Er zijn vast mannen die dat een leuke hobby vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:21 schreef unox_worst het volgende:
Waarom niet gewoon uit laten zuigen elke maand dan hoeven ze ook niet elke maand een week te bloeden.
Die stukjes blokkeren mijn rietje altijd, iemand een oplossing?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn vast mannen die dat een leuke hobby vinden.
Precies, houten knuppels zijn ook niet schadelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:19 schreef dvdk het volgende:
Volgens mij is het ook niet echt schadelijk want papier is gewoon boom en natuurlijk toch?>
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:37 schreef ursel het volgende:
Omdat een tampon er misschien iets makkelijker ingaat dan zo'n keukenrol..
Maak wc papier eens vochtig en zie wat er gebeurt...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:19 schreef dvdk het volgende:
Ik vroeg me af he, waarom gebruiken vrouwen eigenlijk dure tampons als ze menstrueren?
WCpapier en zeker keukenrol absorbeert toch ook goed? Als je daarvan maar genoeg in je doos steekt?
Want een tampon is in zekere zin toch ook alleen een stop?
Dus waarom niet goedkoop wcpapier in je muts proppen. Dat heeft toch hetzelfde effect en is veel goedkoper!
Volgens mij is het ook niet echt schadelijk want papier is gewoon boom en natuurlijk toch?>
"Schat, ik vind dat ons seksleven wel een opkikker kan gebruiken, dus ik heb iets nieuws bedachtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik douw er altijd gewoon een lading watjes in.Alleen zo lastig dat er geen touwtje aanzit, moet m'n vriend ze er weer allemaal uitpulken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:21 schreef unox_worst het volgende:
Waarom niet gewoon uit laten zuigen elke maand dan hoeven ze ook niet elke maand een week te bloeden.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:21 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
![]()
Ze zouden een minimale leeftijd (of IQ) moeten verplichten om te mogen posten op Fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |