en halo3quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
net zoiets als bioshock, dus?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
net zoiets als bioshock, dus?
Gruwelijk duur? Zijn niks duurder dan 15 jaar geleden, over het algemeen een heel stuk goedkoper zelfs. En de multiplatform games zijn op de PS3 dezelfde prijs als de 360.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... inderdaad importeren,... vind de games ook gruwelijk duur,... haal de meeste multiconsole games voor de 360. Op R&C na dan,... maar dat vind ik toch niks. Niet vernieuwend en ook weer vrij kort als ik het zo allemaal lees op de US fora.
180 gulden voor een SNES game vroegerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Gruwelijk duur? Zijn niks duurder dan 15 jaar geleden, over het algemeen een heel stuk goedkoper zelfs. En de multiplatform games zijn op de PS3 dezelfde prijs als de 360.
LOL pwnedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:44 schreef Kremers het volgende:
ARHHGHGHGHGHGHHGGHHG
Kijk ik net in de brievenbus, ligt daar de enveloppe met R&C alDrie dagen geleden pas verstuurd. Dus ik start hem op, krijg ik de melding dat ik eerst 1.94 moet installeren
Maar ja, dat lijkt mij niet echt handig? EEn US firmware op een EU PS3 installeren? Iemand die hier iets over weet?? Ik wil gamen ;'(
De US versie heeft ook een bug bij het installeren van het spelquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:44 schreef Kremers het volgende:
ARHHGHGHGHGHGHHGGHHG
Kijk ik net in de brievenbus, ligt daar de enveloppe met R&C alDrie dagen geleden pas verstuurd. Dus ik start hem op, krijg ik de melding dat ik eerst 1.94 moet installeren
Maar ja, dat lijkt mij niet echt handig? EEn US firmware op een EU PS3 installeren? Iemand die hier iets over weet?? Ik wil gamen ;'(
quote:In Amerika ligt Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction sinds vandaag in de meeste winkels. De game bevat echter een kleine bug waardoor het spel mogelijk niet opstart. Insomniacs platformer installeert namelijk eerst een gedeelte op de harde schijf van de PlayStation 3, maar met bepaalde specifieke aantallen van vrije ruimte ziet de game de HDD voor vol aan en vertelt je vervolgens vriendelijk dat er niet voldoende ruimte is om game data aan te maken.
Dit probleem is echter gemakkelijk op te lossen. Je hoeft alleen óf 500MB aan ruimte vrij te maken óf 500MB vol te maken, dit kan bijvoorbeeld door een demo te verwijderen of juist te installeren.
Er wordt verwacht dat deze glitch uit de game wordt gehaald voor de Europese release.
het gaat niet om een mening, maar om de inconsistentie. bioshock was een kortere en simpelere herhaling van System Shock 2, en die scoorde vreselijk hoog. Nu sabelen ze R&C neer omdat het een simpelere en kortere versie van de eerste R&C zou zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:42 schreef Kremers het volgende:
Wellicht humor, maar ook is het dwazig....
Je kunt niet eens meer een mening op het Internet gevenzonder volledig afgezeikt te worden.
SS2 was ook wel een 'hardcore' game, die erg moeilijk en érg lang was. Bioshock is gewoon een erg goede game met een speeltijd van +_ 20 uur en veel replayability (volgens de reviewers) die los gezien moet worden van SS2. Want Bioshock heeft wel wat dingen gemeen met SS2, maar is zeker geen rasecht vervolg zoals R&C. Ook is misschien de moeilijkheid lager dan die van SS2, het is nog steeds niet echt makkelijk (behalve als je die stomme respawn tanks meetelt, die zorgen dat je minder over hoeft te doen). Die hele vergelijking loopt dus mank. Zelf volg ik R&C maar een beetje, maar ik hoor overal toch gewoon dat het wel erg makkelijk is en dat je weinig dood gaat. Maar dit hoeft niet perséé een slecht iets te zijn. Qua speelduur weet ik het niet, aangezien ik geen idee heb hoe lang die is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het gaat niet om een mening, maar om de inconsistentie. bioshock was een kortere en simpelere herhaling van System Shock 2, en die scoorde vreselijk hoog. Nu sabelen ze R&C neer omdat het een simpelere en kortere versie van de eerste R&C zou zijn.
Vreemde vergelijking,.... en heb nog niet veel reviews R&C zien neersabelen. Heb System Shock 2 nooit gegamed, maar dat neemt niet weg dat Bioshock nu op de 360 een prachtige exclusive is. Iets wat de PS3 erg goed zou kunnen gebruiken. De reviews liegen er niet om en ik vond het spel eerlijk gezegd niet zo kort.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het gaat niet om een mening, maar om de inconsistentie. bioshock was een kortere en simpelere herhaling van System Shock 2, en die scoorde vreselijk hoog. Nu sabelen ze R&C neer omdat het een simpelere en kortere versie van de eerste R&C zou zijn.
Ik heb ze nu al een tijdje niet meer in de winkels zien staan. Ik denk dat je met een beetje rondbellen je er ergens nog wel een kan vinden, maar je moet snel zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:48 schreef Theamerican het volgende:
zijn die 60 gb versies overal uitverkocht ofzo?
Die zjn wel heel stoerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:00 schreef Fallen het volgende:
Om er ook nog wat PS3 nieuws tussen te gooien:
[ afbeelding ]
Limited edition van DMC4... wel tof, maar volgens mij nooit te krijgen in NL. Iets met wapens enzo en echt lijken en dergelijke...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik weet nu ook waarom hij zo snel aangekomen is: Het lijkt alsof het door een particulier verzonden is, daarnaast is er een waarde aangegeven van $20
VGP heeft er een vaste klant bij
[ Bericht 12% gewijzigd door Kremers op 27-10-2007 15:18:19 ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:08 schreef Kremers het volgende:
Ik heb R&C net even aan de tand gevoeld: Wat een überspel zeg
R&C![]()
![]()
![]()
![]()
Insomniac![]()
![]()
![]()
![]()
GameSpot![]()
![]()
![]()
![]()
Echt: KOPEN DIT SPEL
En de reden dat de demo zo makkelijk was: Dit is het eerste level uit het volledige spel, alleen dan met 2 extra wapens waardoor het dus een stuk makkelijker wordt.
Weapon spoiler:krijg hem als het goed is deze week bninenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ja, ook tentamens deze week
, dus volgend weekend pas spelen
PSN: diTani
Ik heb volgende week ook e.e.a. te doen aan tetamens. Daarom ben ik blij dat ik hen mu binnen heb, kan ik hem dit weekend nog even spelen en dan volgende week weerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:50 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
krijg hem als het goed is deze week bninen, maar ja, ook tentamens deze week
, dus volgend weekend pas spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |