Ik wil best wat tijd opofferenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook best voor te porren![]()
Gaat wel van je vrije tijd af.
Groot genoeg om op hoog niveau te relaxenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik wil best wat tijd opofferen [afbeelding]
Hoe groot is die voorraadkast? [afbeelding]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Groot genoeg om op hoog niveau te relaxen.
Jij vindt de voorraadkast niet....de voorraadkast vindt jou!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mèn.. ik moet ook zo'n voorraadkast...
De voorraadkast die mij vond was die van jouquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij vindt de voorraadkast niet....de voorraadkast vindt jou!
This must be your lucky dayquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
De voorraadkast die mij vond was die van jou [afbeelding]
Het waren die koekjes, ik zweer het je!
En ik kreeg er ook nog een kat bij [afbeelding]
Dat ligt eraan... Ik heb die massage nog niet gehadquote:
* Lynx666 geeft Seven een "1 free lynxmassage" couponquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... Ik heb die massage nog niet gehad [afbeelding]
Wie weet morgen [afbeelding]
Ben trouwens kapot [afbeelding]
Ik weet het ook niet. Begint beetje eng te worden hierquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:37 schreef Bellerophon het volgende:
Wat is dit trouwens voor een orgie aan het worden![]()
Het komt weer een beetje op het oude Geen Reet Te Doen Op Je Werk-niveauquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Begint beetje eng te worden hier [afbeelding]
Zullen wij dan maar voor het niveau zorgenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Begint beetje eng te worden hier
Geen voorraadkasten he?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar voor het niveau zorgen
@Lynx666, al verveel ik mij nog zo erg op werk, dat doe ik dan ook weer niet [afbeelding]
massage?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Begint beetje eng te worden hier
Doe mij maar een glaasje.. 7up. Ik heb wel trek in 7up. Lekker fris wakker worden, heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen, ik ben ook al weer een kwartiertje aanwezig op mijn "werk".
Maarja, vroeg binnen is vroeg klaar .. is vroeg weekend, want ben morgen lekker vrij!
* Dr.Droxz is zo vrolijk, en gooit de bar open!
ik was er zelf 1.. hoewel ik nog net niet achterlijk genoeg was om geen baantje aangeboden te krijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:04 schreef Dangel het volgende:
hebbenjullie ook achterlijke stagelopers?
* Dr.Droxz geeft Dylanesque een glaasje 7up, en zet gelijk een grote pot koffie!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Doe mij maar een glaasje.. 7up. Ik heb wel trek in 7up. Lekker fris wakker worden, heeft ook wel wat.
Tellen achterlijke collega's ook? want daar heb ik er zkr 1 van!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:04 schreef Dangel het volgende:
Nou ben wel een stageloper maar niet achterlijk. Wel achterlijke collega's.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:04 schreef Dangel het volgende:
cheersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Dylanesque een glaasje 7up, en zet gelijk een grote pot koffie!
Kan mijn dag alleen maar beter wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Das een goed begin van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |