911 dagen verbind 2 punten van de Hyper Dimensional Tetrahedron, waarom je het hier over 119 en kubus hebt is mij niet duidelijkquote:... en dan nog heeft mike_another een punt. Je gebruikt 911, maar als dat even niet uitkomt in die hyperdimensionale kubus, dan gebruik je 119. Waarom? Doe je dat bij andere datums ook? Is laat de procedure die je hiervoor hebt opgesteld dit toe?
de kracht van HDDesign is juist dat het verbanden aan toont tussen gebeurtenissen weaarvan wij denken dat ze niets met elkaar te maken hebben.quote:imo: je kunt het noemen wat je wilt, maar het blijft goochelen om verbanden te leggen tussen dingen waar helemaal geen verband tussen is. Ik zou graag willen horen wat de definitie is van het verband dat jij denkt dat er tussen de moord op pim en theo ligt. En waar dit verband weer mee in verband staat. Met de definitie "Hyper Dimensionele Tetrahedron/Cube, etc.." suggereer je namelijk dat er heel wat achter zit.
ik begrijp niet wat je bedoelt met het omdraaien van 911, ik gebruik dat niet. De rekenregels zijn wel vast:quote:Zoals ik het tot nu toe zie, probeer je de omloop van planeten in verband te brengen met gebeurtenissen hier. Vaak lukt het niet, soms ook wel. imo toevallig. Er zijn namelijk geen vaste rekenregels die je hanteert. Bovendien leveren de rekenregels die je hebt niet in 100% van de gevallen resultaat. (waardoor je 911 omdraait, omdat dat beter uitkomt) Wat is de oorzaak hiervan?
hier begrijp je het even niet. 'x' staat voor het 'keer' of 'maal' teken *quote:In de omloop van die planeten gebruik je voor planeet x (mercurius?) 89,... dit is de tijd die x nodig heeft om een omwenteling om de zon te maken. De aarde verplaatst in die tijd ook. Ik zou denken dat de verplaatsing van de aarde in die 89 dagen ook meegerekend moet worden. Dat is namelijk het punt dat je observeert. Daarom zou ik zelf, als ik al een verband zou willen leggen, de omlooptijd van 115,88 voor die planeet x pakken. Dit is de tijd die planeet x erover doet om één omloop te maken ten opzichte van de aarde. Wat is de reden waarom jij dat niet doet?
nogmaals: met 9/11 bedoel ik niet de datum 11 september, maar de aanslagen op 11 september 2001quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:55 schreef mike_another het volgende:
[..]
Well, that's the whole point... Uiteraard had je het over de aanslagen van 11 september, dat was exact m'n vraag. Waarom druk je dat uit als 911 en niet 119?
Belang hechten aan getallen, waarbij je zelf de getallen rangschikt al naar gelang het uitkomt is een hellend vlak. Waarom niet:
119
1192001
11901
01119
2001119
911 <- jouw favoriet
9112001
91101
01911
2001911
20019
92001
019
901
9+11=20
9+1+1=11
9+11+2001=2021
9+11+2+0+0+1=23
9+1+1+2+0+0+1=14
11+2001=2012 <- he daar heb je de Maya's! Als je maar lang genoeg zoekt...
etc.
en dat is allen nog maar goochelen met één datum. Je kunt bv ook de tijd er nog bij btrekken.
nogmaals: het is aan jouw om de theorie te presenteren die de verbondenheid tussen die gebeurtenissen aantoont. Ik heb niks aan die getallen en moeilijke bewoordingen als ik niet zie hoe je al die verbanden legt.quote:... als het onderliggende ontwerp de verbondenheid tussen gebeurtenissen aantoont.
omdat je nergens vertelt:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:40 schreef Dutch. het volgende:
911 dagen verbind 2 punten van de Hyper Dimensional Tetrahedron, waarom je het hier over 119 en kubus hebt is mij niet duidelijk
ik zou juist graag dieper in willen gaan op dit onderwerp, maar ik heb geen enkele basis waarop ik kan bouwen. zie boven.quote:de kracht van HDDesign is juist dat het verbanden aan toont tussen gebeurtenissen weaarvan wij denken dat ze niets met elkaar te maken hebben.
ik denk dat mijn vorige post hier al wat antwoord op geeft,er zit heel veel achter inderdaad.
De moorden op Pim en Theo zijn geralarteerd aan het Srebrenica karma, evenals de exit van Hirshi Ali en de perikelen rond Wilders. Het heeft te maken met karmische verantwoordelijkheid maar ik wil niet te filosofisch hier op in gaan op dit moment. Lezers zouden zelf moeten nadenken wat dit allemaal betekend als het onderliggende ontwerp de verbondenheid tussen gebeurtenissen aantoont.
een * wordt gebruikt (zie excel) in berekeningen. De x is, zoals alle andere letters, een onbekende. Als ik het over planeet x heb, bedoel ik een willekeurige planeet.quote:hier begrijp je het even niet. 'x' staat voor het 'keer' of 'maal' teken *
de omloop van bv Mercurius is 87.9691 dagen op aarde.
een aantal mercury jaren in aardse dagen wordt dan in het geval van bv 10 mercury jaren:
10 x 87.9691 = 879,69 dagen op aarde
dus tijdens de twee momenten op aarde met 879,69 dagen ertussen in staat mercury op haar zelfde relatieve positie van haar omloop rond de zon.
Omdat het hier gaat over geometrische connecties tussen de omlopende planeten, die feitelijk de oorsprong vinden in een andere dimensie, is de feitelijke positie van een planeet in onze 3d niet relevant. Omdat Hyper Dimensional Physics is gebaseerd op inter dimensionele betrekkingen en roterende en omlopende objecten in ons zonnestelsel, is alleen de relatieve positie van een planeet op haar omloop van belang.Het maakt niet uit hoe een omloopbaan er uit ziet en of die varieert, allen de relatieve geometrische positie telt ( vertaald naar aardse dagen)
In principe is ieder moment in onze perceptie van de 3D realiteit via de onderliggende geometrische ontwerpen verbonden met het geheel. De kunst is om die patronen te ontdekken die expressie geven in onze realiteit van causaal met elkaar verbonden gebeurtenissen, ook al lijken deze gebeurtenissen in onze ogen in eerste instantie als totaal niet gerelateerd. Ons onderbewustzijn is kennelijk mogelijk om 'af te stemmen'op deze onderliggende patronen en als een intuitieve gedachte leidt tot het op het spoor komen van zo'n onderliggend patroon, dan barst het inderdaad van de toevalligheden en synchroniteiten.quote:buiten dat hellende vlak, mike_another, zijn er nog een paar punten van aandacht:
1a. bij het correleren van data met een bepaald aantal dagen ertussen (zoals 911, of een aantal cycli van een planeet of x) wordt bij een treffer "hoezee" geroepen. Fantastisch, eureka, "zie je wel". Het probleem wat ik er mee heb is het volgende:
Mocht er een correlatie bestaan tussen meerdere data omdat er een hoger verband (bijv. die hyperdimensionele kubus/thetelaladron) zou zijn, dan zou het moeten barsten van de correlaties en toevalligheden. Een hoger verband waar een mathematisch systeem in zit, zou met behulp van een paar rekensimulaties zo aan te tonen zijn.
Dat is inderdaad de kunst. De patronen zijn zelden lineair. De onderliggende thema's 'zoeken hun weg' door de onderliggende geometrie van onze realiteit en kan op verschillende momenten expressie vinden in onze realiteit. Ok hier vertrouw ik op intuitie voor wat betreft de verwachtingen die ik op de tijdslijnen vermeld, maar ze zijn wel gebaseerd op valide geometrische correlaties.quote:Ik heb eens gekeken naar het voorbeeld pim, theo. Tussen dit verband zit 911,13 dagen (0,13 vanwege ongeveer 3u verschil in tijdstip) Dit zijn twee data uit de reeks:
[..]
de andere data geven 0 resultaat. Causaliteit: nul. Tenzij je aardbevingen aan moorden aan ufo-sightings (ik noem maar wat) wilt gaan koppelen. Echter, hiermee betrek je weer teveel bij je materie en is er altijd een verband tussen iets en iets anders te leggen.
.... tenzij: er een verband is met een ander aantal dagen, waardoor een reeks (bijv. 911|87,96*x). Dan zou ik graag willen weten wat die reeks is, want dan kunnen we volgens mij ook meteen uitrekenen wanneer alles gebeurt.
hier ben ik het niet mee eens, ik zie een datum als een 'piek' datum. Vergeet niet dat het hier over geometrische correlaties gaat tussen onze realiteit en andere dimensies. de +/- 1 dag die ik gebruik is waarschijnlijk veel te rigide maar is noodzakelijk om het begrijp baar te houden. Kijk bv naar de Venus transit van 2004, met Reagans dood vlak ervoor en de begravenis vlak er na. Dan praat je over een periode van 5-6 dagen en dus niet +/- 1 dag rond de feitelijke Venus transitquote:1b. + of - één dag geeft aan dat er iets niet klopt. Het creeert ruimte die er eigenlijk niet is, zodat de stelling overeind blijft. De meeste onderzoekers beginnen bij dit soort gevallen weer bij af.
hier ben ik het met je eens, een kompleet begrip van dit onderliggende interdimensionele ontwerp is voor de menselijke geest niet haalbaar, maar wij kunnen wel de logica tussen de gevolgen in onze realiteit doorzien en daardoor beter begrijpenquote:2. als er andere dimensies zijn waarin zich gebeurtenissen voordoen, dan zouden deze gebeurtenissen meegenomen moeten worden in de berekeningen. Een correlatie aantonen met/tussen (hyper)dimensies en daarbij alleen gebeurtenissen uit één enkele dimensie hiervan meenemen in een berekening, is rekenen met teveel onbekenden. (op zich wel een goed punt want dit sluit niet uit dat het onmogelijk is. het maakt het alleen ongrijpbaar zolang we geen informatie hebben/krijgen van andere dimensies)
'afstemming' is hier inderdaad voor nodig, maar ook samenvallende themas van verschillende triggerdates geven verhoogde kans op een expressie van dat thema op de bekenen events- dag.quote:3. uit 2 volgt dat als er een verband tussen causaliteit & dimensies is, dat bij gebrek aan informatie hieruit onmogelijk vastgesteld kan worden of het "triggerevent" wel in deze dimensie plaats zal hebben. Tenzij daar natuurlijk een rekenmodel voor is.
Dat het niet eenvoudig is begrijp ik, maar alles is toch vrij beschikbaar en voor iedereen na te lezen. Vergeet niet dat dit geen geplande aktie is, maar dat ik in feite 'real time' mijn bevindingen post.quote:4. het ontbreken van: een (korte, krachtige) theorie en (theoretische) rekenkundige modellen maakt het voor leken onmogelijk om te doorgronden wat er nou berekend, bedoeld en geloofd wordt.
wellicht kan je eerst deze thread bestuderen, daarna is het makkelijker om uit te leggen ( je kan inloggen met 'reader' password 'reader' als je niet geregistreerd bent:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:52 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Even samenvatten: het feit dat een acteur in een verfilming heeft gespeeld van een vulkaanuitbarsting en op 9-11-2003 is overleden geeft een aanwijzing dat er op 17 november 2010 nogmaals een vulkaanuitbarsting op het programma staat, ook al is laatstgenoemde data hiermee met geen mogelijkheid te correleren? (met 9-11-2003)
please explain het verband tussen: 1-6-2008, 3-5-2002, 9-11-2003, 17-11-2010, 4-11-1918, "6 triggerdates". In het verhaal van hierboven kan ik de verbanden niet vinden.
de intelligente correlaties tussen deze 2 komen constant naar boven, er zijn veel voorbeelden hiervan in het HDDesign materiaal.quote:wat het wtc met de maya kalender te maken heeft.
Aha, nu snap ik het, je bedoelt niet de datum maar de datum? Dat zijn toch beide datums?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:44 schreef Dutch. het volgende:
nogmaals: met 9/11 bedoel ik niet de datum 11 september, maar de aanslagen op 11 september 2001
Die 911 relateerde je aan 9/11 (WTC) omdat de cijfers hetzelfde staan, of ontken je dat nu?quote:met 911 bedoel ik een periode van 911 dagen op aarde, die 2 posities van een hyper dimensional Tetrahedron verbind
Het is relevant omdat jij kiest voor 911, afgeleid uit datum notatie maand/dag ipv dag/maand 11/9. Waarom kies je die notatie, dat was de vrij eenvoudige vraag die ik stelde. Het feit dat je die simpele vraag niet schijnt te bevatten, geeft te denken hoeveel denkwerk je hebt zitten in de veel ingewikkeldere theorie die je hier verder poneert.quote:119 is niet relevant en staat hier los van
Voorkennis? We hebben het hier niet over een bewezen theorie, maar over een nogal vage theorie, die je nogal vaag beschrijft. Het is aan jou om hem dan uit te leggen, anders moet je je niet op een openbaar forum begeven. Je kunt niet zomaar zeggen dat iedereen je theorie al moet begrijpen en vragen erover wegwuiven omdat de vragers niet genoeg "voorkennis" hebben.quote:enige zelfwerkzaamheid is hier wel geboden. Ik kan niet iedereen tot begrip brengen als er totaal geen voorkennis is.
Wat begrijp je hier nu niet aan, de aanslagen op 11 september 2001 is een gebeurtenis, niet een datumquote:Aha, nu snap ik het, je bedoelt niet de datum maar de datum? Dat zijn toch beide datums?
Ontkennen? 911 dagen verbinden 2 punten op een Hyper Dimensional Tetrahedron op macroniveau. Dat het samen valt met een 11 september is inderdaad een mooie 'ttoevalligheid'.quote:Die 911 relateerde je aan 9/11 (WTC) omdat de cijfers hetzelfde staan, of ontken je dat nu?
Ik ga er van uit dat je nu begrijpt dat deze vraag niet relevant isquote:Het is relevant omdat jij kiest voor 911, afgeleid uit datum notatie maand/dag ipv dag/maand 11/9. Waarom kies je die notatie, dat was de vrij eenvoudige vraag die ik stelde. Het feit dat je die simpele vraag niet schijnt te bevatten, geeft te denken hoeveel denkwerk je hebt zitten in de veel ingewikkeldere theorie die je hier verder poneert.
Ik zeg niet dat je alles moet begrijpen, enige kennis is wel noodzakelijk. Daarom is alles vastgelegd en vrij toegankelijk. Ik wil best investreren in uitleg, maar ik kan niet iedere keer vanaf het begin beginnen. Wij verdoen onze tijd nu al met een discussie over 119 terwijl het niets met datum notatie te maken heeft. Als je de moeite neemt om het materiaal door te lezen, dan zou je dat begrijpenquote:Voorkennis? We hebben het hier niet over een bewezen theorie, maar over een nogal vage theorie, die je nogal vaag beschrijft. Het is aan jou om hem dan uit te leggen, anders moet je je niet op een openbaar forum begeven. Je kunt niet zomaar zeggen dat iedereen je theorie al moet begrijpen en vragen erover wegwuiven omdat de vragers niet genoeg "voorkennis" hebben.
Daarom gebruik ik tijdslijnen waarop ik toekomstige datums vermeld met de onderlighgende patronen en eventuele thema's.quote:Je kiest zoveel wilde verschillende nieuwsfeiten, zonder een duidelijk criterium wat en waarom als een "hit" ervaren moet worden. Elke dag gebeurt er wel wat in de wereld, dus elke willkeurige getalsmatige analyse zal iets op een dag aanwijzen.
dat moet je de tijdslijnen bekijkenquote:Als je systeem zo goed werkt, kun je dan niet een nieuwsfeit in de toekomst voorspellen ipv steeds terug te kijken of er iets op een dag gebeurt is waar je berekening toevallig op uitkomt?
Deze opmerking is voorbarigquote:Op zich heb je het bestaan van een andere dimensie wel aangetoond, je leeft blijkbaar in een geheel eigen wereldje.
Het is een gebeurtenis OP een datum. Je grijpt die datum aan OMDAT die gebeurtenis op die datum plaatvindt en daar destileer je 911 dagen uit omdat 9 september met de amerikaanse datum notatie 9/11 is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:32 schreef Dutch. het volgende:
Wat begrijp je hier nu niet aan, de aanslagen op 11 september 2001 is een gebeurtenis, niet een datum
Ik niet, dat moet jij doen. Het is jouw theorie, ik begrijp hem niet. Dus mijn vraag aan jou is of je ook een concrete voorspelling over de toekomst kan doen.quote:Ontkennen? 911 dagen verbinden 2 punten op een Hyper Dimensional Tetrahedron op macroniveau. Dat het samen valt met een 11 september is inderdaad een mooie 'ttoevalligheid'.
[//quote..]
For the love of God, mijn vraag is WAAR haal je het getal van "911 dagen" vandaan? Van 9/11 de aanslagen toch? of werkte je al met 911 VOORDAT de aanslagen gepleegd waren?
[quote]
dat moet je de tijdslijnen bekijken
Gustav is going to make landfall on September 1 , 2008quote:evidence that Katrina was probably manipulated by Hyper Dimensional energy flows, manifested on the by me pre-determined Hyper Dimensional CUBE date August 17:
Monday, September 26, 2005
"Hyperdimensional Katrina": Scientific Evidence -- NEW Rita Update! -- 7:33 PM- 9/26/05
quote:
"August 17, 2005 -- fully 12 days BEFORE Katrina hit New Orleans!!
Obviously, then, this official National Weather Service radar data CANNOT be from the landfall of Hurricane Katrina ... which didn't come ashore in southern Louisiana until the wee hours of August 29th!
In fact, here's what the official radar loop (below) of Katrina's actual landfall on the 29th
==
So, what makes the loop from the 17th -- twelve days earlier -- so unusual ...?
This!
This image (below) is the last pre-sunset GEOS visual satellite image of the Louisiana area from the same day as the New Orleans' radar "anomaly" -- August 17th.
As you can see, it reveals a few thunderstorms situated to the north and west of New Orleans the City ... but in the area northeast of the City -- where those peculiar "radar bands" are locasted in the close-up -- there are no clouds or precipitation at all!
==
Just what the hell is going on!?
Radar images on the National Weather Service NEXRAD image loops are created by transmitted radar energy (from the radar antenna) being reflected back to that same antenna, as a function of azimuth (a 360-degree position, relative to the transmitter). The NEXRAD system "refreshes" these images every 6 minutes -- revealing precipitation (rain, or hail or snow) within hundreds of miles of the antenna. Sometimes, when birds are migrating ... or insects are swarming in the Spring ... the radar system can detect echoes from objects OTHER than raindrops or snowflakes ... but that is very rare.
In this case, two highly patterned, incredibly regular, slowly-rotating "vortices" -- one northeast of New Orleans, the other to the south, and in TOTALLY CLEAR AIR! -- are reflecting strong echoes BACK to the NEXRAD antenna ... when there's NOTHING suspended in that air for the radar beam to be reflecting from!!
Totally inexplicable ... by any standard meteorological measure.
And, in case you have any remaining doubts about the truly anomalous nature of this August 17th New Orleans' radar loop, here (below) is a simultaneous infrared series of GEOS satellite images from UNISYS (a commerical weather corporation, offering National Weather Service data to its clients) of the same area ... and covering the same time period (note the time code at the top-right of the graphic).
==
Yet, the anomalous "radar bands" of August 17, 2005 persist ... centered on New Orleans.
===
Just like a giant "bulls eye" was somehow being painted on the Crescent City ... 12 days before Katrina struck.
==
That, in fact, is exactly what our "hyperdimensional model" for Hurricane Katrina is proposing: that what we are seeing in this extraordinary radar sequence ... is the standard NEXRAD radar signal being -- somehow -- reflected back from the clear air over and around New Orleans ... air which has somehow been made "radar reflective" by the application of an otherwise invisible "energy" signature ... from somewhere.
While the precise nature of this anomalous "reflection mechanism" is currently unknown -- without further information from other sensor systems -- possibilities range from "actual ionization of the air" itself (making it more electrically conductive -- and thus radar reflective), to equally anomalous "wavelike" changes in the density of the air within the rotating radar beam ....
In the HD Model, it is this "HD imprinting" of New Orleans, by this impossible (in current physics) "energy vortex signature" which ... 12 days later ... literally attracted Hurricane Katrina right to New Orleans ... exactly like a homesick homing pigeon!
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
read Hoaglands update here:
link
This puts 'Hirhoshima' 3 days earlier on September 2, 2008:quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:31 schreef Dutch. het volgende:
Dibble, ik geef vrijdag antwoord
September 5, 2008 - Rosetta's next stop is asteroid 2867 Steins
http://www.planetary.org/(...)_Earth_In_Color.html
updated on September 2, 2008:
This asteroid 2867 Steins flyby is at Phipoint between the next Rosetta flyby of asteroid 21 Lutetia on July 10, 2010 and July 16, 2007, the eventsday of the expected direct Nagasaki echo. On that day a powerful Typhon coincided with a strong earthquake in Japan, causing the worlds biggest nuclear plant to leak
see timeline Q3 2007 July - August - September
http://hddesign.forumup.nl/about260-hddesign.html
and timeline Q3, 2008 Jul - Aug - Sep
http://hddesign.forumup.nl/about317-hddesign.html
quote:Op maandag 1 september 2008 14:03 schreef Dibble het volgende:
Dus jullie menen dat er overal verbanden tussen tussen? Ik ben een leek op dit gebied maar er bestaan dus geen toevalligheden? En wat is er na 2012, kunnen jullie zover kijken? Wat zie je dan, onregelmatigheden maybe?
Als iemand in 1 zin weet te vertellen wat het hyperdimensional design precies inhoud zou het misschien makkelijker zijn voor mij om te begrijpen, iig beginnen te begrijpen. Btw is dit alleen toepasbaar op grote events die voorkomen of ook op dagelijks niveau waarbij je het kunt volgen in je eigen dagelijkse handelingen en interactie met de omgeving.
Ik begrijp dat er 911 dagen tussen die 2 gebeurtnissen zit. Maar waarom is 911 volgens jou van belang, waar bereken je die uit? Is het volgens jou dan alleen maar toeval dat 9/11 (engelse datumnotatie) lijkt op het getal 911? Toeval lijkt me het laatste waar jou theorie op wijst?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:08 schreef Dutch. het volgende:
ik probeer het nog 1 keer
Bij berekening van een Hyper Dimensional Tetrahedron die ik vervolgens op de omloop van de aarde plaatste, bleek dat 1 van de referentie punten op +/- 1 dag van 11 september valt, toegepast op macroniveau ( de orientatie van de Tetrahedron komt overeen met de kalender).
de periode van 911 dagen geeft een verbinding aan met een ander referentie punt van de HD Tetrahedron: +/- 1 dag van 11 maart.
De berekende punten van de HD Tetrahedron op macroniveau orientatie,vallen samen met de aanslagen op 11 september 2001 en de aanslagen in Madrid op 11 maart 2004
Als er geen concrete voorspellingen mee te doen zijn, maar elke enigzins opvallende gebeurtenis uit de gehele wereld achteraf als hit genoemd mag worden, wat heb je er dan aan? Wat betekent het dan nog?quote:Ik claim niet concrete voorspellingen te doen. Dit gaat over tijdspatronen en specifieke thema's die op specifieke datums tot uitdrukking kunnen komen. Ik ben geen ziener of zo, die de toekomst ziet.
Waar leg jij verwachtingen vast? Je noemt alleen achteraf dingen, waarbij het raar zou zijn als er op een willekeurige dag NIET iets zou gebeurd zijn op de wereld?quote:Ik gebruik deze tijdslijnen om die verwachtingen vast te leggen. Dit is de enige manier om de geldigheid na verloop van tijd aan te tonen, je zal zien dat er veel meer achter moet zitten dan alleen maar 'toeval'.
Ik schrijf vandaag een uitleg over deze periode van 911 dagen die 2 punten van een Hyper Dimensional Tetrahedron verbind. Het is zeker geen toeval dat 9/11 lijkt op die periode van 911 dagen, de aanslagen vonden immers in de US plaats en markeren de HD Tetrahedron op macro niveau, dwz paassend op onze toegepaste kalender in de US. Ik leg dit later vandaag nog uitquote:Ik begrijp dat er 911 dagen tussen die 2 gebeurtnissen zit. Maar waarom is 911 volgens jou van belang, waar bereken je die uit? Is het volgens jou dan alleen maar toeval dat 9/11 (engelse datumnotatie) lijkt op het getal 911? Toeval lijkt me het laatste waar jou theorie op wijst?
Het maken van een concrete voorspellingen is niet mijn eerste doel, daarvoor is denk ik een compleet begrip nodig van het onderliggende Design van onze realiteit. Ik denk dat dat begrip buiten het bereik ligt voor de mens, wij zouden dan immers in staat zijn alles in het werkelijke verband te zien. Het is m.i. ook zo dat de toekomst niet 100% vast ligt, wel is het m.i. zo dat wij onoverkomelijk te maken krijgen met specifieke ( Karmische ) thema's die op specifieke momenten in onze realiteit tot uitdrukking komen. Wat er dan precies op zo'n dag gebeurd is natuurlijk niet te voorspellen, tenzij iemand de werkelijke toekomst kan 'zien'.quote:Als er geen concrete voorspellingen mee te doen zijn, maar elke enigzins opvallende gebeurtenis uit de gehele wereld achteraf als hit genoemd mag worden, wat heb je er dan aan? Wat betekent het dan nog?
Alle key-datums worden op tijdslijnen per kwartaal vastgelegd op het HDDesign forum. Daar staan de tijdslijnen voor Q3 en Q4 al op, alsmede datums voor de komende jaren. Uiteraard is het onmogelijk om alles bij te houden, daarom heb ik een focus op toekomstige gebeurtenissen op macro niveau, die dus voor belang zijn voor onze (collectieve) bestemming.quote:Waar leg jij verwachtingen vast? Je noemt alleen achteraf dingen, waarbij het raar zou zijn als er op een willekeurige dag NIET iets zou gebeurd zijn op de wereld?
Zo werkt het dus niet, de bevindingen worden toegepast op de toekomst dmv de tijdslijnenquote:Als je alleen achteraf verbanden kan leggen, dan hoe je jezelf voor de gek, dat is precies hoe de kwatrijnen van Nostradamus "uit" te lijken komen. Gewoon een gebeurtenis als uitgangspunt nemen en kijken waar je het mee kan matchen. Als er werkelijk een wiskunidge formule zou zijn waar gebeurtenissen zich aan houden, dan moet je dat van te voren kunnen aanwijzen, anders is het waardeloos en niet bestaand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |