quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:35 schreef amaranta het volgende:
moeder: staat die stoel nou boven?
ik: ja gek he, die is helemaal alleen naar boven geklommen
moeder: waarom geef je zo'n stom antwoord
ik: je ziet die stoel toch staan??? waarom stel je dan zo'n stomme vraag
Ja, dat is wel erg jammerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:37 schreef bleiblei het volgende:
Die in Woensel is idd een echte no go... Daar achter het Catherina Ziekenhuis.
Was er mis met Mierlo?quote:
Ik zoek nog ff verderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:39 schreef bleiblei het volgende:
maar ik had die niet eens gezien in eerste instantie.
Ik bedoelde die aan de Kruegelstraat met pauperbuurt.
Die zit wel naast de Dierenambulance! Iesch handig als er iets geks met de poezels is.
Vlakbij mijn werk!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:39 schreef bleiblei het volgende:
maar ik had die niet eens gezien in eerste instantie.
Ik bedoelde die aan de Kruegelstraat met pauperbuurt.
Die zit wel naast de Dierenambulance! Iesch handig als er iets geks met de poezels is.
Wel een mooie rustige straat. En vlakbij die Winkelcentrumpje. Jammer alleen dat eromheen idd veel flats staan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:37 schreef bleiblei het volgende:
Die in Woensel is idd een echte no go... Daar achter het Catherina Ziekenhuis.
Hehe, achter dat huis aan de Kruegelstraat zit een enorme loods met vrachtwagensquote:
ik heb er 4,5 jaar een vriendin gehad...ik weet hoe het er aan toe gaat in dat dorpquote:
Je moet cabaretier wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:50 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk ben je dan best arrogant als je denkt dat je op je 26ste al een huis van 4 ton nodig hebt.
Zijn die inclusief camera's en prikkeldraad?quote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:50 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk ben je dan best arrogant als je denkt dat je op je 26ste al een huis van 4 ton nodig hebt.
Nodig hebben? Neuh... Maar dat staat ook nergens dat we dat nodig hebben. Maar met de eisen die we hebben (locatie en sfeer, grootte doet er niet echt toe) zit je toch zo aan 4 tonquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:50 schreef r8ality het volgende:
Zo grappig vind ik het niet...quote:
Oeh, die is ook wel zeer tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb em gevonden SQ!!
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=bdc5b9db-fbbf-47e4-addd-626e1f27a26f&objecttype=DetailKoopObject
Alleen de tuin moet nog iets aan gedaan worden ennnn glas in lood terugquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb em gevonden SQ!!
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=bdc5b9db-fbbf-47e4-addd-626e1f27a26f&objecttype=DetailKoopObject
Ik wou hier een heel relaas afsteken, maar heb er even de kracht niet voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nodig hebben? Neuh... Maar dat staat ook nergens dat we dat nodig hebben. Maar met de eisen die we hebben (locatie en sfeer, grootte doet er niet echt toe) zit je toch zo aan 4 ton.
Ligt er aan waar je waarde aan hecht. Ik weet dat mijn huis een hele grote stempel drukt op mijn levensvreugde. En dus wil ik een huis dat zo veel mogelijk mijn ideaal benadert. Voor jou is dat je auto, maar daar hoor je mij ook niet over.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik wou hier een heel relaas afsteken, maar heb er even de kracht niet voor.
Laten we zeggen dat ik toch minder materialistisch ingesteld ben dan jullie.
Oh dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik wou hier een heel relaas afsteken, maar heb er even de kracht niet voor.
Laten we zeggen dat ik toch minder materialistisch ingesteld ben dan jullie.
Volgens mij was ik juist degene die aan het klagen was dat Floris alles nieuw aan het kopen was. Waar ik wel geld voor had maar eigenlijk niet nodig vond. Duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik graag/ Weet ik wel zeker.
Maar ben toch wel benieuwd naar je relaas.
Weet je zeker dat je niet stiekum toch een beetje jaloers bent?
Voor een beetje huis betaal je zonder meer al 280K tegenwoordig. En als je ook nog eisen stelt aan je huis betaal je 450K. We hebben hier al topics volgejankt over de hoge huizenprijzen, en nu ga jij zeggen dat we materialistisch zijn? Ik heb die huizenprijzen niet zo gemaakt hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:57 schreef r8ality het volgende:
Das 880.000 gulden. Dat is het huis van mijn ouders nu ook waard. En die zijn 50+.
Jup... Maar jij had rede om te klagen imho. omdat jij een deel van de rekening voor je neus krijgt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Volgens mij was ik juist degene die aan het klagen was dat Floris alles nieuw aan het kopen was. Waar ik wel geld voor had maar eigenlijk niet nodig vond. Duidelijk genoeg?
Vind je zelf dat je al een huis van 4 ton verdient nu? Met je HBO-tje communicatie en je typmiep-baan? Om nog maar te zwijgen dat je er in je eentje nog 10 jaar over had kunnen dromen zonder Okke. Maar goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor een beetje huis betaal je zonder meer al 280K tegenwoordig. En als je ook nog eisen stelt aan je huis betaal je 450K. We hebben hier al topics volgejankt over de hoge huizenprijzen, en nu ga jij zeggen dat we materialistisch zijn? Ik heb die huizenprijzen niet zo gemaakt hoor
Dat doen je ouders dan best goed er vanuit gaande dat ze op dat huis een kleine hypo hebben zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:57 schreef r8ality het volgende:
Das 880.000 gulden. Dat is het huis van mijn ouders nu ook waard. En die zijn 50+.
En?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er 4,5 jaar een vriendin gehad...ik weet hoe het er aan toe gaat in dat dorp
Moet je een huis verdienen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vind je zelf dat je al een huis van 4 ton verdient nu? Met je HBO-tje communicatie en je typmiep-baan? Om nog maar te zwijgen dat je er in je eentje nog 10 jaar over had kunnen dromen zonder Okke. Maar goed.
Als ie vanalles naar binnen had gesleept wat tweedehands minder gekost had en er fatsoenlijk uitzag had ie van mij nog veel meer euro's uit mogen geven. Maar niet alles nieuw, omdat het "moet".quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jup... Maar jij had rede om te klagen imho. omdat jij een deel van de rekening voor je neus krijgt.
Als ik bij je in zou trekken zou ik ook vanalles naar binnen slepen. Maar dan met enige randvoorwaarde dat als je het wil gebruiken dat gewoon mag als je der maar netjes mee omgaat. Heel simpel.
wat ben jij vervelend jaloers zeg!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vind je zelf dat je al een huis van 4 ton verdient nu? Met je HBO-tje communicatie en je typmiep-baan? Om nog maar te zwijgen dat je er in je eentje nog 10 jaar over had kunnen dromen zonder Okke. Maar goed.
Nothing that comes easy is worth living for.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je een huis verdienen?Wasda voor een klets
.
Het moraal van dat verhaal is dat je eisen en wensen hebt van de spullen om je heen, maar er toe gedwongen wordt meer uit te geven voor die spullen omdat het nieuw is. Als je een relatie hebt waar je elkaar op dat punt kunt meeten. Dan heb je geen gezeik en is alles goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ie vanalles naar binnen had gesleept wat tweedehands minder gekost had en er fatsoenlijk uitzag had ie van mij nog veel meer euro's uit mogen geven. Maar niet alles nieuw, omdat het "moet".
Kunnen we mooi onze aandacht verder op de echt belangrijke dingen des levens vestigenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nothing that comes easy is worth living for.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |