Daar staat de helft niet eens bijquote:Op zondag 24 juli 2011 15:51 schreef golfer het volgende:
Voer je spullen hier in: http://www.ingredienten.nl/
Oeh, die burgers klinkt lekker! Gewoon prakken, burgers vormen en bakken in olie? En broccoli-soep eventueel met stukjes bacon en boursin misschien?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:55 schreef Erasmo het volgende:
Vis bakken in boter. Van kikkererwten, chillibonen en mais burgers maken. Broccoli verwerken tot een soep. Van de rest aan groenvoer een salade maken.
burgers even ei en bloem bij doenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar staat de helft niet eens bij![]()
[..]
Oeh, die burgers klinkt lekker! Gewoon prakken, burgers vormen en bakken in olie? En broccoli-soep eventueel met stukjes bacon en boursin misschien?
Grofweg wel ja, ik zou er wel iets bij doen om ze te binden, anders vallen ze uit elkaar. Eieren zouden daarvoor ideaal zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar staat de helft niet eens bij![]()
[..]
Oeh, die burgers klinkt lekker! Gewoon prakken, burgers vormen en bakken in olie? En broccoli-soep eventueel met stukjes bacon en boursin misschien?
Meer dan smaak geven niet echt denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:03 schreef Inu het volgende:
Ja, shit, vanochtend het laatste ei opZou aioli iets doen?
Of mosterd?
een roerbak met de broccoli, kikkererwten en tilapia misschien? wokken met wat zwarte bonensaus en klaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:32 schreef Inu het volgende:
Op deze druilerige zondag kan ik wel wat McGyver-kookhulp gebruiken, dus geef ik dit topic een rotschop
Ik heb in mijn kastjes/diepvries/koelkast:
* Blik kikkererwten
* Blik chilibonen
* Blik mais
* Broccolli
* Pita broodjes
* 1 Tilapiafilet (bevroren)
* Sla
* Tomaten
* Couscous
* Rijst
* Pasta
Verder nog een klein assortiment aan kruiden (maar eigenlijk voornamelijk peper en zout), wat sausjes (soja, ketjap, oester, zwarte bonen, balsamico) en de altijd aanwezige bloem, ui, knoflook, melk, bouillonblokjes, maizena etc. (eieren zijn vanochtend helaas opgegaan bij het ontbijt)
Iemand een goede idee voor avondeten voor 2 personen?
Edit: Oh, er is ook nog rode pastasaus, rode pesto, chilisaus, stukje brie, geraspte kaas, bacon en boursin
Nee, helaasquote:Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef simmu het volgende:
als je massala en yoghurt of creme fraiche in huis hebt kan je er ook een curry van maken, die serveren met reepjes pitabrood
Een hele voorraadquote:
Zeker een idee, heb ook nog een zakje braadstomen liggenquote:de favoriet van de kinderen!
kippenpoten kruiden en braden in de oven. de rijst koken. spitskool wokken en de rijst erbij. om het op te leuken kan je er bv de champignons en/if boontjes bij doen
Oke, zal er eens over denkenquote:maar ik kan nog wel 30 dingen roepen met zo'n ingerientenlijst. zeg morgenochtend maar waar je zin in hebt
de kip en de aardappels in stukjes gewoon in ene keer in de oven op 1 schaal zodat de kipsmaakjes lekker in de aardappel trekkenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:38 schreef roos85 het volgende:
Heb de kippenbouten uit de vriezer gehaald, en wil er aardappelen bij eten
Je kunt het zelfs nog met zn allen in die braadzak gooien, gaat ook primaquote:Op maandag 25 juli 2011 12:23 schreef simmu het volgende:
[..]
de kip en de aardappels in stukjes gewoon in ene keer in de oven op 1 schaal zodat de kipsmaakjes lekker in de aardappel trekken
van braadstomen bedoel je?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kunt het zelfs nog met zn allen in die braadzak gooien, gaat ook prima
Jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |