Onze dochter is zo vriendelijk geweest de camera te verliezen tijdens een schoolreisje........quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef spanks het volgende:
Heb serieus interesse in die auto, maar wil dan wel wat foto's zien.
Kun jij mms ontvangen met je foon?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:12 schreef vannelle het volgende:
Ik heb er geen foto's van, maar kan die evt. per mms sturen.
Ken jij iemand die foutloos is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef Meddo het volgende:
als rij instructeur een paaltje meepakken
![]()
in ieder geval wel iemand die weet hoe die met een auto om moet gaan
Bij Bergen op Zoomquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:22 schreef Forburgah het volgende:
Minibike waar te bezichtigen?
Klopt!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:50 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Komt die minibike me toch bekend voor![]()
Wanneer kom je'm halen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:32 schreef Dapa het volgende:
voor 50 euro heb ik intresse in de minibike
Ik zou dat graag willen doen, maar dit typte ik niet voor niks:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:01 schreef JK1982 het volgende:
Kun je nog even voor duidelijke foto's zorgen misschien?
Zo zal het dus ff moeten helaas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Onze dochter is zo vriendelijk geweest de camera te verliezen tijdens een schoolreisje........
Ik kan foto's maken met mijn mobiel maar krijg ze niet online.
[..]
Kun jij mms ontvangen met je foon?
Zo ja, pm je nummer even als je wil.
Dakraam lekt absoluut niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:12 schreef spanks het volgende:
heb zeker interesse. Ga ff financien checken. Dak(raam) lekt niet?
omg wtfquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
In de boekjes die er bij zitten hebben ze het over zo'n 80 km/h.....
Als je niet te ver van je werk woont misschien wel ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:56 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
omg wtf![]()
Dik!
tof om mee naar werk te gaan
Nope, nog niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:56 schreef Steve_I. het volgende:edit; heb je ondertussen al een bod op de auto?
Is zeker een leuk autootje!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:39 schreef knuppelhout het volgende:
leuk autootje, heb er nu geen behoefte aan maar ik zou je vraagprijs wat laten zakken
Dat scheelt toch minimaal 1x 400 euro op de levensduur met wat mazzel zelfs 2x.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:44 schreef CorsaAJoy het volgende:
Deze motor heeft geen distr. riem maar een ketting trouwens
Kee, ben ik weer!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:10 schreef JK1982 het volgende:
Kun je me anders wat meer info omtrent onderhoud geven? Zijn er ondertussen nog gekke dingen vervangen (distributieriem, uitlaat, lagertjes, dat soort dingen?) en wil je me even pm-en in hoeverre de prijs nog onderhandelbaar is?
Heeft de auto stuurbekrachtiging en/of airbag?
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 11 november 2007 00:31 schreef The_Foxz het volgende:
Thanx vannelle!
Fiësta is helemaal gezond aangekomen in Ermelo.
Bedankt voor de goede samenwerking!
Groeten aan vrouw en kids!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |