Nee op 4 en 5 juniquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef Socios het volgende:
Wanneer heb je die foto´s gemaakt dan? Laatste weekend van september? Toen werd de ICE omgeleid via Venlo...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is die Storebaeltbron? Tussen Fyn en Sjaelland of zo dan?
Hoelang heb je erover gedaan om vanaf Leiden CS naar Utrecht CS te reizen? Ik ben vanaf Den Haag CS via Schiphol naar Utrecht CS gegaan. Bij Amsterdam Zuid vertrok de trein niet, omdat de deuren niet meer dicht konden. Er moesten dus mensen uit. Vanaf Leiden ben ik via Schiphol ongeveer een uur bezig geweest om in Utrecht te belanden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef SNArky het volgende:
Zo, was weer een lekker dagje vandaag. Maar goed, dan zie je het traject Leiden - Utrecht ook weer een keer
.
De 4023 is trouwens nog gewoon in omloop (zal wel een van de laatste keren zijn dat ik hem in deze staat gezien heb).
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:00 schreef tomme6 het volgende:
Heb me altijd al geergerd aan dat felle licht in de avonduren in de trein, kon nooit fatsoenlijk mijn ogen dichtdoenwat een geluk hebben die mensen en dan ook nog es in een trein die nauwelijks herrie maakt
Ik ben met de rechtstreekse trein van Leiden naar Utrecht gegaan, die ook nog eens extra stopte te Vleuten en Terwijde (het was dan ook een "intercity"). Uiteindelijk heb ik er +/- 55 minuten over gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:36 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Hoelang heb je erover gedaan om vanaf Leiden CS naar Utrecht CS te reizen? Ik ben vanaf Den Haag CS via Schiphol naar Utrecht CS gegaan. Bij Amsterdam Zuid vertrok de trein niet, omdat de deuren niet meer dicht konden. Er moesten dus mensen uit. Vanaf Leiden ben ik via Schiphol ongeveer een uur bezig geweest om in Utrecht te belanden.
Nou, wat zeur je dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:10 schreef Duvel het volgende:
Ik had gisteren van Utrecht naar Leiden ook de "intercity", met extra stop te Vleuten. Dat kloteding liep vervolgens onderweg 9 minuten vertraging op, waardoor ik met een sprintje m'n aansluiting naar Rotterdam haalde.
Ik was met m'n zieke kop een uur later thuis.quote:
Eejjj die Meerlo-Tienray is netjesquote:
Die is idd wel erg lelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
die belgse rommel kan wel goed face to face botsende bumper zit er al op
[ afbeelding ]
vogelbekdiertreinoftewel een M290
Je hebt nog een maandje denk ik. De 4021 staat al in Haarlem, dus er is nog 1 te gaan, voordat de Mendini er aan moet geloven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef SNArky het volgende:
Zo, was weer een lekker dagje vandaag. Maar goed, dan zie je het traject Leiden - Utrecht ook weer een keer
.
De 4023 is trouwens nog gewoon in omloop (zal wel een van de laatste keren zijn dat ik hem in deze staat gezien heb).
ja Belfeld was nog schraler dan ik dacht van te vorenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eejjj die Meerlo-Tienray is netjes
Die Belfeld moet echt ff overgeschilderd worden hoor
Ik hoorde gisteren enkele geruchten dat nu toch echt eerst de 4444 onder handen wordt genomen. Ze willen de extra 1e klas bak eruit halen en een 2e klas bak uit dat stel pakken wat laatst verongelukt was bij Soestduinen. Daardoor zou de 4023 nog wat langer blijven rijdenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt nog een maandje denk ik. De 4021 staat al in Haarlem, dus er is nog 1 te gaan, voordat de Mendini er aan moet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |