheuren bentquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Staat genoteerd
[..]
Eerder m'n moeder die schreeuwt dat ik voorzichting moet doen
Waarom heeft een blade eigenlijk zoveel versnellingen![]()
yep, maar geen andere motor de komende maandenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:01 schreef Rib-i het volgende:
Goed manSo close, yet so far far away
[quote]
ja maar ja maar, je ziet hem toch wel vaker.......hoop ik![]()
[quote]
Verder alles okay met jou
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog een filmpje van een gast die dikke wheelies trekt in zijn onderbroek nakie![]()
Dat heb ik nog niet geprobeerdquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
t rijd nogal vervelend met 9k rpms als je niet aan het scheuren bent
Wat doet die in zijn 1 dan?
De mijne loopt tot de 100 en dan is het de toerenbegrenzer die het afkapt...![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk Rib, en hier heeft hij het verstopt![]()
[ afbeelding ]
Was je van plan om de Z weg te doenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
yep, maar geen andere motor de komende maanden![]()
Dus mezelf maar een andere uitlaat kado gedaan waar ik nog een week of 5 op moet wachten![]()
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet geprobeerdHeb net maar 20 km gereden
quote:
En ze heeft pas een nieuwe scooterquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
maar ZE kocht gauw een andere auto
![]()
Nu maar weer tot volgende zomer wachten sparen. Ik denk toch dat ik wel bij naked blijf.
Z1000 (oude model) vind ik wel wat![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zit best relax zo een mini-bankstelletje
kleine D-tour gedaanquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:47 schreef Gawaine het volgende:
Oef gelukkig thuis, begon me al ongerust te maken![]()
wel grappig dingquote:Mooi toch zo'n rijdende Dixi![]()
![]()
Ja kun je ipv je steps je kuip aan de grond rijdenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gawaineathome apestraartje hotmail punt comquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kleine D-tour gedaantoch wel fris nu
[..]
wel grappig ding
--> MSN![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat hangt daar wat we niet mogen zien
laat zien laat zienquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je staat mooi op video trouwens
Heb een 2 gig kaartje dus komt goedquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
maar ZE kocht gauw een andere auto
![]()
Nu maar weer tot volgende zomer wachten sparen. Ik denk toch dat ik wel bij naked blijf.
Z1000 (oude model) vind ik wel wat![]()
Bazzie kan je 1,5 gb kwijt op dat ding ?![]()
Anders zie je dat evenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat hangt daar wat we niet mogen zien
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb een 2 gig kaartje dus komt goed![]()
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is wel aanpoten met een 1200 kanon achter je![]()
Als jullie me in gaan halen gooi ik het op de leeftijd![]()
Het scheelt dat de stepjes wat roet in het eten kunnen gooien zo nu en danquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
B12 is mooi jah, mischien dat de Z1000 meer tegengas kan geven aan al dat PK-geweld van OPM
Nice, dus de volgende meets worden ook gefilmd?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
denk je, ff uit probbeh die camsteun - kijken of het weer meezit en of we iets op tape kunnen zetten. goed, boel gemonteerd, ri. dijkje Huissen..
bij rotonde zwaaide ik naar een zwarte Z750 die wel erg enthousiast terug zwaaideik dacht..zou het kunnen........
ja hoor, het was em
hier was ik gestopt om de cam er ff op te zettentoen Gawaine aan kwam rijden
![]()
[ afbeelding ]
mooi ding, die Z
[ afbeelding ]
cam zit nog wat laag, of niet Gawaine![]()
[ afbeelding ]
@ G's huis
[ afbeelding ]
Toen ik vertrok van huis was het dus heel de bedoeling niet om ff langs G's te gaan, zomerhandschoentjes zijn toch wel fris dangelukkig een paar kunnen lenen voor de reis terug
![]()
Lekker ritje over de dijken met Gawaine als voorrijdervideootje volgt
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
Het scheelt dat de stepjes wat roet in het eten kunnen gooien zo nu en dan![]()
zo lang je voor rijd is er niks aan de handquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:25 schreef Cageon het volgende:
Het scheelt dat de stepjes wat roet in het eten kunnen gooien zo nu en dan![]()
nadeel van mijn cam is dat ie gevoelig is, dit stukje film (van 5 min) is het eerste deel waar we nog redelijk rustig aan dedenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:27 schreef Cageon het volgende:
Nice, dus de volgende meets worden ook gefilmd?
Dat hadden we de eerste keer moeten hebben ofzo
Blijkbaar gaat mijn "reputatie" mij voorquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb in jouw ook een uitdaging gevonden hoorde ik![]()
Fok! MC gesponsorde cam dan maar?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]eerst volgende mod
[..]
nadeel van mijn cam is dat ie gevoelig is, dit stukje film (van 5 min) is het eerste deel waar we nog redelijk rustig aan dedendaarna het gas er goed op gehad en direct een error op me cam
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]eerst volgende mod
[..]
nadeel van mijn cam is dat ie gevoelig is, dit stukje film (van 5 min) is het eerste deel waar we nog redelijk rustig aan dedendaarna het gas er goed op gehad en direct een error op me cam
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Mischien heb ik komende zondag tijd, gaan we jouw motor eens tjekken![]()
En commentaar/kritiek geven enzeau
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
De feedback, wat doe je!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zit er geen laagje rubber tussen de steun en je stuur zodat de meeste trillingen opgevangen worden ?
beste idee tot nuquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:35 schreef Cageon het volgende:
Fok! MC gesponsorde cam dan maar?
Wat is je rek. nummer? Dan zal ik een eerste donatie doen![]()
yepquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:36 schreef Gawaine het volgende:
Zit er geen laagje rubber tussen de steun en je stuur zodat de meeste trillingen opgevangen worden ?
Je moet in de buurt van Lent wel uitkijken, ze staan daar de laatste tijd veel met een handycam te "filmen"quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat mijn "reputatie" mij voor![]()
[..]
Ik weet niet wat die van OPM nu heeft maar ik dacht ook iets van 145 Pkquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Z1000 heeft iets van 146 pk (met power commander) dacht ik dus dat moet dan wel weer lukken![]()
Of miscchien niet.....dan koop ik Harley![]()
Als je het dan toch serieus gaat maken, kunnen we dan geen bullet-cam (lens) + fatsoenlijke cam doen ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beste idee tot nuik zal ff een mailtje rondsturen
[..]
yepmaar dan nog, ik vind trouwens dat ie het nu nog lang heeft volgehouden..op me fighter kapte ie er veel eerder mee
mooiquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:54 schreef Roderick2085 het volgende:
De TL is anders ook geen federgewichtquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die van OPM nu heeft maar ik dacht ook iets van 145 PkAlleen is de B12 >200Kg en de Z1000 <200 Kg Maar dat wordt gecompenseerd door je bierbuik
Mooi vooruitzicht TL vs B12 vs Z750 vs Z750 (IOH)
Ik stem voorquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als je het dan toch serieus gaat maken, kunnen we dan geen bullet-cam (lens) + fatsoenlijke cam doen ofzo?
Beetje afhankelijk wat voor prijs daar uit komt. Maargoed 100 tot 200 gedeeld door laten we zeggen 5 is toch nog wel te overzien.
met die paubers hiero zal het bij die ene twee donaties blijven denk ik zoquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als je het dan toch serieus gaat maken, kunnen we dan geen bullet-cam (lens) + fatsoenlijke cam doen ofzo?
Beetje afhankelijk wat voor prijs daar uit komt. Maargoed 100 tot 200 gedeeld door laten we zeggen 5 is toch nog wel te overzien.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met die paubers hiero zal het bij die ene twee donaties blijven denk ik zo
edit
ook goed voor mooie KB opnames![]()
We hebben er nu al 3quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die van OPM nu heeft maar ik dacht ook iets van 145 PkAlleen is de B12 >200Kg en de Z1000 <200 Kg Maar dat wordt gecompenseerd door je bierbuik
Je hebt wel meer Nm onderin en je bent de enige 2 cylinderrrrrrrquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
De TL is anders ook geen federgewicht
Dat merkte ik pas goed toen ik ff op een GSX-R 750 k5 ging zitten tijdens t passen van het pak
quote:¤ 129,00 incl. BTW
X-Sportscam freestyle 420 CCD Color Camera
Deze bulletcamera heeft een resolutie van 420 TVL en is bijzonder geschikt voor het maken van Internet filmpjes
Met de Freestyle 420 CCD Camera kunnen scherpe beelden verkregen worden. Deze camera is voor degene die mooie videobeelden wil combineren met een klein budget uitermate geschikt. Doet u aan motorsport, autosport, mountainbiken of een andere sport, dan is het raadzaam de optionele 12V mini microfoon te bestellen. Deze Bullitcamera moet met 12V Stroombron gevoed worden hiervoor is leverbaar de battery-pack basic of battery-pack Lithium. Met de helmmount pro clip kan deze camera muurvast bevestigd op diverse gladde oppervlakten. Onze bulletcamera's zijn waterproof en voorzien van 1/3 inch Sony CCD sensoren. Geschikt voor alle extreme sporten.
In de doos: 1x X-Sportscam Bulletcam 420
Specificaties: Bulletcam 420
* Image Sensor 1/3" Sony Color Super HAD CCD
* Cable length 1,5 meter
* Effective Pixels Pal: 500(H)X582(V)
* Horizontal Resolution 420 TV Line
* Minimum Illumination 0.5 Lux/F1.2
* Sensing Area 4,9mmX3,7mm
* Signal System Pal/NTSC
* S/N Ratio More than 48dB
* Shutter Speed 1/50(1/60)-1/100,000sec
* White Balance Auto White Balance
* Backlight Compensation Auto Backlight Compensation
* Built in Lens 3,6 mm Fisheye lens
* Video Out 1.0Vp-p,75 Ohm, BNC
* Power Requirement DC 12V
* Power Consumption 120 mA
* Weight 90 gram
* Operating Temperature -10C~+50C
Garantie: 2 jaar
Koppelquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt wel meer Nm onderin en je bent de enige 2 cylinderrrrrrrZou Makster ook meedoen
Ik denk het ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik drink niet
Waarschijnlijk bakken ze de friet en hamburgers bij de Mac in het verkeerde vet![]()
Hier ging het foutquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:56 schreef Cageon het volgende:
Serieus voorstel:
Je kan het ook brengen als:quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:56 schreef Cageon het volgende:
Serieus voorstel:
Bullet-cam als eigendom van de FOK! MC wordt in zijn geheel betaald door donaties van de MC.
Cam is van de persoon die deze wilt aanschaffen, de extra kosten die nodig zijn voor Video-in of hoe dat ook heet zullen dan vanuit FOK! MC donaties komen bijvoorbeeld?
Dat moet dan toch te behappen zijn?
quote:
Nu!!!
in plaats van 20 euro voor een fotoeen filmpje van jezelf!!!
![]()
Stort 20 Euro op de rekening van ... en weet zeker dat je je geld kwijt bent!!!
/Reklame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |