Dat. En zo'n ding als de 120: een fantasieloze doos elektronica op draaistellen. Wat dat betreft hebben de Fransen (in elk geval in het verleden) een veel betere staat van dienst. (Met name te danken aan Paul Arzens, maar dat terzijde.)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lelijk valt wel mee vind ik, ze lijken gewoon allemaal veel te veel op elkaar: de 110, 111, 140, 151, 181 lijken allemaal op elkaar.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Die vind ik nog meevallen, zo'n Oost Duitse BR 143 vind ik pas lomp.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat. En zo'n ding als de 120: een fantasieloze doos elektronica op draaistellen.
			
			
			
			Dat heeft met electronica dan ook niks te maken. Dat is gewoon Een Blok Motor, met ongeveer drie bewegende onderdelen, gaat nooit wat aan kapotquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:50 schreef Eix het volgende:
Die vind ik nog meevallen, zo'n Oost Duitse BR 143 vind ik pas lomp.
			
			
			
			Dat zijn toch ook wel typisch Oost-Europese gedrochten!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit soort spul dus![]()
Estland:
Bulgarije:
Met dank aan Railfaneurope
			
			
			
			
			
			
			
			Nou, waar wacht je op? Neem hem mee dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:26 schreef Wadloper het volgende:
Veolia DH 3202 is klaar met onderhoud in Groningen. De 3118 staat buiten met draaiende motor. Of deze ook nog onderhouden wordt, geen idee, maar de kans is er ook dat deze naar Venlo/Nijmegen teruggaat met de 3202.
Even afwachten dus!
			
			
			
			De officiële presentatie is geloof ik ergens tweede helft november.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
Eindelijk zijn de eerste 2 GTW'tjes van Veolivla ook gearriveerd in Nederland. Kunnen ze zich daar op en rond de maaslijn ook aan verheerlijken.
			
			
			
			
			
			
			
			Ik denk de stickersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:49 schreef Socios het volgende:
Wat zijn de verschillen tussen de Arriva- en de Veolia GTW?
			
			
			
			-Stickersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:49 schreef Socios het volgende:
Wat zijn de verschillen tussen de Arriva- en de Veolia GTW?
			
			
			
			Mja, dat boeit allemaal niet echt veel he, de dikgedrukte punten..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
-Stickers
-Nummering
-Tijdstip van bouwen
-In 2e klas 2+3 opstelling voor Veolivla GTW
-Spiegels voor Veolivla GTW
-Veolivla diesel GTW kan samenwerken met panto GTW
-Daar mee samenhangend een deels andere stuurtafel
-Inzetgebied
-Andere kleur voor het interieur
-Deels andere plaats waar de stellen gebouwd zijn
Nog meer verschillen?
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Hoezo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
kijken hoesnel Veolia de eerste GTW afschrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |