Na hoe lang was je er van af?quote:
Iets van 10dagen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Na hoe lang was je er van af?
Ik denk steeds dat het beter gaat, maar tegen een uur of acht 's avonds komt het gewoon weer keihard opzetten
Mijn schoonmoeder had 't ook, week of drie geleden. Ik heb het nu een weekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
Is het overdraagbaar? Klinkt precies zoals mijn vriendin namelijk wat je in de OP beschrijft...
Ik heb geen zin om ziek te worden...
Hard werken, veel koffie en vet eten ook goed?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:36 schreef AcidBurner het volgende:
Veel rust, veel water en veel vitamines!Veel beterschap allemaal!!
Nee. En God's toorn gaf mij daarna dit kutvirus en zorgde bij hem ervoor dat de man die naast hem zat in het vliegtuig tijdens de vlucht doodging aan een hersenbloeding.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:47 schreef Kaneel het volgende:
Dus je hebt het niet uitgemaakt met je vreemdgaande vriend?
*ieuw* NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:47 schreef unox_worst het volgende:
Waarom zoen je er niet gewoon en hoest je daarna in der mond?
Haha, ik had het van mn vriendin gekregen, tis erg besmettelijk. Ik heb half mijn familie ziek gemaakt + wat vrienden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
Is het overdraagbaar? Klinkt precies zoals mijn vriendin namelijk wat je in de OP beschrijft...
Ik heb geen zin om ziek te worden...
Ik noem het altijd het kankerhoest-virus, stuk minder lachwekkendquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:25 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
kriebelhoestvirusik moest lachen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |