abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:22:55 #1
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_54109769
quote:
Wilders wil Antillen op Marktplaats
AMSTERDAM - Geert Wilders geeft de Antillen nog één kans geven om met geld om te leren gaan, en anders gaan de eilanden wat hem betreft op Marktplaats.nl. 'De hoogste bieder mag ze dan hebben'.

De leider van PVV is het financiële geblunder en de zakkenvullerij op de (Nederlandse) eilanden beu, zo zegt hij tegen het AD. 'Het is één grote boevenbende. Nog een geval van fraude of corruptie en de geldkraan moet dicht.'

Wilders zegt tegen de krant dat hij ook wel eens op Curacao is geweest. 'Het is er mooi weer. Maar verder is het een puinhoop'. De Antillen zijn jarenlang gepamperd. Maar het is net als een vervelend kind. Die luisteren ook niet als je ze niet stevig aanpakt', zegt hij tegen het AD.

De Antillen hebben nu weer 2.4 miljard euro nodig om uit de schulden te komen. Op Curacao wonen amper 130.000 inwoners.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rktplaats.html?p=6,1

100% eens met Wilders. Ik zie het verder zo, of 100% bij Nederland, als een volwaardige gemeente of provincie met alle Nederlandse regels, wetten en Nederlandse bestuurders. Of helemaal op eigen benen en verder ook niets meer met Nederland te maken hebben.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_54109879
Hij heeft weer een quote te pakken.
lollig
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:30:12 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_54109914
Haha, dat van de Antillen op Marktplaats zetten, is een grappige opmerking!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_54110003
Man. op 15 december 2008 houden de Nederlandse Antillen al op te bestaan. Maar ja, aangezien mijnheer Wilders niet eens naar de Antillen wil gaan (zitten te veel donkere = enge mensen) weet ie dat soort dingen niet. Of hij blaat nu maar weer eens wat aangezien zijn achterban toch niet verder komt dan de koppen van de Telegraaf en hier niet van op de hoogte is.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_54110088
Eens met Wilders. Het zijn geldverslindendende boeveneilanden die zo snel mogelijk van Nederland moeten worden afgestoten.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:39:21 #6
121830 Kadesh
pi_54110125
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef onemangang het volgende:
Man. op 15 december 2008 houden de Nederlandse Antillen al op te bestaan.
Ohw... en dan hoeft er ook geen geld meer vanuit Nederland naar toe? Daar ben ik blij om.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:24:09 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_54111177
Of de Antillen onderschikken zich aan het Nederlandse recht, en worden een normaal deel van het koninkrijk net als iedere andere gemeente, of we doen ze cadeau aan Chavez. De huidige situatie is onacceptabel.

2.4 miljard, dat is bijna een ton per huishouden daar! Opgebracht door werkende Nederlanders.
The End Times are wild
pi_54111772
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 15:24 schreef LXIV het volgende:
Of de Antillen onderschikken zich aan het Nederlandse recht, en worden een normaal deel van het koninkrijk net als iedere andere gemeente, of we doen ze cadeau aan Chavez. De huidige situatie is onacceptabel.

2.4 miljard, dat is bijna een ton per huishouden daar! Opgebracht door werkende Nederlanders.
Ik voorzie een 'Antillen voor olie' programma.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:51:40 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_54111889
Voor 1 volle tank euro 95 mpgen ze het hebben.
The End Times are wild
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:33:01 #10
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54112907
Niet eens met wilders, wel eens met TS:

Of volledig onafhankelijk, of gewoon bij Nederland en dan een gemeente of provincie worden. Dan heeft de overheid meer controle wat daar gebeurt.
Zal wel een flinke investering nodig zijn dan om alles op dezelde standaard als nl te krijgen (automatisering bij de overheid, nutsvoorzieningen, bouwbesluit, enz.) Want ze moeten dan natuurlijk wel aan alle regeltjes voldoen....
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_54113124
Geestige opmerking! Ben het zowaar met hem eensch.
pi_54114617
Wilders moet niet zo zeuren... Word tijd dat hij op marktplaats word gezet
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:56:35 #13
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_54116983
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 16:44 schreef kriele het volgende:
Geestige opmerking! Ben het zowaar met hem eensch.
Idd en ik denk dat Venezuela wel intresse heeft
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_54117340
Ik vraag me af of de drie eilanden die straks status aparte hebben (Aruba, Curacao en St. Maarten) dat financieel wel gaan redden als ze volledig onafhankelijk zouden zijn.
Ik zie wel in waarom ze eruit knikkeren voor sommigen een aanlokkelijke optie is, maar zullen we dan wel even kijken naar waarom we dit tot nu zo gedaan hebben? Is er bijvoorbeeld niet een bepaalde VN overeenkomst o.i.d. die bepaald dat voormalige koloniën een soort van alleenrecht hebben als het aankomt op de staatkundige relatie met de voormalige overheersers?
pi_54120800
Waar ik me bij dat soort eilanden ook zo aan stoor is dat ze maar helemaal niks met nederland op hebben........Behalve als er geld moet komen. Dan zijn we wel weer goed genoeg. Ik begrijp best dat we eerder niet zo lief voor die eilanden zijn geweest, maar dat is in het verleden en de daar kan je niet alles aan blijven ophangen.
Tief op, zeg ik dan maar. Jullie weten het zo goed? Dan red jeje ook maar.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:22:14 #16
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_54121164
Eens met TS. En met pijn in mijn hart geef ik toe dat die malloot van een Wilders een punt heeft.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:00:49 #17
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54122499
Eens met Wilders. Eventuele gegadigden krijgen alle Antillianen in Nederland er helemaal gratis bij. Zelf afhalen graag
Pugna Pro Patria
pi_54122686
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:00 schreef Jurgen21 het volgende:
Eens met Wilders. Eventuele gegadigden krijgen alle Antillianen in Nederland er helemaal gratis bij. Zelf afhalen graag
Naast de afhaalchinees straks ook de afhaalantilliaan?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54126002
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef onemangang het volgende:
Man. op 15 december 2008 houden de Nederlandse Antillen al op te bestaan. Maar ja, aangezien mijnheer Wilders niet eens naar de Antillen wil gaan (zitten te veel donkere = enge mensen) weet ie dat soort dingen niet. Of hij blaat nu maar weer eens wat aangezien zijn achterban toch niet verder komt dan de koppen van de Telegraaf en hier niet van op de hoogte is.
En jij weet het wel? Laat ik er nou net tien jaar gewoond hebben en met eigen ogen gezien hebben dat Wilders 100% gelijk heeft. Je wil niet eens weten hoe de mensen daar Nederland uitkafferen. Neokolonialisten, racisten, macamba's, enzovoort - zoiets moet je hier eens tegen een Antilliaan proberen, dan is de wereld te klein. Maar omgekeerd is het natuurlijk de normaalste zaak van de wereld.

Het is er een corrupte bovenbende. Incompetente politici en graaiende ambtenaartjes zijn slechts een afspiegeling van de bevolking: verder nadenken dan morgen doen ze niet. Nederland betaalt immers toch wel. Handig toch, zo'n suikeroompje dat je honderden miljoenen per jaar schenkt ook al scheld je hem uit voor alles wat los en vast zit?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54126252
Tja, er zijn kansen genoeg (geweest) om het welvarend te maken, maar helaas worden die niet aangegrepen. Triest. Wat een verspilling.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  woensdag 24 oktober 2007 @ 05:46:09 #21
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54127183
2.4 miljard!? Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Dat kan in Enschede wel beter besteedt worden..
  woensdag 24 oktober 2007 @ 07:54:49 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54127425
Eens met TS. Als er geld nodig is zijn we zo gevonden maar verder Optieften .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:21:23 #23
121830 Kadesh
pi_54127577
quote:
Nederland betaalt 2,2 miljard aan schuld

Antillen kosten goudgeld

door Paul Jansen

WILLEMSTAD, woensdag
Nederland draait op voor de peperdure verkiezingsbeloften die opeenvolgende Antilliaanse regeringen hebben gedaan. In het verleden zijn door politici horden overbodige ambtenaren aangenomen om de bevolking te paaien.
Ons land heeft dit jaar maar liefst 2,2 miljard euro gereserveerd om de enorme schuldenlast van de Caribische eilandengroep goeddeels af te lossen.
Dat tekort is vooral ontstaan door een veel te groot ambtenarenapparaat.
Hoewel inmiddels duizenden ambtenaren zijn wegbezuinigd, waarschuwt oudgouverneur Saleh van de Nederlandse Antillen dat de verschillende eilandsbesturen rond verkiezingstijd nog steeds naar het beproefde recept grijpen: „Door mensen werk te geven, stem je ze gunstig. Er zijn onvoldoende maatregelen genomen om dat te voorkomen. Het is nog steeds niet goed afgetimmerd.”

Ondertussen wordt er hard onderhandeld over de financiele schoonmaak. De Antillen proberen zo veel mogelijk schulden onder de saneringsregeling te schuiven, die door Den Haag wordt betaald. Naast staatsschulden willen de eilanden dat ons land ook opdraait voor tekorten bij bijvoorbeeld de vuilnisdienst.
De fractievoorzitters van de Tweede Kamer, die eergisteren op Curaçao aankwamen voor een tweeweekse rondreis, maken al meteen kennis met de Antilliaanse manier van politiek. „De Antillianen praten vooral over hun eigen posities in plaats van over het algemene belang van de eilanden”, constateerde VVD-leider Rutte.
Telegraaf
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:22:43 #24
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_54127587
Wilders is zelf een vervelend kind
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_54127597
de zwarte markt
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje