quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Tralalala.
Het is toch wel zuiver hčquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:30 schreef Kuukske het volgende:
Wat ben ik toch muzikaal [afbeelding].
Neuh. Ik kan niet zingen.quote:
Vreemd? Ik?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Ah ik dacht al. Waar blijft 'ie nou. Anders leek het een ietwat vreemd topic te worden [afbeelding].
Nee niet jij. Het topic. Als ik continue tegen mezelf zou gaan lopen blaten als een schaap.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:43 schreef Sjowhan het volgende:
Vreemd? Ik?
Hoiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Marc. Goedemorgen monsieur.
Valt mee danquote:
Vandaag bedoel je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Gelukkig.
En wat ga jij allemaal nog ondernemen Fles?
De rest van het jaar vol plannen met leuke trein-uitjeschquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
Deze week.
Jij ook met het niets doen hequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:14 schreef Kuukske het volgende:
Sterkte Marc. Sterkte.
Nare collega?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je er gewoon niet in slaagt om duidelijk te maken wat je van me wil, prima. Maar leef er dan ook mee dat ik vervolgens niks doe. En kom me niet geīrriteerd lopen doen alsof het aan mij ligt
Redelijk wat jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
En is het veul?
Dan was het niet veelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Redelijk wat ja. Maar ik ben er nu al weer mee klaar.
Heb je 't aan je werkgever al gemeldt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hele stervende hoere kankerbedrijf [afbeelding] [afbeelding]
Bquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ja halllooo. [afbeelding] Is er iemand?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zeggen alle mensen die niets te doen hebben.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] Leven.
Allemaal aan het bureau? uhh aan het werk?? [afbeelding]
quote:
ik wil niet opstaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat het? Heb je hulp nodig bij het opstaan?
Je hebt wel veel plezier in je baan he.quote:
Soms denk ik na voordat ik post.quote:
Waarom niet?quote:
voel me brakquote:
waar:?quote:Volgende week heb ik een sollicitatie gesprek.
Door lange dagen werken of iets anders?quote:
Bij uhh die grote onder in het winkelcentrum, roltrap af en rechtdoor.quote:waar:?
En heeft Cees Tadema ook aan het fenomeen "bewolking" gedacht?quote:Cees Tadema heeft binnenkort altijd het zonnetje in huis. De Leeuwarder bouwondernemer laat aan de Elsweg in het Friese Noordwolde een drijvend huis in een soort vijver bouwen dat automatisch met de zon meedraait.
combi van beetje griepig, vele werken, hoofdpijn en gewoon geen zinquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door lange dagen werken of iets anders?
quote:[..]
Bij uhh die grote onder in het winkelcentrum, roltrap af en rechtdoor.![]()
Als ik jou toch niet had, zou ik deze nieuwtjes altijd missen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd het zonnetje in huis
[..]
En heeft Cees Tadema ook aan het fenomeen "bewolking" gedacht?
Oh juist, dat komt later nog, okee
Je zou toch eens aan jezelf moeten gaan denken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
combi van beetje griepig, vele werken, hoofdpijn en gewoon geen zin
Uhm gastvrouw, al weet ik niet zeker wat dat bij hun inhoud.quote:![]()
daar kom ik nogal wat vaker als ik daar ben
ben benieuwd... als verkoopster of kassa?
euh jah ik weet t...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
Je zou toch eens aan jezelf moeten gaan denken.
Beterschap.
[..]
ben benieuwdquote:Uhm gastvrouw, al weet ik niet zeker wat dat bij hun inhoud.![]()
Ik zie verschillende versies.
Ik doe niet anders hoor.quote:
Ik ook, targets is toch niets voor mij, tenminste nietzoveel als ze daar doen.quote:ben benieuwd
Ga dat ook eens doen danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik doe niet anders hoor.
[..]
Ik ook, targets is toch niets voor mij, tenminste nietzoveel als ze daar doen.
oiquote:
quote:
Dat is idd een mooie dood, behalve voor die griet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, dood gaan we allemaal, en als je het toch voor het kiezen had....
Moe, drukke dag gehad gisteren, en vandaag ook neit al te rustigquote:
Op dit moment ff niet, maar over het algemeen wel jaquote:
Wat weer een gelulquote:104 Teletekst di 23 okt
"Regels bij brand museum aanpassen"
` Het Nederlands Instituut voor Fysieke
Veiligheid,voorheen het NIBRA,vindt dat
de overheid met specifieke regels moet
komen voor de brandveiligheid in musea.
Voor het redden van kunstwerken gelden
nu geen voorschriften.
Een deskundige van het instituut doet
deze oproep naar aanleiding van de
grote brand in het Armando Museum in
Amersfoort.Daarbij zijn tientallen
schilderijen verloren gegaan.
Veel musea hebben bezwaren tegen een
sprinklerinstallatie,omdat water de
kunstwerken beschadigt.Het instituut
wijst op de alternatieven,zoals blusgas
en rolluiken voor schilderijen.
volgende nieuws financieel sport
Dit is misschien een oplossingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op dit moment ff niet, maar over het algemeen wel ja
Allemaal gezuer om pc's hier
OUDDDDDDDDDDquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is misschien een oplossinghttp://www.youtube.com/watch?v=8_HSCMTo6xw
Yep, ken hem ook al heel lang,quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OUDDDDDDDDDD
En in scene gezet bovendien. Maar wel leuk
1) Heb TFTquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is misschien een oplossinghttp://www.youtube.com/watch?v=8_HSCMTo6xw
Rammstein, Nickelback, Muse, Queens of the Stoneage en Metallica draaien ookquote:
ga lekker kraaien bij je turkenvriendjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
Gatver, kut pisvee.
Schop toch die hele teringzooi europa uit
Oh, okee, en dan is alles wat Fenerbahce doet automatisch okee, niewaar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Die addo begint al met spugen ja, het is al een smerige pot. Hebben ze echt aan zichzelf te danken
Ik zapte en zat alleen dat toevalligquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, okee, en dan is alles wat Fenerbahce doet automatisch okee, niewaar?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:43 schreef Kuukske het volgende:
Eén goedemorgen. En qu. Wat een timing.
Had je wel nodig, weekendje vriij.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:33 schreef Ynske het volgende:weekend
ik ga mam en pap 2 daagjes vergezellen
Nee, ik heb niets gepost hier. Ik denk _A_ nog ergens toen het gebeurd was. En toen had ze nog niet door dat het zo ernstig was, de perforatie was ook niet tegen mij gezegd. maar _A_ weet niet in welke scs ik allemaal rondhangquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:52 schreef Pheno het volgende:
Sorry jongens, ze hebben geen internet bij spoedeisende hulp, OK en in het ziekenhuis bed.
Kortom het was weer eens kut. Of beter gezegd, een acute blinde darm + perforatie en onstoken buikholte.
Als ik mijn huisarts vrijdag niet gevraagd had om me toch door te sturen dan had het heel anders kunnen lopen. Mijn bloed liet niets zien in de tests, ook niet in het ziekenhuis. Pas op scan was er shit te zien bij mijn blinde darm. En dat was niet de gewone....
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:52 schreef Pheno het volgende:
Sorry jongens, ze hebben geen internet bij spoedeisende hulp, OK en in het ziekenhuis bed.
Kortom het was weer eens kut. Of beter gezegd, een acute blinde darm + perforatie en onstoken buikholte.
Als ik mijn huisarts vrijdag niet gevraagd had om me toch door te sturen dan had het heel anders kunnen lopen. Mijn bloed liet niets zien in de tests, ook niet in het ziekenhuis. Pas op scan was er shit te zien bij mijn blinde darm. En dat was niet de gewone....
Ik fok, dus ik leef.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]damn, spoedoperatie dus?
En nu? Gaat het weer beter?
Dat zeg je nou wel, maar ik vraag het me regelmatig af bij sommige fokkers of die nog wel leven hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik fok, dus ik leef.
Nou ja, alles is beter dan de hel van niet kunnen plassen (catheder dus , auch), niet kunnen poepen, je buikspieren naar de klote, braken, in totaal 6 liter aan 3 soorten antibiotica aan het infuus, uh, must I go on?
Ben nu weer thuis, kon de antibiotica niet meer aan, ik ben nu aan het pillen formaatje "uh, hoe moet ik dit doorslikken?"
Ik werd er onrustig, depri en warrig van. Maakte zo een wcdeur open die bezet was, gewoon niet meer kunnen nadenkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar ik vraag het me regelmatig af bij sommige fokkers of die nog wel leven hoor
6 liter antibiotica is wel lekker weer. Of was dit niet het soort waar je van gaat stuiteren?
Dat moet dan wel te doen zijn jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:39 schreef Pheno het volgende:
Moet alleen nog vandaag. Dus nog even met moeite iets in die keelgat duwen
Wel goed voor je figuurquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:49 schreef Pheno het volgende:
En nu eens wat proberen te eten. Denk in de trent van: een mandarijn en ik zit al bomvol. En ik doe er 15 minuten over.
Zucht. Ik wil weer kunnen eten....
Ik zal het Sonja Bakker zeggen: nieuwe manier, pleur je blinde darm eruit en je valt in no time af, zonder hongergevoel!quote:
Hier ook, en denk ook niet dat het beter wordt nogquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Hier het al de hele dag grauw.
Gelukkig niet, anders stond ik weer kansloos te krabbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
het was vanochtend lang niet zo koud als gisteren [afbeelding]
Sta ik daar lekker te dampen met mn dikke winterjas en muts en handschoenen [afbeelding]
Ik heb wel trek in schnitzelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:20 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij komt de schnitzel van zojuist weer omhoog.
Heb dr al 2 op vanmiddag, maar ga er zo dnek ik nog wel een halen jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:18 schreef Kuukske het volgende:
Pilletje pakken.
Doe'sniequote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:12 schreef Kuukske het volgende:
*Schopt tegen de Lounge aan.
Sorry. Ik denk, ik schop het even wakker.quote:
uhuwquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:28 schreef Kuukske het volgende:
Er zat trouwens wel een pittige saus over die schnitzel. Daar kan ik, naast frituur, ook niet zo goed tegen dus ik zit hier nu een beetje dubbel te zitten [afbeelding].
Pfffquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:30 schreef Kuukske het volgende:
Omdat ik gisteren al pasta op had, en omdat de visprut bestond uit vis en paprikabrokken. En paprika kan ik ook niet zo goed tegen.
Volgens mij collega was het niet lekker trouwens. Zij had dat wel genomen.
Ik ga morgen "koken"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, ik ben aan het "koken" [afbeelding]
quote:
Oh, neuh, ik moest Kuukske ff plagen met "pittig en vet"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:45 schreef leonieke het volgende:
Ah ik dacht dat je mexicano's ging eten, Fles
Gelukkig heb ik Mexicano's nooit gelustenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, neuh, ik moest Kuukske ff plagen met "pittig en vet"
Dat had ik vandaag ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en Kuuk heeft vakantie.
JDUDE!!!quote:
Zoeen begroeting!quote:
Zijn er al Auto's in de fik gestoken vandaag?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig, weer een steekpartij op een school.
Dat duurde echt lang voor dat ie er weer was
Mja, dat leek me wel weer eens leuk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef JDude het volgende:
Zoeen begroeting!
T is nog niet donker genoeg voor dat tuig om zich buiten te vertonen hequote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn er al Auto's in de fik gestoken vandaag?
Fles ook, over een ruim maandjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en Kuuk heeft vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Knipogen jullie weleens naar eenander en zo?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, dat leek me wel weer eens leuk.
Jahoor. En we wisselen wel eens vuige blikken uit. Maarehm, ik verkas richting bank en tv.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Knipogen jullie weleens naar eenander en zo?
Ohw, het werd te closequote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor. En we wisselen wel eens vuige blikken uit. Maarehm, ik verkas richting bank en tv..
Dat blijft nog even een soort geheimpjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:24 schreef leonieke het volgende:
Waar ga je naartoe Fles?
Okéquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat blijft nog even een soort geheimpje
Ah toe, vertellllllllllllllllll..................quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat blijft nog even een soort geheimpje
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah toe, vertellllllllllllllllll..................
Ik ga ook maar weer jaquote:
En niet zo koud.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja, hmm. Het is droog he [afbeelding]
Idd, geen handschoenen nodig vandaagquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef Kuukske het volgende:
OEH! Nee, want ik ben een kilo kwijt.
Of juist nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
Dat kan nu toch? Nu je geen vergadering je hebt?
Ik heb 's morgens niet zoveel tijd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:53 schreef Kuukske het volgende:
qu. Onze bliksemflits.
Dat dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
Of juist niet
vergadering was het nuttige
Hosting in de vorm van Freeblabla als ik het goed begrijp...quote:
Onzin, er komen steeds meer mac virussen etcquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ow. Dan weet ik het niet.
Maar ik denk iets als "kijk, geen WIndows! Dus zal je site NOOOOOOIT upgefukt raken door een virus want die zijn er alleen voor WIndows"
Ik kan niet eens uitleggen wat ik dénk dat het isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ow. Dan weet ik het niet.
Maar ik denk iets als "kijk, geen WIndows! Dus zal je site NOOOOOOIT upgefukt raken door een virus want die zijn er alleen voor WIndows"
Ja, en als ik nu vraag wat het is dan ga je zeker weer roepen dat ik te nieuwsgierig benquote:
Webruimte waar je niet voor hoeft te betalenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Hosting in de vorm van Freeblabla als ik het goed begrijp...
Aangezien dat hetgeen was waarvoor ik ging en dat ook uit de rest van de mail (voor noppes) wel op te maken was, is dat niet echt een antwoord...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Webruimte waar je niet voor hoeft te betalen [ afbeelding ]
Ah, okayquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
FreeBDS jails, een harde schijf waar het systeem FreeBDS opstaat. Die schijf is dan onderverdeeld in afzonderlijke stukken die volledig los van elkaar staan. (Zo'n stuk noemen ze een jail)
ik ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een hoop gemist afgelopen nacht zie ik
Hoi
Ik heb een bruin plestik koffiebekertjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb al wel een bierglas nu waar ik uit drink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |