Dom toch dat Marcel zo hup ineens die kip op een pijnlijke manier door dat hok perste?quote:Op zondag 4 november 2007 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe had jij het gedaan dan?
Eerst even aaien en verdoven?
Ah, dat verklaart veel.quote:Op zondag 4 november 2007 21:50 schreef Mirri het volgende:
maarja, ik ben dan ook al 11 jaar vegetarier.
Dat klopt. Als beesten haar hebben worden ze nog aaibaarder. Dat is heel menselijk en volkomen normaal, dat mensen eerder een kip slachten dan bijvoorbeeld een schattig hondje. Al vormen chinezen een uitzondering op die regel, barbaren zijn het.quote:Op zondag 4 november 2007 21:49 schreef Arth_NL het volgende:
Dat die mensen zo moeilijk doen over een kip, maar ondertussen wel vissen vangen en krabben levend koken? Zijn kippen dan echt zoveel aaibaarder dan zeedieren?
Dat had ik ook jaquote:Op zondag 4 november 2007 21:47 schreef trepper het volgende:
Wie is die Kristine nu weer? Heb haar nog nooit gezien en nu zit ze ineens bij de laatste 10![]()
Ik verbaasde me al toen ik net hoorde dat er iemand bij is die vegetarier is. Ik eet weleens vis trouwens. Dus beetje nep-vegetarierquote:Op zondag 4 november 2007 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart veel.
Ben benieuwd hoeveel vegetariërs ooit zo'n Robinson zouden kunnen overleven met handhaving van hun principes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |