Hier moest ik ff smakelijk om lachenquote:Defecte brug Groningen
De brug over het Hoornsediep in Groningen is gestoord vanaf 11.20 uur.
Zo dus:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Is daar ruimte voor, joh? Je bedoelt toch net als in de Blokkendoos? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet dan...
Maar die zijn dus niet breder dan de Arriva dingen, er staan gewoon heel veel stoeltjes op dezelfde ruimtequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:57 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, je hebt gelijk als je zegt dat de Wadlopers versleten waren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelul, het waren afdankertjes. Geef je een zwerver ook de schuld als hij binnen een week door jouw al bijna totaal versleten jas heen is? Nou dan.
Misschien ligt dat meer aan de mensen die elkaar geen ruimte geven bij in- en uitstappen in de spits....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:47 schreef Xbox_360 het volgende:
De wadlopers zijn al niet echt snel en het in- en uitstappen in de spits zorgt ook al voor vertraging genoeg.
Wanneer gaan de spoorwegen aan van die eenrichtingsverkeerdeuren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Misschien ligt dat meer aan de mensen die elkaar geen ruimte geven bij in- en uitstappen in de spits....
Ik denk niet dat de Nederlandse treinreiziger daar mee om zal leren gaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:35 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Wanneer gaan de spoorwegen aan van die eenrichtingsverkeerdeuren?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:35 schreef Socios het volgende:
Is daar ruimte voor, joh? Je bedoelt toch net als in de Blokkendoos? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet dan...
Idd. De stoeltjes zijn aan weerszijden ook nog 2 cm smaller, zodat ze netto maar 6 cm qua breedte inleveren voor het gangpad. Valt mee dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
heb ergens gelezen dat ze 15cm breder zijn dan de arriva-gtw's
Daar heb ik vanmiddag nog in gezetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:46 schreef Zug-Chef het volgende:
[ afbeelding ]
NMBS IC-stel 555 bij aankomst in Tongeren
Dat komt aardig in de buurt van de Vetste Trein Ooitquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:47 schreef ghizzer het volgende:
Wat vinden we hier trouwens van de Nozomi 500?
5 wel jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:06 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik dacht dat je dat lijntje al klaar had johDesalniettemin mis je wel 5 verschillende bordjes van Tongeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |