Zal wel een persoonlijke afwijking zijn, maar vind dat fijne lekkerder, zeker als het zoveel verschillende groenten door elkaar zijn. Wordt het meer een geheel, zeker als je geen saus gebruikt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:45 schreef mjan het volgende:
Wokpakket is toch al gesneden? Dan wordt het toch pulp in de blender?
Hmm, ja heb al gekooktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:19 schreef mjan het volgende:
[..]
Hehehe, luister dan ook naar mij![]()
Succes met de herkansing iig! (een woksausje lijkt me er wel lekker bij trouwens, maar ik weet niet of je nog in de winkel komt vandaag?)
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:21 schreef Muck het volgende:
Nembrionic, ik heb je andere topic op slot gegooid hoor, ik zag dat je hier al terecht was gekomen namelijk
blikje sardines: niet checkquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Met een blikje sardines en een pakje of blikje tomatenpuree kun je een prima pastasaus maken. Ik was een keer zo ziek dat ik niet verder dan 20 meter van de WC durfde te zijn, en toen had ik dat soort dingen niet in huis. Toen heb ik maar een blik foie gras (voor gelegenheden op voorraad) opengetrokken en met spinazie op turks brood gegeten, dat was eigenlijk heel lekker.
Dit wordt het!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Runderlappen in reepjes snijden. Paprika in de pan roerbakken, reepjes erbij. Daarna gooi je er naar eigen inzicht ketjap in en rasp wat cocosblok erbij. Spinazie en lenteui er bij en de boel een beetje in laten dikken.
Rijst erbij koken.
Het was lekkerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |