abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:47:13 #201
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54223195
quote:
Utrecht Terwijde, 18 mei 2004. Wie foto's op dit station of op station Vleuten wil maken, moet opschieten. In het weekend van 3 en 4 november worden de nieuwe sporen aangesloten (er rijden dan geen treinen op dit traject). Vanaf 5 november rijden alle treinen 'hoog' langs Vleuten en Utrecht Terwijde. Dan beginnen ook de werkzaamheden om de lage sporen omhoog te brengen. Het oude stationsgebouw van Vleuten blijft behouden, de halte Terwijde zal worden gesloopt.
van Nico Spilt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54223875
Had men toch nog bijna 3,5 jaar de tijd.
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:26:04 #203
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54224068
Gelukkig is de omgeving de afgelopen jaren niet volkomen naar de klote geholpen: sloop van tig woningen, een hoop zand naast het station, lelijke geluidsschermen, etc.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_54224545
Precies, wil je leuke platen maken tussen Utrecht en Rotterdam zijn er gelukkig nog tal van andere en mooiere plekjes te bedenken...
pi_54224815
Stel je voor, we leven in het jaar 1981, een trein Venlo-Roermond valt uit... wat doe je dan.... Nou kijk maar:



De reguliere DE3 was kapot: toen viel de trein niet uit: je pakt twee rijtuigen (toevallig Duits) en twee locs en je rijdt. Het betrof trein 6249 en 6256.

Bron: http://www.flickr.com/photos/groen47
pi_54224871
Kettinghor aan het werk:







pi_54225425
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

van Nico Spilt.
Dus de 2 nieuwe sporen worden in gebruik genomen en de 2 oude sporen breken ze af, dus dat duurt wel nog paar jaar voordat het helemaal klaar is.
............................
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 oktober 2007 @ 16:24:39 #208
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54225624
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:16 schreef sander89 het volgende:

[..]

Dus de 2 nieuwe sporen worden in gebruik genomen en de 2 oude sporen breken ze af, dus dat duurt wel nog paar jaar voordat het helemaal klaar is.
Klopt, want op de plaats van de oude sporen komen 2 nieuwe hoge sporen, zodat Utrecht-Woerden geheel 4-sporig wordt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54225897
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef Zug-Chef het volgende:
Stel je voor, we leven in het jaar 1981, een trein Venlo-Roermond valt uit... wat doe je dan.... Nou kijk maar:

[ afbeelding ]

De reguliere DE3 was kapot: toen viel de trein niet uit: je pakt twee rijtuigen (toevallig Duits) en twee locs en je rijdt. Het betrof trein 6249 en 6256.

Bron: http://www.flickr.com/photos/groen47
fantastisch! vindt vooral de voorste oude ICK-achtige ding vet! toen ik een klein jochie was van een jaar of 4 in de late jaren 80 kickte ik al op dat soort wagons. het brengt een soort van 'reizen-in-het-buitenland' gevoel met zich mee. geweldig als ik me het verhaal achter zo'n rijtuig bedenk!
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:38:16 #211
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54229401
quote:
Is er toch best nog een hoop veranderd in nog geen halve eeuw
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:13:39 #212
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_54232616
Treinpo, mede mogelijk gemaakt door mcDavid!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_54236767
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Is er toch best nog een hoop veranderd in nog geen halve eeuw
Nouja, dat is een deel van het miljoenenlijntje van de ZLSM, dus misschien staat die overgang er nog in die staat.
  maandag 29 oktober 2007 @ 07:50:23 #214
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54237604
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:13 schreef Bravebart het volgende:
Treinpo, mede mogelijk gemaakt door mcDavid!
Tja, je moet wat, nu er in steeds meer treinstellen geen toilet meer is.
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:11:02 #215
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54238344
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 07:50 schreef JDude het volgende:
Tja, je moet wat, nu er in steeds meer treinstellen geen toilet meer is.
Een oplossing is een oplossing hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:49:17 #216
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_54240045
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 07:50 schreef JDude het volgende:

[..]

Tja, je moet wat, nu er in steeds meer treinstellen geen toilet meer is.
Je maakt 2 keer dezelfde grap
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:08:20 #217
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54240413
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:49 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Je maakt 2 keer dezelfde grap
Ik ging er vanuit dat de uitwisseling tussen het treintopic en BeF minimaal zou zijn .
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:10:55 #218
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_54240480
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:08 schreef JDude het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat de uitwisseling tussen het treintopic en BeF minimaal zou zijn .
Dan ken je mcD en mij nog niet

Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 oktober 2007 @ 13:15:07 #219
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54242972
Gisteravond nog een botsing geweest tussen een auto en een trein nabij Winschoten. Trein had zo te lezen nauwelijks schade.

http://112groningen.nl/artikel.php?artikel=1857
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 29 oktober 2007 @ 14:54:51 #220
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54244865
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
Gisteravond nog een botsing geweest tussen een auto en een trein nabij Winschoten. Trein had zo te lezen nauwelijks schade.
Merkwaardige schade aan die Polo zeg nauwelijks blikschade te zien, beide koplampen doen het zelfs nog, alleen de voorruit in puin. Behalve in het midden

Noodstopje zonder gordel?

Het zal best in de buurt van een overweg geweest zijn, maar een trein heeft hij niet geraakt, dat lijkt me duidelijk. Anders kan die trein ook niet *alweer verder gereden* zijn. Misschien een fietser of voetganger geschept of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54244943
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Merkwaardige schade aan die Polo zeg nauwelijks blikschade te zien, beide koplampen doen het zelfs nog, alleen de voorruit in puin. Behalve in het midden

Noodstopje zonder gordel?

Het zal best in de buurt van een overweg geweest zijn, maar een trein heeft hij niet geraakt, dat lijkt me duidelijk. Anders kan die trein ook niet *alweer verder gereden* zijn. Misschien een fietser of voetganger geschept of zo?
dat zou je haast denken, maar anderzijds.. volgens mij moet je een behoorlijk hard hoofd hebben om zo´n raam aan diggelen te krijgen.

detail. wat een vreselijk lelijke 3-stervelgen heeft die bak.
  Redactie Sport maandag 29 oktober 2007 @ 15:05:58 #222
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_54245042
misschien een spoorboom op de auto gehad?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_54245315
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:05 schreef dennistd het volgende:
misschien een spoorboom op de auto gehad?
dat lijkt me van niet, want dan heb je ook schade aan de dragers van het dak. het enige wat kapot is, is het voorraam, dus er moet iets haaks op zijn gekomen. bovendien zijn spoorbomen niet van massief staal maar van polyester of vrij dun houdt.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:38:23 #224
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54245620
die motorkap is ook wel wat gedeukt, maar dat lijkt meer op een dikke bejaarde dan op een spoorboom die erop gekomen is.

Hoe dan ook: een botsing met een trein was het iig niet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54245940
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
die motorkap is ook wel wat gedeukt, maar dat lijkt meer op een dikke bejaarde dan op een spoorboom die erop gekomen is.

Hoe dan ook: een botsing met een trein was het iig niet.
het blijft speculeren en inderdaad er zit een deuk aan de rechterzijde van de motorkap. Het is alsof er een groot en zwaar voorwerp van de bovenzijde op is gekomen. ben wel heel erg benieuwd hoe dit zo heeft kunnen komen. ik denk persoonlijk toch een (zachte) schuiver tegen een trein en dat het stootblok/electromagneet (gezien de hoogte daarvan) de deuk in de motorkap en de kapotte ruit verklaart.
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:12:06 #226
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54246183
Nou, daar heb ik ernstig mijn twijfels over.

Dat zou betekenen dat de trein de auto frontaal geraakt heeft met een erg lage maar blijkbaar toch te hoge snelheid. Vraag is dan: Hoe krijg je die auto dan ineens op het spoor, in de rijrichting van de trein, zonder dat die trein stopt? Plus: Waar is die trein dan op het moment dat de foto genomen werd? waarom heeft de auto dan niet VEEL meer schade? En hoe komt de auto dan na die botsing blijkbaar weer haaks op de overweg te staan?

Als het inderdaad zo gegaan is dan staat die trein nog op het spoor, stil, linksachter de fotograaf, in elk geval in afwachting van een aflossende machinist, en bijvoorbeeld iemand van de inspectie Verkeer en Waterstaat. Daar blijkt geen sprake van te zijn volgens het bijschrift. Sterker nog: de trein was in geen velden of wegen te bekennen.

Bovendien: Waar is de bestuurder van de auto en een eventuele tweede persoon waarvan ik denk dat die de beschadiging aan de rechterkant van de voorruit veroorzaakt heeft? Al afgevoerd met de ambulance.

Dus: Geen trein in de buurt, geen bestuurder te zien, de takelwagen is er al wel en is bezig met het afslepen van de auto.

Dus: Het is gewoon eoa ramptoeristensite die wat foto's van een botsing heeft en er een sappig verhaal bij uit zijn duim zuigt. Het is in ieder geval duidelijk dat de fotograaf veel te laat ter plaatse was om iets zinnigs over het voorval te kunnen zeggen.

Denk ik

[ Bericht 5% gewijzigd door Dr_Flash op 29-10-2007 16:17:17 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:36:27 #227
148385 Wadloper
Noorderling
pi_54246620
Eensch met fles!
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:42:24 #228
148385 Wadloper
Noorderling
pi_54246722
Weet iemand trouwens welk drietje met de naam 'Abel Tasman' rondrijdt?
Zag deze vanmiddag, en heb geen idee van het nummer. Het is ook de eerste keer dat ik deze naam zie
pi_54246763
Vanmorgen een exotische bestemming in Amersfoort (Eigenlijke trein naar Schiphol van 09:25)



Sorry voor de slechte kwaliteit, paniekschotje gemaakt vanuit de V-IRM vanuit Groningen naar Den Haag CS die tegelijk vertrok.
Socialist in Mercedes
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 oktober 2007 @ 17:19:24 #230
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54247333
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:57 schreef ghizzer het volgende:

[..]

het blijft speculeren en inderdaad er zit een deuk aan de rechterzijde van de motorkap. Het is alsof er een groot en zwaar voorwerp van de bovenzijde op is gekomen. ben wel heel erg benieuwd hoe dit zo heeft kunnen komen. ik denk persoonlijk toch een (zachte) schuiver tegen een trein en dat het stootblok/electromagneet (gezien de hoogte daarvan) de deuk in de motorkap en de kapotte ruit verklaart.
Aan zoiets zit ik ook te denken. Echter is het wel vreemd te noemen dat de trein na een tijdje is doorgereden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:43:38 #231
86072 thatsme
and That's you!
pi_54247739
Er stond gisteren ook een koploper op Zwolle met de tekst EC LONDEN
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:10:26 #232
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54249408
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:43 schreef thatsme het volgende:
Er stond gisteren ook een koploper op Zwolle met de tekst EC LONDEN
Haha, de goede, oude tijd!
NS zette al jaren Hondekoppen in als Boottrein naar Hoek van Holland. Deze treinen hadden een EuroCitystatus, omdat je er mee naar Londen kon. Echter, de EC-organisatie vond Hondekoppen te oud en dreigde de EC-status van de trein in te trekken. Dus zette NS vervolgens Koplopers in als Boottrein. Ook dit heeft niet lang geduurd omdat er in Hondekoppen nog een fatsoenlijk aantal fietsen mee kon, en in de Koplopers bij lange na niet genoeg ruimte was.
Ik geloof dat uiteindelijk de EC-status sneuvelde, en de Hondekoppen terugkeerden. Momenteel worden de Boottreinen gereden door VIRM. Een paar keer per dag wordt op Rotterdam Centraal het laatste treinstel van de IC naar Vlissingen afgetrapt, dat dan terugrijdt naar Schiedam om de Hoekse lijn op te gaan. Dat is dan de Boottrein. Zo was het tenminste, of dat nog steeds zo is weet ik niet.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_54249579
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:45 schreef Charango het volgende:
Vanmorgen een exotische bestemming in Amersfoort (Eigenlijke trein naar Schiphol van 09:25)

[ afbeelding ]

Sorry voor de slechte kwaliteit, paniekschotje gemaakt vanuit de V-IRM vanuit Groningen naar Den Haag CS die tegelijk vertrok.
Sinds wanneer rijdt er eigenlijk VIRM naar Groningen/Leeuwarden? Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar koplopers (ICM(m)) gezien daar...
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:25:18 #234
86072 thatsme
and That's you!
pi_54249739
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:18 schreef Boschkabouter het volgende:

[..]

Sinds wanneer rijdt er eigenlijk VIRM naar Groningen/Leeuwarden? Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar koplopers (ICM(m)) gezien daar...
dat is de zogenaamde ambtenaren trein. Elke ochtend van Groningen naar Den Haag. En elke avond van Den Haag naar Groningen.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 oktober 2007 @ 19:32:39 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54249912
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:25 schreef thatsme het volgende:

[..]

dat is de zogenaamde ambtenaren trein. Elke ochtend van Groningen naar Den Haag. En elke avond van Den Haag naar Groningen.
Op zaterdag en zondag rijdt er op die tijdstippen een VIRM vanuit Leeuwarden en Groningen, zodat deze gecombineerd over de Veluwe kunnen. Het Leeuwarder deel gaat naar Rotterdam en het Groninger naar Den Haag CS. 's avonds rijdt de combinatie weer terug naar het noorden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:37:10 #236
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54249981
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:10 schreef Duvel het volgende:
Haha, de goede, oude tijd![..] Dus zette NS vervolgens Koplopers in als Boottrein. Ook dit heeft niet lang geduurd omdat er in Hondekoppen nog een fatsoenlijk aantal fietsen mee kon, en in de Koplopers bij lange na niet genoeg ruimte was.
Zie je wat er de afgelopen decennia allemaal opgeofferd is aan het "haringstouwen"? Restauratierijtuigen, weg Railtender, mwoaa ook maar weg Bagageafdeling weg En nu worden ook nog de toiletten eruit gemold
Het is dat niemand bedenkt dat er veel meer staan- dan zitplaatsen in een rijtuig gaan

Overigens gaat die uitholling verder dan de treinen alleen natuurlijk. Hoeveel stationsGEBOUWEN bestaan er nog sowieso? Hoeveel zijn er nog bemand?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54250063
Toch weer netjes vandaag. Vanmorgen flink gladde rails en toch maar een aankomst in Zl met trein 12522 van +5. Trein 3729 moest in Olst wachten op de vertraagde tegentrein en kwam uiteindelijk met +11 in Dv aan. Alle aansluitingen (waaronder de Pimpel naar Berlijn............) waren al weg

Vanmiddag ging het een stuk beter. Trein 3752 had hooguit luttele seconden vertraging bij aankomst in Zl, trein 12557 reed keurig op tijd weg uit Zl en kwam met +2 aan in Lw (trein 557 naar Groningen had +10 en daar werd niet op gewacht)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 oktober 2007 @ 19:43:00 #238
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54250122
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is dat niemand bedenkt dat er veel meer staan- dan zitplaatsen in een rijtuig gaan
Het is er al 10 jaar, Fles. De gedeeltelijke stacoupé in de buffel. Aan de zijkant klapzittingen. In het midden palen om je aan vast te houden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:47:52 #239
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54250218
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het is er al 10 jaar, Fles. De gedeeltelijke stacoupé in de buffel. Aan de zijkant klapzittingen. In het midden palen om je aan vast te houden.
De werkelijkheid is altijd NOG erger dan je kunt verzinnen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54250259
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:10 schreef Duvel het volgende:
Een paar keer per dag wordt op Rotterdam Centraal het laatste treinstel van de IC naar Vlissingen afgetrapt, dat dan terugrijdt naar Schiedam om de Hoekse lijn op te gaan. Dat is dan de Boottrein. Zo was het tenminste, of dat nog steeds zo is weet ik niet.
Dat is helaas ook niet meer... Men moet nu gewoon met zo´n baggerstoptreintje...
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:52:26 #241
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54250297
"Het volgende station is DRACHTEN. Station DRACHTEN. Deze trein zal nog voor u verder rijden als stoptrein in de richting Marum, Leek en de eindbestemming Groningen"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 oktober 2007 @ 19:52:27 #242
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54250298
Gelukkig moet niet ieder nieuw treinstel het stellen zonder toilet. Alleen een treinstel met een defect toilet op een grensoverschrijdend traject is weer minder. Op ons tripje naar Leer hebben mensen het achter de bosjes in Nieuweschans moeten doen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 oktober 2007 @ 20:01:22 #243
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54250482
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
"Het volgende station is DRACHTEN. Station DRACHTEN. Deze trein zal nog voor u verder rijden als stoptrein in de richting Marum, Leek en de eindbestemming Groningen"
Typisch Arriva om zo hoog van de toren te blazen. Als de spoorlijn er komt, dan zal deze af moeten takken van de bestaande lijn in Hoogkerk. Doet me trouwens wel denken aan het plaatje van wadloper 3212 midden in Leek
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:04:51 #244
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54250532
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Als de spoorlijn er komt, dan zal deze af moeten takken van de bestaande lijn in Hoogkerk.
Nou ja, ongeacht of dat inderdaad zo is, misschien wel een mooie smoes voor Hoogkerk om ook een station te willen Ontlasten Gn bla bla overstappers Buitenpost - Drachten bla bla etc
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54250555
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Typisch Arriva om zo hoog van de toren te blazen. Als de spoorlijn er komt, dan zal deze af moeten takken van de bestaande lijn in Hoogkerk. Doet me trouwens wel denken aan het plaatje van wadloper 3212 midden in Leek
Hoop toch dat ze wel zo slim zijn om een eventuele nieuw stuk spoor van een waslijn te voorzien.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 oktober 2007 @ 20:13:41 #246
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54250673
Hopelijk wel ja. Op de lange termijn is het in exploitatie goedkoper, mits je genoeg passagiers hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:15:40 #247
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54250711
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:07 schreef vw_caddy het volgende:
Hoop toch dat ze wel zo slim zijn om een eventuele nieuw stuk spoor van een waslijn te voorzien.
En meteen over de volle lengte dubbel spoor gaerne
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54251465
Overigens wordt die nieuwe lijn wel meegenomen als optie als Eurlings de zuiderzeelijn definitief afblaast.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:54:25 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54251626
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:48 schreef vw_caddy het volgende:
Overigens wordt die nieuwe lijn wel meegenomen als optie als Eurlings de zuiderzeelijn definitief afblaast.
Het zou mooi zijn

Dan gaat vast een jaar of 10 later blijken dat doortrekken Heerenveen - Lelystad toch wel ERG aantrekkelijk wordt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 oktober 2007 @ 21:01:09 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54251811
Hebben ze mogelijk de hanzelijn voor niets gebouwd dan
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')