Ja maar deze topscheids heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ingooi Fener? 3e keer dat fener ingooi krijgt wanneer ik de bal niemand van psv zie raken
Vrouw..ik..meh? o_0quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ach m'n vriendin vindt het ook. vrouwen letten op dat soort dingen [afbeelding]
JA !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:21 schreef werkeend het volgende:
hands doordat de bal tussen hoofd en bovenarm komt.. kan je dat bewust doen?!
Amen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lazovic eruit voor Aissati a.u.b.
Addo speelt regelmatig, maar zijn vorm ligt ook nog in ghana.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maja aissati speelt zelden bij PSV en niet meer bij Jong Orange.... vorm zal wel ontbreken helaas
idd.. zoekt ie weer de drukte van 3 verdedigers opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
En weer komt Lazovic er niet voorbijPaas dan een keer ofzo...
Hij staat keurig genoteerd. We houden je er aan: Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn gelukquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Deivid krijgt natuurlijk geen schoring opgelegd. Zo ja, loop ik hier een maand lang met een avatar van Zonneveld
dat verwacht je of dat hoop je ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
Ik verwacht 0 - 0 of 0 - 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |