Hoeveel was je in totaal kwijt aan kosten? Waarschijnlijk dat ik hem ook maar haal, wachten duurt veel te lang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb volgende week ook e.e.a. te doen aan tetamens. Daarom ben ik blij dat ik hen mu binnen heb, kan ik hem dit weekend nog even spelen en dan volgende week weer
jup hdmi kabel is het beste, je zal er wel geen bij de tv bijkrijgen, iig even navragen dusquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:52 schreef Phoolie het volgende:
Zit bij het pakket wat je krijgt bij de sony bravia tv's een fatsoenlijke kabel?
De playstation kun je het beste via een hdmi kabel aansluiten denk ik of niet?
Ok, bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:55 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
jup hdmi kabel is het beste, je zal er wel geen bij de tv bijkrijgen, iig even navragen dus, alleen met de hdmi kabel zal je in volledig 1080p kunnen kijken/gamen, en nog maals de tip, val niet in het verhaal van de verkopers dat een dure kabel beter is, dit geldt namelijk niet voor de hdmi kabels =]
Ik ben daar ook bij!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
geef mij maar Call of Duty 4 9 november![]()
Die haal ik ook. Ik ben alleen een beetje huiverig om hem te importeren. Motorstorm US bijvoorbeeld is alleen met US mensen online te spelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
R&C niks voor mij, geef mij maar Call of Duty 4 9 november![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
geef mij maar Call of Duty 4 9 november![]()
Ratchet stond nog op 9 november...vaag. Uncharted lijkt dan wel weer 2 dagen eerder te komen dan gepland.quote:Sony geeft nieuwe releaselijst vrij
Sony Computer Entertainment Duitsland heeft vandaag een nieuwe releaselijst vrijgegeven waarop onder andere Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction en Uncharted: Drake's Fortune te vinden zijn. Bekijk de releasedata hieronder.
November
14 november: Ratchet & Clank: Tools of Destruction
21 november: PlayStation Eye + Eye Create (adviesprijs: ¤40,95)
December
5 december: Uncharted: Drake's Fortune
December: SingStar standalone
December: SingStar plus microfoons
Maart 2008
Maart: Time Crisis 4 plus G-Con 3-gun
'Shootinputin187'quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Vladimir Putin's Call of Duty 4 Review![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef Survivalism het volgende:
Effe een snel vraagje over Guitar Hero 3.
Kan je er nou online mee? en wanneer komt hij nou uit?
En het spel gaat ook online jaquote:Activision heeft vandaag laten weten dat het nieuwste deel in de populaire Guitar Hero serie vanaf 23 november verkrijgbaar zal zijn in Europa.
Guitar Hero 3 online multiplayer confirmedquote:Speaking to Pro-G today about all things Guitar Hero, Kai Huang, President and Co-Founder of RedOctane, has confirmed that the upcoming Guitar Hero 3 will feature online play.
Kijk, dan ga ik die zeker weten halen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
En het spel gaat ook online ja
[..]
Guitar Hero 3 online multiplayer confirmed
Yep! Als je geraakt wordt door een brandgranaat dan moet je als een gek gaan schudden zodat je mannetje door het gras gaat rollen en gaat roepen van My hair is on fire!!! My hair is on fire!!! My hair is on fire!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:33 schreef JDizzle het volgende:
Nog even over CoD4 dan, is er al bekend wat de PS3 special is?
Waarschijnlijk net zoiets als met CoD3 dat als je de Sixaxis een ram geeft je iemand een klap geeft met de schouder van je geweer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:33 schreef JDizzle het volgende:
Nog even over CoD4 dan, is er al bekend wat de PS3 special is?
SAS documentaire? Heb je daar nog een link van?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Je doelt op de SAS documentaire Dizzle?
Zit een campaign mode in. Net zoals Gears of War, was laatst nog een trailer van vrijgegeven.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:53 schreef marcek het volgende:
Begrijp ik het goed dat unreal een normale single player net als bijv rfom krijgt?
Of is dit gewoon een single player met bots (dus gewoon deathmatch etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |