Was (of misschien is nog steeds) in het verleden ook actief op het forum hier. Hij is in zijn eigen topic nogal te grazen genomenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:11 schreef Charango het volgende:
Trouwens, Fles, volgens mij is iemand je reeds voorgegaan:
http://www.ben.fotogek.nl/site/indexns.html
Hmm die Plan T hoort in de 3700 thuis!! Tenminste daar zat ie vorige week in...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef ghizzer het volgende:
De stoptrein Apeldoorn - Enschede was vanochtend een gekoppelde Plan T en Plan V. De Plan T was de 527. Heb heerlijk genoten van de 8-zits.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:21 schreef Duvel het volgende:
Mijn trein was een Koploper. En hé! Gisteren ook! En hé! Vorige week woensdag ook, en dinsdag, en maandag, en de vrijdag daarvoor en bla bla.
Ik heb een spannend leven.
wat is er mis met de DDAR? ik hou van die trein. De DDAR pwnt de Plan T en Plan V.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook
Soms neem ik weleens de stoptrein terug, van Amersfoort naart UtrechtZit ik wel in zo'n verrekte KUT-ddar, maar ja, het is weer wat afwisseling he
Dan moet ik de stoptrein naar Rotterdam nemen, en dat is een Sprinter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook
Soms neem ik weleens de stoptrein terug, van Amersfoort naart UtrechtZit ik wel in zo'n verrekte KUT-ddar, maar ja, het is weer wat afwisseling he
Er is minder mis met die trein dan met jouw smaak in elk geval.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:01 schreef ghizzer het volgende:
[..]
wat is er mis met de DDAR? ik hou van die trein. De DDAR pwnt de Plan T en Plan V.
ok.. even de voordelen en nadelen op een rij:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er is minder mis met die trein dan met jouw smaak in elk geval.
Beenruimte? In een DD-AR? In je nek misschien, maar niet waar zich normaal gesproken mijn benen bevinden... Het comfort van de banken is te vergelijken met een plank met kunstleer en een centimeter slecht schuimrubber er tussen. Het interieur straalt de warmte uit van een vat vloeibare stikstof. Alleen de grote deuren, het rijcomfort en de grote capaciteit zijn waar, maar een veewagon heeft ook een grote capaciteit.quote:
jazeker wel... de Plan T's en V's zijn gewoon zwaar kut. en ik kan het weten.. reis er helaas elke dag meequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij zit zeker nooit bovenin een ddar
stilbeenruimte
warm interieur
Hebben we het sowieso wel over dezelfde trein eigenlijk?
Ja, ik weet er niks van, dat kloptquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:17 schreef ghizzer het volgende:
[..]
jazeker wel... de Plan T's en V's zijn gewoon zwaar kut. en ik kan het weten.. reis er helaas elke dag mee
Niet zo hatelijk hè!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik weet er niks van, dat klopt
'De Skoda pwnt de Lada en Trabant'quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:01 schreef ghizzer het volgende:
wat is er mis met de DDAR? ik hou van die trein. De DDAR pwnt de Plan T en Plan V.
net wat je zegt.." As miene zuster een wiel had, was ze noew een kruewoage"quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
Die roosters bovenin een DD-AR zorgen ervoor dat als ze open staan een gewoon gesprek onmogelijk wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |