Ik weet het ook niet. Begint beetje eng te worden hierquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:37 schreef Bellerophon het volgende:
Wat is dit trouwens voor een orgie aan het worden![]()
Het komt weer een beetje op het oude Geen Reet Te Doen Op Je Werk-niveauquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Begint beetje eng te worden hier [afbeelding]
Zullen wij dan maar voor het niveau zorgenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Begint beetje eng te worden hier
Geen voorraadkasten he?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar voor het niveau zorgen
@Lynx666, al verveel ik mij nog zo erg op werk, dat doe ik dan ook weer niet [afbeelding]
massage?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Begint beetje eng te worden hier
Doe mij maar een glaasje.. 7up. Ik heb wel trek in 7up. Lekker fris wakker worden, heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen, ik ben ook al weer een kwartiertje aanwezig op mijn "werk".
Maarja, vroeg binnen is vroeg klaar .. is vroeg weekend, want ben morgen lekker vrij!
* Dr.Droxz is zo vrolijk, en gooit de bar open!
ik was er zelf 1.. hoewel ik nog net niet achterlijk genoeg was om geen baantje aangeboden te krijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:04 schreef Dangel het volgende:
hebbenjullie ook achterlijke stagelopers?
* Dr.Droxz geeft Dylanesque een glaasje 7up, en zet gelijk een grote pot koffie!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Doe mij maar een glaasje.. 7up. Ik heb wel trek in 7up. Lekker fris wakker worden, heeft ook wel wat.
Tellen achterlijke collega's ook? want daar heb ik er zkr 1 van!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:04 schreef Dangel het volgende:
Nou ben wel een stageloper maar niet achterlijk. Wel achterlijke collega's.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:04 schreef Dangel het volgende:
cheersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Dylanesque een glaasje 7up, en zet gelijk een grote pot koffie!
Kan mijn dag alleen maar beter wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Das een goed begin van de dag
" My Way? Dat is toch een liedje van LImp Bizkit?"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou ben wel een stageloper maar niet achterlijk. Wel achterlijke collega's.
Wat maken die stagelopers bij jou zo achterlijk dan?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
" My Way? Dat is toch een liedje van LImp Bizkit?"
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
" My Way? Dat is toch een liedje van LImp Bizkit?"
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Zal best luister geen limp bizkit
Forum Opties | |
---|---|