serieus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
Brian agressief...... SL
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef Dark het volgende:
Brian vertelde Amanda dat hij blij is, dat als hij DGK verlaat, dat hij dan door zijn grapjes mensen aan het lachen heeft gemaakt en een glimlach op de gezichten heeft gebracht door zijn liefde voor Manny.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
Brian agressief...... SL
duurde 2 minuten....quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
Brian en Amanda draaien weer ff door over het tafeltje, sukkels.
Ja, omdat internet zag dat hij Huub een kopstoot gaf en er een boete voor kreeg. Dat was niet eerlijk. Mensen worden voorgetrokken. Dan vraagt hij zichzelf af of je wel kan winnen. Meteen streamlock.quote:
En dat ze dat bewijs dan even staven met caps door diverse streamers gemaakt!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:14 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat ze Amanda vertellen dat Huub, Lieke en Jaap geen boete krijgen omdat zij ook Zeer Regelmatig de kast en make up kist van Lieke plunderen.
weet iemand het telefoonnummer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:09 schreef Clank het volgende:
Huub mag met forums bellen zegt hij.. met Sly en met Fok! en het Gouden Kooi forum niet te vergeten.
Duidelijk gevalletje van selectief geheugen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, omdat internet zag dat hij Huub een kopstoot gaf en er een boete voor kreeg. Dat was niet eerlijk. Mensen worden voorgetrokken. Dan vraagt hij zichzelf af of je wel kan winnen. Meteen streamlock.
Precies, want anders gelooft amanda het niet. Maar als er geen boete komt, laten ze het dan in godsnaam uitleggen, want anders gaat die takketrol uit haar dak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:16 schreef Dark het volgende:
[..]
En dat ze dat bewijs dan even staven met caps door diverse streamers gemaakt!![]()
Ik kijk uit naar de dag dat Brian en Amanda worden aangepakt, na 1 dag vliegt Amanda eruit wegens fysiek geweld.. althans die pump was echt een super exit. dus over voortrekken gesproken.. Eng nekken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef avonne het volgende:
Wat een stelletje gore leugenaars die 2![]()
brian loopt "per ongeluk tegen huub aan"
Amanda "omdat je je omdraaide"
En amanda had allang exit gemoeten door de hak die ze in Huub schouder plantte en die lade die ze naar hem keilde.
Fokking teringlijers en leugenaars zijn het.
Holier than tou
Dus in Brians boekje is het niet eerlijk als je op basis van vaststaande feiten bestraft wordt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef schatje het volgende:
Ja, omdat internet zag dat hij Huub een kopstoot gaf en er een boete voor kreeg. Dat was niet eerlijk. Mensen worden voorgetrokken. Dan vraagt hij zichzelf af of je wel kan winnen. Meteen streamlock.
Het zou zo leuk zijn als ze a la BB eens wat filmpjes laten terugzien en dan vooral van de Kindjes van god.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:19 schreef avonne het volgende:
d'r kwamen in zo'n rap tempo (40 seconden of zo) zo'n serie leugens uit Amanda en Brians gore bek, niet normaal. Ze geloven echt dat ze zelf nooit iets gedaan hebben?
Ja hoor dat weet toch iedereen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:17 schreef avonne het volgende:
[..]
weet iemand het telefoonnummer?
Ik wil Fok ook wel eens bellen
Mooi DB, mail ze ff naar de redaktie voor het geval ze het waren vergeten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ellende is dat Amanda weer gaat blèren: Ik zat ernaast, ik zat ernaast.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus in Brians boekje is het niet eerlijk als je op basis van vaststaande feiten bestraft wordt?
Het past in Brian's logica, maar het slaat weer helemaal nergens op.
Hartelijk dank, prachtige bewijsstukken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enne "sterruf jonge, sterruf.. die camera zag 't niet goed"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
De ellende is dat Amanda weer gaat blèren: Ik zat ernaast, ik zat ernaast.
DB je bent top, maar of het hokje hier iets mee doet betwijfel ik. Toch mooi voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja hoor dat weet toch iedereen.
Danny is altijd blij wanneer er gebeld word.
Dit patroon kennen we toch al een jaar. Natasia was ook zo. Alles keihard omkeren. En als ze er écht niet onderuit kunnen komen dat ze over de schreef zijn gegaan, dan was dit omdat ze tot het uiterste getergd werden door slechte mensen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:19 schreef avonne het volgende:
d'r kwamen in zo'n rap tempo (40 seconden of zo) zo'n serie leugens uit Amanda en Brians gore bek, niet normaal. Ze geloven echt dat ze zelf nooit iets gedaan hebben?
quote:Brian: ik heb geleerd romantisch te zijn, de liefde tussen ons, daar kunnen mensen dingen uit kunnen leren.
Amanda: ik heb een brief gekregen van een elf jarig kind kreeg, en een bos rozen wil sturen.
Kleine dingen, daar kan ik zo van genieten, nog meer als van de grote, zegt Amanda.
Wij passen goed bij elkaar, zegt ze.
Wij stralen, liefde en vreugde uit volgens een fan.
Brian hoopt dat hij andere mensen net zo gelukkig kan maken als hun.
Amanda moest naar achter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
Waar zijn Amanda en Lieke?
Eten zij niet mee?
Amen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef Gert het volgende:
Dit patroon kennen we toch al een jaar. Natasia was ook zo. Alles keihard omkeren. En als ze er écht niet onderuit kunnen komen dat ze over de schreef zijn gegaan, dan was dit omdat ze tot het uiterste getergd werden door slechte mensen.
Het is talentloos, verachtelijk trash en dat blijft het.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh mijn god, ik heb geen streams, ik schrik me kapot van die cap.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brian voelt zich half kindje GOD
Het is toch erg dat je er bijna aan gaat wennen omdat je weet dat er toch geen sancties volgen. Je zit je als FOKker ontzettend druk te maken en iedere keer loopt het met een sisser af, zo ergelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit patroon kennen we toch al een jaar. Natasia was ook zo. Alles keihard omkeren. En als ze er écht niet onderuit kunnen komen dat ze over de schreef zijn gegaan, dan was dit omdat ze tot het uiterste getergd werden door slechte mensen.
Haar nagelspulletjes gebruikte ze ook om het aanrand-incident goed te praten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Amanda legde ook even uit dat het incident met Lieke kwam doordat ze aan haar spulletjes zat. Als ze nu niks doen dan gaat ze helemaal los.
Die is gewoon aan het chanteren met geweld.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, want anders gelooft amanda het niet. Maar als er geen boete komt, laten ze het dan in godsnaam uitleggen, want anders gaat die takketrol uit haar dak.
Brian en Amanda huldigen beide het principe - altijd blijven ontkennen als je ergens van beschuldigd wordt - hebben ze beide ook vol trots toegegeven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan wel janken dat mensenkinderen dit schrijven. Pracht toekomst hebben die kids als ze Amanda en Brian als voorbeeld hebben.quote:
op de frontpage onderaan klik op contakt, dan krijg je adresgegevens en een 06 nummer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef avonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iedereen behalve ik...
En das nog maar het topje van de Iceberg (vroeger), het geeurt nog steeds. Helaas heb ik er geen caps vanquote:
Jij maakt me helemaal blijquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Huub en Lieke zijn van plan Amanda nog ff flink over de rooie te helpen. Lieke gaat daarvoor nagellak gebruiken die ze zelf van Tilly heeft gehad.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan wel janken dat mensenkinderen dit schrijven. Pracht toekomst hebben die kids als ze Amanad en Brian en Amanda als voorbeeld hebben.
I pity them.![]()
Hmm.. vanavond nog?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Huub en Lieke zijn van plan Amanda nog ff flink over de rooie te helpen. Lieke gaat daarvoor nagellak gebruiken die ze zelf van Tilly heeft gehad.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:17 schreef avonne het volgende:
[..]
weet iemand het telefoonnummer?
Ik wil Fok ook wel eens bellen
geen ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Weet iamand hier waarom Amanda in een gesloten jeugdinrichting heeft gezeten?
Gokje: ze heeft iemand een knal verkocht en was onhandelbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Zou ik ook niet zijn met dat haarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
He's not a happy CAMPER.![]()
[ afbeelding ]
Het was De Teylinger Jeugd Gevangenis, het waarom is met ontgaan, misschien weet een andere FOKker dit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Omdat ze als klein kindje van GOD al onhandelbaar was en toen al alles in de brand wou steken .. Tis dat ze haar op hebben gevangen in Teasers, sindsdien is ze ieders kindje van GOD geworden..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Rogier zal er wel voor mini-drugshandel gezeten hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was De Teylinger Jeugd Gevangenis, het waarom is met ontgaan, misschien weet een andere FOKker dit.
Wat ik wel weet is dat ze daar Rogier ontmoet heeft.
Ze was toch al een jaar of 17, dus ze is nog niet zo lang een kindje van God.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze als klein kindje van GOD al onhandelbaar was en toen al alles in de brand wou steken .. Tis dat ze haar op hebben gevangen in Teasers, sindsdien is ze ieders kindje van GOD geworden..
Was rogier daar een bewaker?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was De Teylinger Jeugd Gevangenis, het waarom is met ontgaan, misschien weet een andere FOKker dit.
Wat ik wel weet is dat ze daar Rogier ontmoet heeft.
Ik gok: pumps --> naaldhak --> oog.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gokje: ze heeft iemand een knal verkocht en was onhandelbaar![]()
Nou in Teasers is ze al eerder opgevangen hoor!! Ik heb haar al volgens mij ooit als een kindje van GOD los daar op haar maximaal 15e zien dansenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze was toch al een jaar of 17, dus ze is nog niet zo lang een kindje van God.
Of heeft de omgang met natasja en Brian haar een kindje van God gemaakt?
Dat dus en de omgang met Flens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze was toch al een jaar of 17, dus ze is nog niet zo lang een kindje van God.
Of heeft de omgang met natasja en Brian haar een kindje van God gemaakt?
Yvonne is wel een echte Huub-fan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:43 schreef Prospera het volgende:
Danny wilde dit forum al sluiten, dus weinig kans dat Huub hem aan de lijn krijgt.
Misschien wil Yvonne wel, of Gert![]()
3quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt Amanda terug uit het hokje?
1: Blij.
2: Pissed off.
3:Ik schuif aan en eet lekker mee.
4: Ze scheldt iedereen de huid vol.
Place your bets please.![]()
Geen idee. Ik las dit op VOL in het SV van afgelopen nacht. De nachtverslagen zijn vrij accuraat en altijd objectief.quote:
Nachtdealer dan misschien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Ik las dit op VOL in het SV van afgelopen nacht. De nachtverslagen zijn vrij accuraat en altijd objectief.
Ze zet ze daar in dat hokje nu vast onder druk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Duurt wel lang voor Amanda weer terug is, die zal daar achter ook wel verschrikkelijk zitten te zeuren.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yvonne is wel een echte Huub-fan.
HUUB: BEL YVONNE MAAR: 0900 - PMSGODIN![]()
jonguh blijf van muh eeten af jonguh ik heb het zeeeluf gesien het is van mij jonguhquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Ik gok op 1.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Misschien dat we de brandweer moeten bellen , ze had het over dingen in de hens steken ..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Duurt wel lang voor Amanda weer terug is, die zal daar achter ook wel verschrikkelijk zitten te zeuren.
Ik zet in op 4, als reactie van 2quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
I hope so, heb wel zin in een relletjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik zet in op 4, als reactie van 2.. Gaat weer goed uit de hand lopen
![]()
Daar gok ik ook op idd en dan 4: iedereen de huid vol schelden.quote:
Bet 2 maar ze probeert het te verbergen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Zeuren is een understatement, zij zet, in navolging van Zdngmw, de hele boel op zijn kop.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Meschien mag ze even hier op Fok kijken naar haar cap'squote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |