quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:20 schreef PhysicsRules het volgende:gaan we weer proberen het tempo op te voeren vandaag?
Argh, is ie me nog net voor ook nog, kwam maar niet op de naam.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed ik al, maar kennelijk niet goed genoeg...
Wyatt Earp?
Die wel (Jesse James zegt mij weer nietsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed ik al, maar kennelijk niet goed genoeg...
Wyatt Earp?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:27 schreef PhysicsRules het volgende:
(Jesse James zegt mij weer niets)
Ik had de foto die je toonde eerder gezien en wist in welke hoek ik moest zoeken, maar in het Wilde Westen had je zoveel boefjes...quote:Jesse Woodson James (Kearney (Missouri), 5 september 1847 - St. Joseph (Missouri), 3 april 1882) was een Amerikaans crimineel. Jesse James staat bekend als een van de schurken van het Wilde Westen. Hij pleegde een groot aantal overvallen en vermoordde een tiental personen. Op 3 april 1882 werd Jesse James vermoord door een lid van zijn nieuwe bende, Robert Ford, die Jesse James van achteren door het hoofd schoot toen die op een stoel stond om een schilderij recht te hangen.
Beauty & the Beast...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:37 schreef slaveloos het volgende:
mrs Marilyn Manson, Ditta von Tease oid
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:01 schreef slaveloos het volgende:
wie zong, en in welk nummer, de legendarische zin:
If I was in your blood than you wouldn't be so ugly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |