serieus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
Brian agressief...... SL
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef Dark het volgende:
Brian vertelde Amanda dat hij blij is, dat als hij DGK verlaat, dat hij dan door zijn grapjes mensen aan het lachen heeft gemaakt en een glimlach op de gezichten heeft gebracht door zijn liefde voor Manny.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
Brian agressief...... SL
duurde 2 minuten....quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
Brian en Amanda draaien weer ff door over het tafeltje, sukkels.
Ja, omdat internet zag dat hij Huub een kopstoot gaf en er een boete voor kreeg. Dat was niet eerlijk. Mensen worden voorgetrokken. Dan vraagt hij zichzelf af of je wel kan winnen. Meteen streamlock.quote:
En dat ze dat bewijs dan even staven met caps door diverse streamers gemaakt!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:14 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat ze Amanda vertellen dat Huub, Lieke en Jaap geen boete krijgen omdat zij ook Zeer Regelmatig de kast en make up kist van Lieke plunderen.
weet iemand het telefoonnummer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:09 schreef Clank het volgende:
Huub mag met forums bellen zegt hij.. met Sly en met Fok! en het Gouden Kooi forum niet te vergeten.
Duidelijk gevalletje van selectief geheugen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, omdat internet zag dat hij Huub een kopstoot gaf en er een boete voor kreeg. Dat was niet eerlijk. Mensen worden voorgetrokken. Dan vraagt hij zichzelf af of je wel kan winnen. Meteen streamlock.
Precies, want anders gelooft amanda het niet. Maar als er geen boete komt, laten ze het dan in godsnaam uitleggen, want anders gaat die takketrol uit haar dak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:16 schreef Dark het volgende:
[..]
En dat ze dat bewijs dan even staven met caps door diverse streamers gemaakt!![]()
Ik kijk uit naar de dag dat Brian en Amanda worden aangepakt, na 1 dag vliegt Amanda eruit wegens fysiek geweld.. althans die pump was echt een super exit. dus over voortrekken gesproken.. Eng nekken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef avonne het volgende:
Wat een stelletje gore leugenaars die 2![]()
brian loopt "per ongeluk tegen huub aan"
Amanda "omdat je je omdraaide"
En amanda had allang exit gemoeten door de hak die ze in Huub schouder plantte en die lade die ze naar hem keilde.
Fokking teringlijers en leugenaars zijn het.
Holier than tou
Dus in Brians boekje is het niet eerlijk als je op basis van vaststaande feiten bestraft wordt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef schatje het volgende:
Ja, omdat internet zag dat hij Huub een kopstoot gaf en er een boete voor kreeg. Dat was niet eerlijk. Mensen worden voorgetrokken. Dan vraagt hij zichzelf af of je wel kan winnen. Meteen streamlock.
Het zou zo leuk zijn als ze a la BB eens wat filmpjes laten terugzien en dan vooral van de Kindjes van god.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:19 schreef avonne het volgende:
d'r kwamen in zo'n rap tempo (40 seconden of zo) zo'n serie leugens uit Amanda en Brians gore bek, niet normaal. Ze geloven echt dat ze zelf nooit iets gedaan hebben?
Ja hoor dat weet toch iedereen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:17 schreef avonne het volgende:
[..]
weet iemand het telefoonnummer?
Ik wil Fok ook wel eens bellen
Mooi DB, mail ze ff naar de redaktie voor het geval ze het waren vergeten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ellende is dat Amanda weer gaat blèren: Ik zat ernaast, ik zat ernaast.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus in Brians boekje is het niet eerlijk als je op basis van vaststaande feiten bestraft wordt?
Het past in Brian's logica, maar het slaat weer helemaal nergens op.
Hartelijk dank, prachtige bewijsstukken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enne "sterruf jonge, sterruf.. die camera zag 't niet goed"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
De ellende is dat Amanda weer gaat blèren: Ik zat ernaast, ik zat ernaast.
DB je bent top, maar of het hokje hier iets mee doet betwijfel ik. Toch mooi voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja hoor dat weet toch iedereen.
Danny is altijd blij wanneer er gebeld word.
Dit patroon kennen we toch al een jaar. Natasia was ook zo. Alles keihard omkeren. En als ze er écht niet onderuit kunnen komen dat ze over de schreef zijn gegaan, dan was dit omdat ze tot het uiterste getergd werden door slechte mensen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:19 schreef avonne het volgende:
d'r kwamen in zo'n rap tempo (40 seconden of zo) zo'n serie leugens uit Amanda en Brians gore bek, niet normaal. Ze geloven echt dat ze zelf nooit iets gedaan hebben?
quote:Brian: ik heb geleerd romantisch te zijn, de liefde tussen ons, daar kunnen mensen dingen uit kunnen leren.
Amanda: ik heb een brief gekregen van een elf jarig kind kreeg, en een bos rozen wil sturen.
Kleine dingen, daar kan ik zo van genieten, nog meer als van de grote, zegt Amanda.
Wij passen goed bij elkaar, zegt ze.
Wij stralen, liefde en vreugde uit volgens een fan.
Brian hoopt dat hij andere mensen net zo gelukkig kan maken als hun.
Amanda moest naar achter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
Waar zijn Amanda en Lieke?
Eten zij niet mee?
Amen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef Gert het volgende:
Dit patroon kennen we toch al een jaar. Natasia was ook zo. Alles keihard omkeren. En als ze er écht niet onderuit kunnen komen dat ze over de schreef zijn gegaan, dan was dit omdat ze tot het uiterste getergd werden door slechte mensen.
Het is talentloos, verachtelijk trash en dat blijft het.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh mijn god, ik heb geen streams, ik schrik me kapot van die cap.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brian voelt zich half kindje GOD
Het is toch erg dat je er bijna aan gaat wennen omdat je weet dat er toch geen sancties volgen. Je zit je als FOKker ontzettend druk te maken en iedere keer loopt het met een sisser af, zo ergelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit patroon kennen we toch al een jaar. Natasia was ook zo. Alles keihard omkeren. En als ze er écht niet onderuit kunnen komen dat ze over de schreef zijn gegaan, dan was dit omdat ze tot het uiterste getergd werden door slechte mensen.
Haar nagelspulletjes gebruikte ze ook om het aanrand-incident goed te praten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Amanda legde ook even uit dat het incident met Lieke kwam doordat ze aan haar spulletjes zat. Als ze nu niks doen dan gaat ze helemaal los.
Die is gewoon aan het chanteren met geweld.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, want anders gelooft amanda het niet. Maar als er geen boete komt, laten ze het dan in godsnaam uitleggen, want anders gaat die takketrol uit haar dak.
Brian en Amanda huldigen beide het principe - altijd blijven ontkennen als je ergens van beschuldigd wordt - hebben ze beide ook vol trots toegegeven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan wel janken dat mensenkinderen dit schrijven. Pracht toekomst hebben die kids als ze Amanda en Brian als voorbeeld hebben.quote:
op de frontpage onderaan klik op contakt, dan krijg je adresgegevens en een 06 nummer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef avonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iedereen behalve ik...
En das nog maar het topje van de Iceberg (vroeger), het geeurt nog steeds. Helaas heb ik er geen caps vanquote:
Jij maakt me helemaal blijquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Huub en Lieke zijn van plan Amanda nog ff flink over de rooie te helpen. Lieke gaat daarvoor nagellak gebruiken die ze zelf van Tilly heeft gehad.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan wel janken dat mensenkinderen dit schrijven. Pracht toekomst hebben die kids als ze Amanad en Brian en Amanda als voorbeeld hebben.
I pity them.![]()
Hmm.. vanavond nog?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Huub en Lieke zijn van plan Amanda nog ff flink over de rooie te helpen. Lieke gaat daarvoor nagellak gebruiken die ze zelf van Tilly heeft gehad.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:17 schreef avonne het volgende:
[..]
weet iemand het telefoonnummer?
Ik wil Fok ook wel eens bellen
geen ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Weet iamand hier waarom Amanda in een gesloten jeugdinrichting heeft gezeten?
Gokje: ze heeft iemand een knal verkocht en was onhandelbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Zou ik ook niet zijn met dat haarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
He's not a happy CAMPER.![]()
[ afbeelding ]
Het was De Teylinger Jeugd Gevangenis, het waarom is met ontgaan, misschien weet een andere FOKker dit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Omdat ze als klein kindje van GOD al onhandelbaar was en toen al alles in de brand wou steken .. Tis dat ze haar op hebben gevangen in Teasers, sindsdien is ze ieders kindje van GOD geworden..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Rogier zal er wel voor mini-drugshandel gezeten hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was De Teylinger Jeugd Gevangenis, het waarom is met ontgaan, misschien weet een andere FOKker dit.
Wat ik wel weet is dat ze daar Rogier ontmoet heeft.
Ze was toch al een jaar of 17, dus ze is nog niet zo lang een kindje van God.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze als klein kindje van GOD al onhandelbaar was en toen al alles in de brand wou steken .. Tis dat ze haar op hebben gevangen in Teasers, sindsdien is ze ieders kindje van GOD geworden..
Was rogier daar een bewaker?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was De Teylinger Jeugd Gevangenis, het waarom is met ontgaan, misschien weet een andere FOKker dit.
Wat ik wel weet is dat ze daar Rogier ontmoet heeft.
Ik gok: pumps --> naaldhak --> oog.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gokje: ze heeft iemand een knal verkocht en was onhandelbaar![]()
Nou in Teasers is ze al eerder opgevangen hoor!! Ik heb haar al volgens mij ooit als een kindje van GOD los daar op haar maximaal 15e zien dansenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze was toch al een jaar of 17, dus ze is nog niet zo lang een kindje van God.
Of heeft de omgang met natasja en Brian haar een kindje van God gemaakt?
Dat dus en de omgang met Flens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze was toch al een jaar of 17, dus ze is nog niet zo lang een kindje van God.
Of heeft de omgang met natasja en Brian haar een kindje van God gemaakt?
Yvonne is wel een echte Huub-fan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef Prospera het volgende:
Danny wilde dit forum al sluiten, dus weinig kans dat Huub hem aan de lijn krijgt.
Misschien wil Yvonne wel, of Gert![]()
3quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt Amanda terug uit het hokje?
1: Blij.
2: Pissed off.
3:Ik schuif aan en eet lekker mee.
4: Ze scheldt iedereen de huid vol.
Place your bets please.![]()
Geen idee. Ik las dit op VOL in het SV van afgelopen nacht. De nachtverslagen zijn vrij accuraat en altijd objectief.quote:
Nachtdealer dan misschien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Ik las dit op VOL in het SV van afgelopen nacht. De nachtverslagen zijn vrij accuraat en altijd objectief.
Ze zet ze daar in dat hokje nu vast onder druk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Duurt wel lang voor Amanda weer terug is, die zal daar achter ook wel verschrikkelijk zitten te zeuren.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yvonne is wel een echte Huub-fan.
HUUB: BEL YVONNE MAAR: 0900 - PMSGODIN![]()
jonguh blijf van muh eeten af jonguh ik heb het zeeeluf gesien het is van mij jonguhquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Ik gok op 1.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Misschien dat we de brandweer moeten bellen , ze had het over dingen in de hens steken ..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Duurt wel lang voor Amanda weer terug is, die zal daar achter ook wel verschrikkelijk zitten te zeuren.
Ik zet in op 4, als reactie van 2quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
I hope so, heb wel zin in een relletjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik zet in op 4, als reactie van 2.. Gaat weer goed uit de hand lopen
![]()
Daar gok ik ook op idd en dan 4: iedereen de huid vol schelden.quote:
Bet 2 maar ze probeert het te verbergen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Zeuren is een understatement, zij zet, in navolging van Zdngmw, de hele boel op zijn kop.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Meschien mag ze even hier op Fok kijken naar haar cap'squote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Gokje: 2quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Lieke bracht het gesprek mooi weer op de jarige.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Wats kebeurt.......Nu moet Jaap er moven?
Nee het ging erover dat 0% 1% erin wilt houden vanwege de doelen die hij nog zou willen bereiken. Amanda vertelde dat Brian daarom toendertijd ook Jaap erin heeft gehouden, omdat Jaap af wilde vallen en Brian anders bang was dat Jaap dood zou gaan vanwege zijn overgewicht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Wats gebeurt.......Nu moet Jaap er moven?
Ik gok op geen boete ivm het tafeltje van Til en het potje nagellak. Het hokje heeft wrs beelden laten zie waar de 2 snollies aan de spullen van Lieke zitten, vandaar deze milde Amanda.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben net binnen en heb wat bijgelezen .... Amanda met Lieke in gesprek over iets en nog minderHeeft ze achter op haar flikker gehad dat ze Lieke nu niet doodslaat vanwege "het tafeltje van Tilly".
![]()
Er komt weer een vrouwtje wat met Dennix aan de haal moetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze mogen niet in de woonkamer.
Plannen voor vanavond? Dat kan niet want ik moet zo naar bed
'quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze mogen niet in de woonkamer.
Plannen voor vanavond? Dat kan niet want ik moet zo naar bed
Die enge billenschudderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:12 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Er komt weer een vrouwtje wat met Dennix aan de haal moet
Thanx, ik brand een kaarsje voor haar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het ging erover dat 0% 1% erin wilt houden vanwege de doelen die hij nog zou willen bereiken. Amanda vertelde dat Brian daarom toendertijd ook Jaap erin heeft gehouden, omdat Jaap af wilde vallen en Brian anders bang was dat Jaap dood zou gaan vanwege zijn overgewicht.
Wat is het toch een goede ziel.![]()
Dan hebben ze misschien ook nog even die plaatjes van DB laten zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok op geen boete ivm het tafeltje van Til en het potje nagellak. Het hokje heeft wrs beelden laten zie waar de 2 snollies aan de spullen van Lieke zitten, vandaar deze milde Amanda.
Welk spel is dat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:07 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix heeft ook weer gratis zitten bellen...gewoon weggelopen zonder CP in de pot te doen.
Wat een elende
Ik geloof niet dat zoiets tot Amanda doordringt. Laat staan dat ze er mild van wordt. Ik ben ook eerder bang voor wel een boete.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
Ik gok op geen boete ivm het tafeltje van Til en het potje nagellak. Het hokje heeft wrs beelden laten zie waar de 2 snollies aan de spullen van Lieke zitten, vandaar deze milde Amanda.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:14 schreef Dark het volgende:
Staat de draaitafel weer onder stroom?
Shanti, wat een farce. 1% heeft dit al verteld aan 0% , schiet lekker op.quote:
jaaaa.... holy Brian.... het was puur dekking. Alleen omdat iedereen hem daarna een uur lang heeft verrot gescholden heeft hij zich van Jaap afgekeerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het ging erover dat 0% 1% erin wilt houden vanwege de doelen die hij nog zou willen bereiken. Amanda vertelde dat Brian daarom toendertijd ook Jaap erin heeft gehouden, omdat Jaap af wilde vallen en Brian anders bang was dat Jaap dood zou gaan vanwege zijn overgewicht.
Wat is het toch een goede ziel.![]()
Klopt ze moeten in dat gesprek gewoon iedere keer namen van achter zeggen jo dan zijn ze zo van de stream's af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef Dark het volgende:
Moeten Huub en Lieke hun relatietherapie on stream doen en zijn ze het daar niet mee eens?
Zoiets dacht ik op te vangen.
Ben ik dan zo naïef? Ik denk toch echt dat Amanda op haar vingers getikt is. Het hokje zit echt niet te wachten op een 2e Zdngmw, of hebben ze hun les nog niet geleerd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zoiets tot Amanda doordringt. Laat staan dat ze er mild van wordt. Ik ben ook eerder bang voor wel een boete.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:19 schreef ruby het volgende:
Mag ik alvast klagen over die zaadmuziek? Dank u.
neverending story.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:19 schreef avonne het volgende:
*zucht
er wordt weer geflirt tussen 2 passé's
Dat betekent dat ik het niet zo goed vind. En dan druk ik me nog zacht uit.quote:
ze zijn dol op zdngmw en soortgelijke types (lees Nadia en amanda).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik dan zo naïef? Ik denk toch echt dat Amanda op haar vingers getikt is. Het hokje zit echt niet te wachten op een 2e Zdngmw, of hebben ze hun les nog niet geleerd?
Zullen we het menneke even ontzien vanwege zijn verjaardag?quote:
`quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Wat proberen ze ons nou weer voor kut-streams door de strot te duwen ?
Lieke en wie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:27 schreef ruby het volgende:
Lieke gaat vol op Nadia na donderdag. Mooi.
Zijn verjaardag is bijna voorbij anders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zullen we het menneke even ontzien vanwege zijn verjaardag?![]()
Dan gaan we morgen weer....... De rest van het repertoire kennen jullie wel.(maar wij doen het ook
)
Neuh. HiDiHo for everquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:29 schreef lillkiss het volgende:
meer mensen last van onwijs haperede streams? Zou er bij van naar bed gaan..
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Jammer , zo hebben ze het hele format naar de kloten geholpen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
In feite een kenmerk van slecht management.
ik heb streams van hidiho en dit is eerste keer dat ik last hebquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh. HiDiHo for everEn als die bufferen dan zit het probleem dieper.
Dat heb ik alleen als die brede schouders vol in beeld komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:29 schreef lillkiss het volgende:
Liever geen benaming, het is vandaag de grote negeerdag, zie OPquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Lieke en Slapper? Is dat een betere benaming?![]()
yepquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:29 schreef lillkiss het volgende:
Dan lift ik tot die tijd met j(ulli)e meequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Jammer , zo hebben ze het hele format naar de kloten geholpen.
Ik zit de rit uit tot eind december en blijf tot die tijd lekker COSsen.
Hehe nu weet ik over wie je 't hebtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Lieke en Slapper? Is dat een betere benaming?![]()
Is vaker gebeurd. Streams gaan via via, en als jij net een ander 'viaatje' heb als ik dan is dat mogelijk. Dan kun je nog proberen te verversen met F5, of n, of / (zie ook wat voor toetsmogelijkheden je hebt door op t te drukken, bv.als uit de muiltjes van de bewoners bagger komt kun je zelfs een radiostation aanzettenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:32 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ik heb streams van hidiho en dit is eerste keer dat ik last heb
Er is geen OP.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Liever geen benaming, het is vandaag de grote negeerdag, zie OP![]()
Hee geinig, dat wist ik niet, bedanktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is vaker gebeurd. Streams gaan via via, en als jij net een ander 'viaatje' heb als ik dan is dat mogelijk. Dan kun je nog proberen te verversen met F5, of n, of / (zie ook wat voor toetsmogelijkheden je hebt door op t te drukken, bv.als uit de muiltjes van de bewoners bagger komt kun je zelfs een radiostation aanzetten)
Oww wij zijn inderdaad alweer een cosje verder, de vorige dan:quote:
Your welcomequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee geinig, dat wist ik niet, bedankt![]()
Hoezo? Er komt toch vanavond een brief van de febo dat ze het zat zijn dat Lieke altijd aan andermansspullen zitten en daarom meteen exit moet.... Amanda heeft dat toch geregeld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Is er een ontslagronde voor Lieke aangevraagd, en zo niet, waarom niet?![]()
ik ken geen anderequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Your welcomeEn ik ben HiDiHo-fan. Zoveel voordelen.
![]()
Zou je willen roevkaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Er komt toch vanavond een brief van de febo dat ze het zat zijn dat Lieke altijd aan andermansspullen zitten en daarom meteen exit moet.... Amanda heeft dat toch geregeld?![]()
Ik geleuf er niets van, denk dat we tot het einde met dit stel malloten zitten opgescheept.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Aha, Amanda wil girltalk met 1% om haar over te halen 0% weg te stemmen.![]()
Streams gaan gewoon direct naar WAAR viavia je stuurt . En dat is of garnier streams etc of via rdr .talpa . Volgens mij haalt komen de talpa streams van garnier etc en als die het niet zo goed doen zoals afgelopen week heb je bagger voor de meesten. maat dat is afhankelijk van wie je provider is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee geinig, dat wist ik niet, bedankt![]()
Ah, het is me nu duidelijk. Gracias.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oww wij zijn inderdaad alweer een cosje verder, de vorige dan:
[Cos#2704] Waar we het er nog steeds niet over hebben.
Huhquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Streams gaan gewoon direct naar WAAR viavia je stuurt . En dat is of garnier streams etc of via rdr .talpa . Volgens mij haalt komen de talpa streams van garnier etc en als die het niet zo goed doen zoals afgelopen week heb je bagger voor de meesten. maat dat is afhankelijk van wie je provider is.
En via internet zijn er verschillende wegen naar een lokatie en dat is afhankelijk van jezelf en van waar je heen wilt (source - destination)
Als ik hoor waar ze mee bezig zijn gaat dat echt niet lukken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geleuf er niets van, denk dat we tot het einde met dit stel malloten zitten opgescheept.![]()
Dat is natuurlijk ook de achterliggende gedachte van Brian, Amanda vindt dat vast geen probleem, alles voor back-up.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:53 schreef akveor het volgende:
Brian kan met die grote knuppel van um 1% zo tussendoor toch ook wel even bevredigen?
tjah het volgen van het spel de cossen en de streams bekijken, het is een lifestyle geworden.Ik zit het tot het einde uit!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan lift ik tot die tijd met j(ulli)e mee.
Dat Shanti gebeuren zie ik nog niet zo zitten anders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Dames en heren, bent U allen klaar voor een avondje beigen, stay tuned.![]()
Wat gaat er gebeuren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:44 schreef ThomasSlayer het volgende:
kunnen we stellen dat lulletje rozenwater Luc niet veel heeft gebracht.
Net zo'n halfzachte als Dingus. Beetje getto rapper had naad allang gegangbangend met mattie brainless. Sjok ffect voor dingus is ook al wegge-ebt. Dus brabants middestander kindje luc kan koffers pakken.
Dingus blijft gewoon donderdag en krijgen we uurtje Naad bashen, goh wat spannend allemaal.
Die boos , die blij , niemand schiet er iets mee op. Redactie draait op cruise control en sukkelt richting vut . Fokkers en Vollers sturen ditjes datjes , Hee er is post . Leuke brief , dankjewel Miep uit oisterwijk . altijd al een boekenlegger willen hebben. Goh , zaterdag een dj. kunnen we weer al dansend de spiegel bekijken. Het is toch altijd wat in de Kooi.
We screenen nu een hele knappe hoer die Palma ontmoet heeft bij de slijter. Hoelang zal die nu weer blijven ? Tja , je weet t niet he . Snel ff het forum checken, nieuws over de hoer? BBBRanie heeft gepost dat ie er kent van het apeldoornse wilde uitgaansleven. Via een barkeeper die inmiddels daar niet meer werkt.
Alles vind he op wwwpuntkutsitepuntnl . Ja mensen we zijn goed bezig met z'n allen.
Waar is Jaap eigenlijk ? Die zit op kantoor . wat doet ie ? Hij schaakt.
Hij wel.
Mijn eigen stream heb ik thuis en gaan naar :quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Streams gaan gewoon direct naar WAAR viavia je stuurt . En dat is of garnier streams etc of via rdr .talpa . Volgens mij haalt komen de talpa streams van garnier etc en als die het niet zo goed doen zoals afgelopen week heb je bagger voor de meesten. maat dat is afhankelijk van wie je provider is.
En via internet zijn er verschillende wegen naar een lokatie en dat is afhankelijk van jezelf en van waar je heen wilt (source - destination)
Ik hou van surpriseparty's dus ja ik ben er klaar voor....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
OK :-) Maar het kan dus zijn dat bij jouw de streams wel werken en bij een ander niet ook al gebruiken jullie dezelfde pagina van HIdiHo bvquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Er is niets mis met mijn Hidiho's hoor, ik bedankte Ruud omdat hij over de toetsmogelijkheden vertelde![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:04 schreef Scandalous het volgende:
Oh jezus, wat is dit nou voor ouwelullenband
Lief dat je het even uitlegtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OK :-) Maar het kan dus zijn dat bij jouw de streams wel werken en bij een ander niet ook al gebruiken jullie dezelfde pagina van HIdiHo bv
Ja nu je het zegt, maar die komt toch meestal op woensdag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:05 schreef Verida het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met 'elly gezellie"
Komt die niet meer?
Wel nee joh, die stijgt weer een trapje hoger omdat het nog steeds te horen is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Herman Brood draait zich om in zijn graf.![]()
Net zo'n halfzachte als Dingus. Beetje getto rapper had naad allang gegangbangend met mattie brainless. Sjok ffect voor dingus is ook al wegge-ebt. Dus brabants middestander kindje luc kan koffers pakken.
Dingus blijft gewoon donderdag en krijgen we uurtje Naad bashen, goh wat spannend allemaal.
Die boos , die blij , niemand schiet er iets mee op. Redactie draait op cruise control en sukkelt richting vut . Fokkers en Vollers sturen ditjes datjes , Hee er is post . Leuke brief , dankjewel Miep uit oisterwijk . altijd al een boekenlegger willen hebben. Goh , zaterdag een dj. kunnen we weer al dansend de spiegel bekijken. Het is toch altijd wat in de Kooi.
We screenen nu een hele knappe hoer die Palma ontmoet heeft bij de slijter. Hoelang zal die nu weer blijven ? Tja , je weet t niet he . Snel ff het forum checken, nieuws over de hoer? BBBRanie heeft gepost dat ie er kent van het apeldoornse wilde uitgaansleven. Via een barkeeper die inmiddels daar niet meer werkt.
Alles vind he op wwwpuntkutsitepuntnl . Ja mensen we zijn goed bezig met z'n allen.
Hij wel.
tja... wij vinden het niet interessant, maar een of andere oetlul wel. Hoop ik. En dat is dan weer wel leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:00 schreef ruby het volgende:
Krijgen we weer dat overgedreven gewiebel van Shanti. Boring.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:06 schreef ruby het volgende:
Leuk hoor die herrie. Is het nou nog niet afgelopen?
Maar vroeger klonk het beter toch :-)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat je het even uitlegt![]()
Lekker muziekie trouwens, beetje uit de oude doos![]()
Inderdaad, al een tijdje niet meer gezien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:05 schreef Verida het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met 'elly gezellie"
Komt die niet meer?
Het begint net.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:06 schreef ruby het volgende:
Leuk hoor die herrie. Is het nou nog niet afgelopen?
Idd k.u.t.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:08 schreef pasjesjen het volgende:
Ligt het aan mij of is het geluid kut
omg idd ze moeten beter opletten in dat hokquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
0% stond 1% te kussen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Samenvattend: DGK is kutquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:08 schreef pasjesjen het volgende:
Wel een lekker nummer dit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:08 schreef pasjesjen het volgende:
Zou het een speciaal repertoir zijn ?? 's avonds als het zich zielig voelt oefent ie ook met dat soort nummers die allemaal dubbel uitgelgd kunnen worden naar zn situatiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:08 schreef b.a.s. het volgende:
Wordt het morgen?! Ik kan het niet kan het niet alleen!!
Weet ik, maar ik vind het nu al mooi geweest. Je verstaat zo weinig van de gesprekken.quote:
Het wachten is op 0% met zijn gekweel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het geluid slecht.
Probeer anders strwam 4 of eventueel 2quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:08 schreef pasjesjen het volgende:
0% mag toch nog niet knallen? Na donderdag toch? Dus zal wel lafjes wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wachten is op 0% met zijn gekweel.![]()
Camerawerk ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het geluid slecht.
Thanx 2 is beter te pruimenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Probeer anders strwam 4 of eventueel 2
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Heeft Luc uberhaupt al 1 woord gezegd vandaag?
Misschien omdat we allen redelijk stug volhouden om het er niet mer over te hebben ..?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:12 schreef itsme het volgende:
Ik weet niet hoe het komt m heel vreemd maar het lijkt net alsof de cossen vandaag veel beter te pruimen zijn.![]()
Keep it up!!!![]()
Hij wel.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:14 schreef Ziet het volgende:
plan amanda om 0% weg te halen bij dennis is mislukt dus
Ouwe GS 'er.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij gaf Amanda gelijk over het tafeltje van Tilly en lag daarna samen met haar op de bank alsof ze deaud waren.
![]()
Inderdaad erg origineel. Heel anders dan wat we eerder gehoord hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:13 schreef pasjesjen het volgende:
Omg die nummers zijn goed gekozen
Ik kan het niet alleen
let me entertain you![]()
Je bedoelt 1%, nix is 0% (logisch, 0 is nixquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:14 schreef Ziet het volgende:
plan amanda om 0% 1% weg te halen bij dennis 0% is mislukt dus
Yep inmiddels everywherequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:13 schreef Ziet het volgende:
het geluid is daar denk ik ook bagger,
gezien het aantal zittende mensen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef petraa het volgende:
Zo 1% keek vuil toen shanti binnenkwam.
Nadia wil har voor zichzelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef petraa het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
0% Laat zien wat je waard bent, woon Shanti uit en maak 1% jaloers.![]()
Geen Stijl, kom ik nog wel op terugquote:
Een vriendin van luc, doet mee in zijn clips, en is ook al eens in de kooi geweest als verpleegster voor jaap vorige week was dr ook met de verjaardag van liekequote:
Daar trapt hij toch nooit in? Hij wist al van dit plan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef ruby het volgende:
Shanti heeft 0% z'n schouders al vast. Dat gaat de goeie kant op.
Aha, Naaaaaaisequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:21 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Een vriendin van luc, doet mee in zijn clips, en is ook al eens in de kooi geweest als verpleegster voor jaap vorige week was dr ook met de verjaardag van lieke
Ikdacht dat 1% haar bij 0% in de armen duwde..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef petraa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |