abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2007 @ 21:15:53 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54252152
Nee, die is OOK handig

Lelystad: Van eindpunt naar Knooppunt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54253064
Maar wat gaat er dan nog over de Hanzelijn? Drenthe/Overijssel-Noordelijke Randstad verkeer? Volgens mij is het van Enschede naar Amsterdam over Lelystad niet echt veel sneller dan via Amersfoort
Socialist in Mercedes
pi_54253390
Trouwens, Fles, volgens mij is iemand je reeds voorgegaan:
http://www.ben.fotogek.nl/site/indexns.html
Socialist in Mercedes
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 oktober 2007 @ 22:23:49 #254
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54253678
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:11 schreef Charango het volgende:
Trouwens, Fles, volgens mij is iemand je reeds voorgegaan:
http://www.ben.fotogek.nl/site/indexns.html
Was (of misschien is nog steeds) in het verleden ook actief op het forum hier. Hij is in zijn eigen topic nogal te grazen genomen Was echt lachen toen

Was even zoeken, maar heb m gevonden centraal station of niet?
Wel alles lezen, want hoe verder het topic afdwaalt van het eigenlijke onderwerp, hoe leuker het wordt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Peterselieman op 29-10-2007 22:30:50 ]
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54257586
De stoptrein Apeldoorn - Enschede was vanochtend een gekoppelde Plan T en Plan V. De Plan T was de 527. Heb heerlijk genoten van de 8-zits.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:21:40 #256
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54257720
Mijn trein was een Koploper. En hé! Gisteren ook! En hé! Vorige week woensdag ook, en dinsdag, en maandag, en de vrijdag daarvoor en bla bla.

Ik heb een spannend leven.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_54257938
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef ghizzer het volgende:
De stoptrein Apeldoorn - Enschede was vanochtend een gekoppelde Plan T en Plan V. De Plan T was de 527. Heb heerlijk genoten van de 8-zits.
Hmm die Plan T hoort in de 3700 thuis!! Tenminste daar zat ie vorige week in...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:54:41 #258
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54258110
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:21 schreef Duvel het volgende:
Mijn trein was een Koploper. En hé! Gisteren ook! En hé! Vorige week woensdag ook, en dinsdag, en maandag, en de vrijdag daarvoor en bla bla.

Ik heb een spannend leven.
Ik ook

Soms neem ik weleens de stoptrein terug, van Amersfoort naart Utrecht Zit ik wel in zo'n verrekte KUT-ddar, maar ja, het is weer wat afwisseling he

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_54258223
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik ook

Soms neem ik weleens de stoptrein terug, van Amersfoort naart Utrecht Zit ik wel in zo'n verrekte KUT-ddar, maar ja, het is weer wat afwisseling he

wat is er mis met de DDAR? ik hou van die trein. De DDAR pwnt de Plan T en Plan V.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:02:22 #260
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54258228
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik ook

Soms neem ik weleens de stoptrein terug, van Amersfoort naart Utrecht Zit ik wel in zo'n verrekte KUT-ddar, maar ja, het is weer wat afwisseling he
Dan moet ik de stoptrein naar Rotterdam nemen, en dat is een Sprinter.
Laatst wel via Leiden. Maar dat was VIRM. En daarna DD-AR op Ledn-Rtd.
Dan maar Koploper.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:03:04 #261
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54258245
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:01 schreef ghizzer het volgende:

[..]

wat is er mis met de DDAR? ik hou van die trein. De DDAR pwnt de Plan T en Plan V.
Er is minder mis met die trein dan met jouw smaak in elk geval.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_54258363
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef Duvel het volgende:

[..]

Er is minder mis met die trein dan met jouw smaak in elk geval.
ok.. even de voordelen en nadelen op een rij:
DD-AR
+ stil
+ voldoende beenruimte
+ brede schuifdeuren
+ redelijk geschikt voor langere mensen
+ comfortabel
+ veel capaciteit
+ warm interieur

- je moet altijd een trap op of af
- het randje tussen het gangpad en de zitplek kan struikelgevaar meebrengen


Plan T/V
+ klassieke uitstraling van het Nederlandse spoorwegmateriaal
+ alles op hetzelfde niveau/geen trappen

- gigantisch veel herrie. een fatsoenlijk (telefoon)gesprek voeren zit er niet bij
- oncomfortabel. elke deuk in de rails voel je
- een stuk minder capaciteit
- in de tweezits is het (zeker voor langere mensen) enorm behelpen
- koude kille uitstraling van het interieur. mede door de TL-lampen.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:15:34 #263
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54258458
Jij zit zeker nooit bovenin een ddar

stil beenruimte warm interieur

Hebben we het sowieso wel over dezelfde trein eigenlijk?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:17:03 #264
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54258487
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:10 schreef ghizzer het volgende:

[..]

<knip partiële waanzin>
Beenruimte? In een DD-AR? In je nek misschien, maar niet waar zich normaal gesproken mijn benen bevinden... Het comfort van de banken is te vergelijken met een plank met kunstleer en een centimeter slecht schuimrubber er tussen. Het interieur straalt de warmte uit van een vat vloeibare stikstof. Alleen de grote deuren, het rijcomfort en de grote capaciteit zijn waar, maar een veewagon heeft ook een grote capaciteit.

TVtjes zijn lawaaiig en ze hobbelen over de rails, maar de stoelen hebben een slaapoor en voldoende schuimrubber om je kont langer dan vijf minuten zonder doorligverschijnselen te kunnen ondersteuren. Het interieur is te verschillend, maar i.h.a. niet minder koud dan een DD-AR.

Mening hè, mening.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_54258498
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij zit zeker nooit bovenin een ddar

stil beenruimte warm interieur

Hebben we het sowieso wel over dezelfde trein eigenlijk?
jazeker wel... de Plan T's en V's zijn gewoon zwaar kut. en ik kan het weten.. reis er helaas elke dag mee
pi_54258559
Ik ook helaas, standaard elke ochtend Plan V en als het meezit Plan T tussen Zwolle en Deventer, standaard, dag in dag uit... 3700 he

In de middag daarentegen altijd VIRM op de terugweg naar Zwolle.... Gheheh
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:26:38 #268
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54258664
Tja, als je de treindienstleidingspost gaat verbouwen zonder het treinverkeer te staken wordt het een nog grotere puinhoop.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:28:49 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54258700
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:17 schreef ghizzer het volgende:

[..]

jazeker wel... de Plan T's en V's zijn gewoon zwaar kut. en ik kan het weten.. reis er helaas elke dag mee
Ja, ik weet er niks van, dat klopt

Maar goed, Plan V en T zijn idd ook niet ideaal, maar nog steeds beter dan DDAR vind ik. En sowieso, dat hele mat64 gaat er de komende jaren toch uit. DDAR zitten we nog wel een jaartje of 15-20 aan vast lijkt me
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:30:23 #270
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_54258729
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, ik weet er niks van, dat klopt
Niet zo hatelijk hè!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:33:07 #271
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_54258784
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

Niet zo hatelijk hè!
Jij bent ook lief
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:33:46 #272
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54258787
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:01 schreef ghizzer het volgende:

wat is er mis met de DDAR? ik hou van die trein. De DDAR pwnt de Plan T en Plan V.
'De Skoda pwnt de Lada en Trabant' .
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:06:20 #273
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54260205
Die roosters bovenin een DD-AR zorgen ervoor dat als ze open staan een gewoon gesprek onmogelijk wordt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54260242
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
Die roosters bovenin een DD-AR zorgen ervoor dat als ze open staan een gewoon gesprek onmogelijk wordt.
net wat je zegt.." As miene zuster een wiel had, was ze noew een kruewoage"
kortom, met als kan ik helemaal niks.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:17:57 #275
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54260416
Ik wel, want de laatste keer dat ik er in zat, stonden er een aantal open en dat gaf me toch een lawaai. Als de trein op snelheid is, dan klinkt het net alsof je constant naast een vliegtuigmotor staat die ook nog eens veel toeren maakt. Dat was ongeveer het lawaainiveau toen
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')