Onze dochter is zo vriendelijk geweest de camera te verliezen tijdens een schoolreisje........quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef spanks het volgende:
Heb serieus interesse in die auto, maar wil dan wel wat foto's zien.
Kun jij mms ontvangen met je foon?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:12 schreef vannelle het volgende:
Ik heb er geen foto's van, maar kan die evt. per mms sturen.
Ken jij iemand die foutloos is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef Meddo het volgende:
als rij instructeur een paaltje meepakken
![]()
in ieder geval wel iemand die weet hoe die met een auto om moet gaan
Bij Bergen op Zoomquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:22 schreef Forburgah het volgende:
Minibike waar te bezichtigen?
Klopt!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:50 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Komt die minibike me toch bekend voor![]()
Wanneer kom je'm halen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:32 schreef Dapa het volgende:
voor 50 euro heb ik intresse in de minibike
Ik zou dat graag willen doen, maar dit typte ik niet voor niks:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:01 schreef JK1982 het volgende:
Kun je nog even voor duidelijke foto's zorgen misschien?
Zo zal het dus ff moeten helaas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Onze dochter is zo vriendelijk geweest de camera te verliezen tijdens een schoolreisje........
Ik kan foto's maken met mijn mobiel maar krijg ze niet online.
[..]
Kun jij mms ontvangen met je foon?
Zo ja, pm je nummer even als je wil.
Dakraam lekt absoluut niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:12 schreef spanks het volgende:
heb zeker interesse. Ga ff financien checken. Dak(raam) lekt niet?
omg wtfquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
In de boekjes die er bij zitten hebben ze het over zo'n 80 km/h.....
Als je niet te ver van je werk woont misschien wel ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:56 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
omg wtf![]()
Dik!
tof om mee naar werk te gaan
Nope, nog niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:56 schreef Steve_I. het volgende:edit; heb je ondertussen al een bod op de auto?
Is zeker een leuk autootje!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:39 schreef knuppelhout het volgende:
leuk autootje, heb er nu geen behoefte aan maar ik zou je vraagprijs wat laten zakken
Dat scheelt toch minimaal 1x 400 euro op de levensduur met wat mazzel zelfs 2x.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:44 schreef CorsaAJoy het volgende:
Deze motor heeft geen distr. riem maar een ketting trouwens
Kee, ben ik weer!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:10 schreef JK1982 het volgende:
Kun je me anders wat meer info omtrent onderhoud geven? Zijn er ondertussen nog gekke dingen vervangen (distributieriem, uitlaat, lagertjes, dat soort dingen?) en wil je me even pm-en in hoeverre de prijs nog onderhandelbaar is?
Heeft de auto stuurbekrachtiging en/of airbag?
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 11 november 2007 00:31 schreef The_Foxz het volgende:
Thanx vannelle!
Fiësta is helemaal gezond aangekomen in Ermelo.
Bedankt voor de goede samenwerking!
Groeten aan vrouw en kids!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:12 schreef vannelle het volgende:
Ook nog een minibike in de aanbieding.
Daar kan ik kort over zijn, hij doet het, ziet er netjes uit en heeft 1,7 kW
Waarom weg?
Ik doe er helemaal niks mee, ding staat alleen maar in de weg.
Say whuzz?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:01 schreef vannelle het volgende:
Hij staat prima op dit forum. Scootervolk zat hiero.
Als ik em niet verkoop hou ik em lekker zelf, staat me niet in de weg of zo.....
Bouw ik ms. dat blokje nog eens onder een skelter oid, mogelijkheden zat.
30 euro is natuurlijk ook geen kutquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:58 schreef 1080 het volgende:
Dertig euro voor de minibike kom ik hem gelijk zaterdag aan je deur ophalen.
Eerst kijken of ik er binnenkort wel in de buurt kan gaan komen. Beetje loos bieden zonder zeker te kunnen weten dat je hem op kan halenquote:Op maandag 26 november 2007 01:03 schreef vannelle het volgende:
Dus jij biedt ¤40?
¤ 30 was al geboden, je quote het zelf.
Daarnaast, 40 is ook wel het mininum hoor.
2,5 kW, boekjes en origineel gereedschap erbij, hoop met stickers............
De 1e die ¤40,- biedt is de nieuwe eigenaar.
25 euro vind ik echt te weinig.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
25 euro en dan ben je hem kwijt
Als je al 2 pro's hebt zal deze ws. minder presteren, maar daar is de prijs ook naar.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:Heb er al 2 (pro's) en zoek nog leuk materiaal om mee te nemen als ik iemand mee wil nemen de baan op
Tis en blijft een chineesje dus veel kan er niet verwacht van worden (spreek uit ervaring)
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
25 euro vind ik echt te weinig.
Ik doe eigenlijk niks meer met die minibike, maar met 25 euro doe je tegenwoordig ook niet veel. [afbeelding] [afbeelding]
[..]
Als je al 2 pro's hebt zal deze ws. minder presteren, maar daar is de prijs ook naar.
Om nou te zeggen dat je er niet veel kan verwachten gaat me wat te ver, 2,5 kW op zo'n dingetje is best prettig.
Whoe even wachtenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:49 schreef vannelle het volgende:
Kee, dit heeft geen nut.
Ik hou het ding wel zelf, slotje graag.
quote:Op maandag 26 november 2007 01:44 schreef vannelle het volgende:
Wat is binnenkort?
Een week (of 2) is acceptabel, een maand duurt me te lang.
Loos bieden schiet idd niet op, daarom bied ik je het volgende aan:
Via pm krijgen we contact, ik geef je mijn rekeningnummer en je stort een bedrag. ¤5,- bijvoorbeeld.
Dan weet ik dat je het meent en ik hou em een maand voor je vast.
Als je'm komt halen betaal je de resterende ¤35,- en dan is het de jouwe.
2,5 kW brute power...........meer dan een normale brommer mag hebben........
Helaasch maar bergen op zoom is me net iets te ver vanuit het Oosten desch landsquote:Op donderdag 6 december 2007 17:58 schreef vannelle het volgende:
Ik heb niks meer gehoord, nog interesse Erasmo?
Jij quote een hele reaktie zonder weg te halen wat niet relevant is maar neemt wel de moeite om het ene zinnetje wat je bedoelt vet te maken.....handig!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn scooter heeft wel 5,5kw fabrieks af
(of was het nou 4,5?)
Mijn minibike heeft ook rond de 3PK..quote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij quote een hele reaktie zonder weg te halen wat niet relevant is maar neemt wel de moeite om het ene zinnetje wat je bedoelt vet te maken.....handig!
En dat om te laten weten dat je een scooter hebt met meer vermogen dan een minibike.
Nou, ik ben blij voor je dat je zo'n scooter hebt. Echt!![]()
Heb jij misschien interesse in mijn minibike?
Zal sneller zijn dan de jouwe, als je op gas gaat rijden lever je toch gauw zo'n 10% vermogen in.
Zeggen ze.
Ik had het over Kw's, niet over pk's.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn minibike heeft ook rond de 3PK..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |