Dat had ik ook jaquote:Op zondag 4 november 2007 21:47 schreef trepper het volgende:
Wie is die Kristine nu weer? Heb haar nog nooit gezien en nu zit ze ineens bij de laatste 10![]()
Ik verbaasde me al toen ik net hoorde dat er iemand bij is die vegetarier is. Ik eet weleens vis trouwens. Dus beetje nep-vegetarierquote:Op zondag 4 november 2007 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart veel.
Ben benieuwd hoeveel vegetariërs ooit zo'n Robinson zouden kunnen overleven met handhaving van hun principes.
Op dat laatste naquote:Op zondag 4 november 2007 21:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dom toch dat Marcel zo hup ineens die kip op een pijnlijke manier door dat hok perste?
Zonder dat er eerst overlegd is zelfs...dat is inderdaad respectloos tegenover andere kampleden. Arthur heeft helemaal gelijk.
maarja, ik ben dan ook al 11 jaar vegetarier.
Ze voelt zich echt de "moeder" van het team hequote:Op zondag 4 november 2007 22:22 schreef qonmann het volgende:
Ingeborg wil over haar graf heen regeren..
quote:Op zondag 4 november 2007 22:23 schreef Pretletter het volgende:
if you have a problem
if no one else can help
and if you can find him,
maybe you can hire.......the Frans!
Ja, vervelend.quote:Op zondag 4 november 2007 22:38 schreef Liquidootje het volgende:
ppff en dan ook nog uitrekken over twee afleveringen. Stupid
Ik vond 'r wel leuk lekker rustig, maar wel overtuigend enzo ..jammer dat ze weggaatquote:Op zondag 4 november 2007 22:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze voelt zich echt de "moeder" van het team he![]()
Ja, dat klopt, let maar eens op zijn schouders, aan 1 kant kan je zien dat zijn sleutelbeen uitsteekt, dat is een typisch verschijnsel als de pezen van je sleutelbeen afgescheurd zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Willem heeft geen pezen meer aan zijn schouder ofzo..... natuurlijk
Ik denk dat je je meer moet afvragen wat de regie wil bereiken met het uitzenden van dat gesprekje, want er zijn nog nagenoeg geen echte gesprekken tussen teamleden uitgezonden, zelfs niet op de website van RTLquote:Op zondag 4 november 2007 22:20 schreef Quoi het volgende:
Wat wilde ze bereiken met dat gesprekje met haar 'favorieten' eigenlijk?
Ze gedraagt zich bijna als een soort geestelijke
Ach, ik vind haar wel het verstandelijkst van het hele teamquote:Op zondag 4 november 2007 22:18 schreef Liquidootje het volgende:
Ingeborg is zo'n zeikwijf he. Ik haat mensen die "zomaar" opgeven in ER
Zit er wel in dat ze de verdeling 5-5 willen houden. Mijn gok is dat ze in elk geval Bart of Hans kiezen, kan je er beide goed bij hebben in de groep. Vrees dat ze ze niet beide gaan kiezen, en dat ze dan toch voor Arthur gaan. Tim is het al per definitie niet, aangezien hij deze week weinig in beeld is geweest.quote:Op maandag 5 november 2007 10:50 schreef Pwn_zoon het volgende:
Waarschijnlijk gaan ze 2 mannen en 1 vrouw kiezen, omdat Kristiene al gekozen was, dan blijft de verdeling 5-5.
Mijn gok is: Saskia, Bart en Arthur (Frits niet omdat die als een concurrent wordt beschouwd).
wtf dudequote:Op maandag 5 november 2007 10:50 schreef Pwn_zoon het volgende:
Waarschijnlijk gaan ze 2 mannen en 1 vrouw kiezen, omdat Kristiene al gekozen was, dan blijft de verdeling 5-5.
Mijn gok is: Saskia, Bart en Arthur (Frans niet omdat die als een concurrent wordt beschouwd).
Whaha jij maakt er Frans van, niet ikquote:
Nog niet, ik denk dat die nog wel gekozen wordt.quote:Op maandag 5 november 2007 18:15 schreef Kinga het volgende:
Is Bart nou door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |