Je kunt die thee niet missen. Geef maar toe!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmmm.......... mijn handen zijn gewoon onweerstaanbaar, maar ok voorruit
mja die bevalt mij idd erg goed. en ja je went eraan hehquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je kunt die thee niet missen. Geef maar toe!
![]()
Tot morgenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:02 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga naar huis! Tot morgen!
laat me raden, je bent eigen baas ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik heb dan wel een heule toffe baas
*olie pakt*quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
*zichzelf drapeert over de lederen plank*
Ik en hou m'n lippen stijf op elkaar over die laatste opmerking![]()
![]()
Ik verhoog je dosis wel effequote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja die bevalt mij idd erg goed. en ja je went eraan heh![]()
quote:
* Lynx666 purrrrtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
*olie pakt*
*katachtige voorziet van heerlijke massage*
Moet je staart ook?
Het is te makkelijk... Vergeef me! [afbeelding] [afbeelding]
Oke Seven, nu is het wel weer genoeg met de NSFW-opmerkingen.
Nee, dat was nóg beter geweestquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me raden, je bent eigen baas ?
*Staart overslaat*quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
* Lynx666 purrrrt
Dat had ik wel nodig zo op de woensdagcrisismiddag
Het antwoord op je vraag is ook te makkelijk dus ik hou me wijselijk stil.
Om maar even ergens op te reageren nu ik er een minuutje ben; yup.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Massages zijn lekker. Net als thee
We noemen onze koffieautomaat "Spuit 11"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker bijna 4 uur , en de cupasoup automaat werkt niet meer
hahahaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
We noemen onze koffieautomaat "Spuit 11"
D'r komt alleen maar drek uit.
Dylanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Om maar even ergens op te reageren nu ik er een minuutje ben; yup.
Magische handenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:18 schreef Lynx666 het volgende:
Sowhee! was ik even relaxed van de massage zeg! Gewoon in slaap gedommeld.
Ik doelde meer op de massages. Hoewel jouw thee wel bijzonder is jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dylan
Ja, jij bent een echt theeorgel. Dat had ik al ontdekt!
Kan je anders zelf geen koffie meenemen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik heb net een bakkie gedaan bij een andere zaak, en kom tot de conclusie wat voor prut wij hier zuipen zeg. bah..... morgen maar s even klagen
hmm.. Pizza..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
jongens, wat gaan jullie eten vanavond ? Ik heb inspiratie nodig! echt geen trek in pizza
ja duh! en ik dan ??!? , ik weet nu nog steeds nietsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
hmm.. Pizza..
Thnx, ik ben er nu uit wat ik vanavond ga eten
ja dan kan in net zo goed mn expresso apparaat meenemen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan je anders zelf geen koffie meenemen?
sjwarma? sperribs? ptat? groente, vlees en aardappelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja duh! en ik dan ??!? , ik weet nu nog steeds niets
Dat wilde ik even horenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de massages. Hoewel jouw thee wel bijzonder is ja
Chineesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja duh! en ik dan ??!? , ik weet nu nog steeds niets
hmm Shoarma, thx dat wordt het. even langs de shoarmazaak, en niet die smerige varkensreepjes van de supermarkt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
sjwarma? sperribs? ptat? groente, vlees en aardappelen?
goed idee voor morgen , thnksquote:
Je roept maarquote:
Italiaanse pasta bolognese!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
jongens, wat gaan jullie eten vanavond ? Ik heb inspiratie nodig! echt geen trek in pizza
mja ik hou niet zo van pasta eerlijk gezegd. vind ik meer voor tussen de middag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Italiaanse pasta bolognese!
Snel, makkelijk en vooral lekker
Krijg ik ook een massage terug?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik voorspel weinig vrije tijd voor je
Daar ben ik ook best voor te porrenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Krijg ik ook een massage terug? [afbeelding]
Ik wil best wat tijd opofferenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook best voor te porren![]()
Gaat wel van je vrije tijd af.
Groot genoeg om op hoog niveau te relaxenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik wil best wat tijd opofferen [afbeelding]
Hoe groot is die voorraadkast? [afbeelding]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Groot genoeg om op hoog niveau te relaxen.
Jij vindt de voorraadkast niet....de voorraadkast vindt jou!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mèn.. ik moet ook zo'n voorraadkast...
De voorraadkast die mij vond was die van jouquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij vindt de voorraadkast niet....de voorraadkast vindt jou!
This must be your lucky dayquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
De voorraadkast die mij vond was die van jou [afbeelding]
Het waren die koekjes, ik zweer het je!
En ik kreeg er ook nog een kat bij [afbeelding]
Dat ligt eraan... Ik heb die massage nog niet gehadquote:
* Lynx666 geeft Seven een "1 free lynxmassage" couponquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... Ik heb die massage nog niet gehad [afbeelding]
Wie weet morgen [afbeelding]
Ben trouwens kapot [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |