abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:37:13 #201
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_54198614
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

net zoiets als bioshock, dus?
en halo3
maar dan gaan we praten over games waar we het niet over mogen hebben (negatief gezien)
PSN: diTani
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:46:29 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54198741
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

net zoiets als bioshock, dus?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_54199270
10+ uur voor een platformer is inderdaad kort ja Dat is niet zozeer het minpunt die ik in de recensies constant lees
pi_54199497
Wellicht humor, maar ook is het dwazig....

Je kunt niet eens meer een mening op het Internet gevenzonder volledig afgezeikt te worden.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:45:33 #206
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_54199552
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:10 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Tja,... inderdaad importeren,... vind de games ook gruwelijk duur,... haal de meeste multiconsole games voor de 360. Op R&C na dan,... maar dat vind ik toch niks. Niet vernieuwend en ook weer vrij kort als ik het zo allemaal lees op de US fora.
Gruwelijk duur? Zijn niks duurder dan 15 jaar geleden, over het algemeen een heel stuk goedkoper zelfs. En de multiplatform games zijn op de PS3 dezelfde prijs als de 360.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:02:49 #207
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_54199892
Tekken DR Online Online

was dit al bekent waneer komt het uit!?

ik neem aan dat er gewoon een update voor komt :! ?
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:37:25 #208
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_54200458
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:45 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Gruwelijk duur? Zijn niks duurder dan 15 jaar geleden, over het algemeen een heel stuk goedkoper zelfs. En de multiplatform games zijn op de PS3 dezelfde prijs als de 360.
180 gulden voor een SNES game vroeger

maar dan nog, in vergelijking met amerika, waar ik de " dure" games vandaan importeer, scheelt het toch wel een paar tientjes elke keer weer
pi_54200578
ARHHGHGHGHGHGHHGGHHG

Kijk ik net in de brievenbus, ligt daar de enveloppe met R&C al Drie dagen geleden pas verstuurd. Dus ik start hem op, krijg ik de melding dat ik eerst 1.94 moet installeren

Maar ja, dat lijkt mij niet echt handig? EEn US firmware op een EU PS3 installeren? Iemand die hier iets over weet?? Ik wil gamen ;'(
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:47:24 #210
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54200643
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:44 schreef Kremers het volgende:
ARHHGHGHGHGHGHHGGHHG

Kijk ik net in de brievenbus, ligt daar de enveloppe met R&C al Drie dagen geleden pas verstuurd. Dus ik start hem op, krijg ik de melding dat ik eerst 1.94 moet installeren

Maar ja, dat lijkt mij niet echt handig? EEn US firmware op een EU PS3 installeren? Iemand die hier iets over weet?? Ik wil gamen ;'(
LOL pwned
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54200999
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:44 schreef Kremers het volgende:
ARHHGHGHGHGHGHHGGHHG

De US versie heeft ook een bug bij het installeren van het spel
quote:
In Amerika ligt Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction sinds vandaag in de meeste winkels. De game bevat echter een kleine bug waardoor het spel mogelijk niet opstart. Insomniacs platformer installeert namelijk eerst een gedeelte op de harde schijf van de PlayStation 3, maar met bepaalde specifieke aantallen van vrije ruimte ziet de game de HDD voor vol aan en vertelt je vervolgens vriendelijk dat er niet voldoende ruimte is om game data aan te maken.

Dit probleem is echter gemakkelijk op te lossen. Je hoeft alleen óf 500MB aan ruimte vrij te maken óf 500MB vol te maken, dit kan bijvoorbeeld door een demo te verwijderen of juist te installeren.

Er wordt verwacht dat deze glitch uit de game wordt gehaald voor de Europese release.
pi_54201025
Niets pwned, updates zijn niet regiogebonden Dus ik heb hem gewoon geïnstalleerd en hij werkt perfect.

En nu ga ik fijn R&C spelen, jullie loosers zonder R&C En die bug heb ik ook geen last van
pi_54201174
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:42 schreef Kremers het volgende:
Wellicht humor, maar ook is het dwazig....

Je kunt niet eens meer een mening op het Internet gevenzonder volledig afgezeikt te worden.
het gaat niet om een mening, maar om de inconsistentie. bioshock was een kortere en simpelere herhaling van System Shock 2, en die scoorde vreselijk hoog. Nu sabelen ze R&C neer omdat het een simpelere en kortere versie van de eerste R&C zou zijn.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_54201364
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

het gaat niet om een mening, maar om de inconsistentie. bioshock was een kortere en simpelere herhaling van System Shock 2, en die scoorde vreselijk hoog. Nu sabelen ze R&C neer omdat het een simpelere en kortere versie van de eerste R&C zou zijn.
SS2 was ook wel een 'hardcore' game, die erg moeilijk en érg lang was. Bioshock is gewoon een erg goede game met een speeltijd van +_ 20 uur en veel replayability (volgens de reviewers) die los gezien moet worden van SS2. Want Bioshock heeft wel wat dingen gemeen met SS2, maar is zeker geen rasecht vervolg zoals R&C. Ook is misschien de moeilijkheid lager dan die van SS2, het is nog steeds niet echt makkelijk (behalve als je die stomme respawn tanks meetelt, die zorgen dat je minder over hoeft te doen). Die hele vergelijking loopt dus mank. Zelf volg ik R&C maar een beetje, maar ik hoor overal toch gewoon dat het wel erg makkelijk is en dat je weinig dood gaat. Maar dit hoeft niet perséé een slecht iets te zijn. Qua speelduur weet ik het niet, aangezien ik geen idee heb hoe lang die is.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:38:01 #215
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54201458
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Vreemde vergelijking,.... en heb nog niet veel reviews R&C zien neersabelen. Heb System Shock 2 nooit gegamed, maar dat neemt niet weg dat Bioshock nu op de 360 een prachtige exclusive is. Iets wat de PS3 erg goed zou kunnen gebruiken. De reviews liegen er niet om en ik vond het spel eerlijk gezegd niet zo kort.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_54201581
zijn die 60 gb versies overal uitverkocht ofzo?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:51:15 #217
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_54201638
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 14:48 schreef Theamerican het volgende:
zijn die 60 gb versies overal uitverkocht ofzo?
Ik heb ze nu al een tijdje niet meer in de winkels zien staan. Ik denk dat je met een beetje rondbellen je er ergens nog wel een kan vinden, maar je moet snel zijn.
pi_54201676
dat blijkt wel ja heb inmiddels online webshops gekeken maar dat is ook crisis
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  FOK!fotograaf zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:07:39 #219
159915 -Menn0-
MNO
pi_54201866
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:00 schreef Fallen het volgende:
Om er ook nog wat PS3 nieuws tussen te gooien:

[ afbeelding ]

Limited edition van DMC4... wel tof, maar volgens mij nooit te krijgen in NL. Iets met wapens enzo en echt lijken en dergelijke...
Die zjn wel heel stoer
,,/
pi_54201879
Ik heb R&C net even aan de tand gevoeld: Wat een überspel zeg

R&C
Insomniac
GameSpot

Echt: KOPEN DIT SPEL

En de reden dat de demo zo makkelijk was: Dit is het eerste level uit het volledige spel, alleen dan met 2 extra wapens waardoor het dus een stuk makkelijker wordt.

Weapon spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet nu ook waarom hij zo snel aangekomen is: Het lijkt alsof het door een particulier verzonden is, daarnaast is er een waarde aangegeven van $20

VGP heeft er een vaste klant bij

[ Bericht 12% gewijzigd door Kremers op 27-10-2007 15:18:19 ]
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:18:53 #221
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_54202002
Ik wil R&C zooo graag.
Zo die echt al de 30e in de winkels liggen?
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_54202205
9 november EU toch? Maar wellicht dat de EU datum ook een week eerder is, de US datum was eerst 30oct.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:50:36 #223
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_54202488
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 15:08 schreef Kremers het volgende:
Ik heb R&C net even aan de tand gevoeld: Wat een überspel zeg

R&C
Insomniac
GameSpot

Echt: KOPEN DIT SPEL

En de reden dat de demo zo makkelijk was: Dit is het eerste level uit het volledige spel, alleen dan met 2 extra wapens waardoor het dus een stuk makkelijker wordt.

Weapon spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijg hem als het goed is deze week bninen , maar ja, ook tentamens deze week , dus volgend weekend pas spelen
pi_54202883
Ik ga mij hier ook maar eens ophouden. Er staat hier sinds vanmorgen namelijk een PS3. Nu hij de prijs heeft bereikt waarop ik denk dat het redelijk is er 1 aan te schaffen heb ik niet te lang geaarzeld.

De eerste indrukken zijn goed, leuk speeltje, maar het verdrinkt wel een beetje in zijn eigen mogelijkheden, ik vind de menu's niet zo helder als ik had gehoopt. Ook is de PS Store een beetje rommelig, maar dat zijn maar kleine minpunten.

Als games heb ik er Heavenly Sword en Ninja Gaiden Sigma (je bent een fanboy of je bent het niet) bijgekocht. Gave games, spelen lekker en zien er goed uit (vooral HS is om te watertanden).

Het enige wat me echt een beetje tegenvalt is de controller. Zo'n Sixaxis ligt wel iets vriendelijker in de hand dan de PS2 controller maar hij voelt echt alsof 'ie van karton is. Bovendien zijn de L2 en R2 triggers inderdaad een beetje brakkig. Ingebouwde accu is dan weer een megapluspunt tegenover mijn 360, maar dat pluspunt werd weer ongedaan gemaakt door het feit dat ik bij de PS3 een component kabel bij moest kopen. Vond ik wel weer een beetje cheap.

Anyways, nu maar wachten op de goede PS3 exclusives, zoals Drake's Fortune Heb er zin in.
pi_54203487
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 15:50 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

krijg hem als het goed is deze week bninen , maar ja, ook tentamens deze week , dus volgend weekend pas spelen
Ik heb volgende week ook e.e.a. te doen aan tetamens. Daarom ben ik blij dat ik hen mu binnen heb, kan ik hem dit weekend nog even spelen en dan volgende week weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')