Ga in je eigen topic huilen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:31 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Of je belastingschuld mee betalen.
Wat Feyenoord allemaal niet verzint om geld te krijgen zeg.
Wanneer de seizoenskaart 5 pleuries duurder word, loopt iedereen te huilen. Maar iedereen maakt wel ff ¤40,- over.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ga in je eigen topic huilen...
Jij denkt zeker dat Åjåx niet op zoveel mogelijk manieren geld probeert te genereren...
Lees nou eens goed man, Åjåx is net zo goed op zoek naar geldbronnen als dat Feyenoord dat is. Als dat niet zo is, is er namelijk iets goed mis binnen de structuur van Åjåx. In welke hoek ze dat zoeken is iets anders, zie bv. de beursgang van Åjåx. Dus verder niet zo huilen en gauw weer terug naar je eigen topic...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:46 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer de seizoenskaart 5 pleuries duurder word, loopt iedereen te huilen. Maar iedereen maakt wel ff ¤40,- over.
En nee, Ajax loopt dit soort dingen niet uit de hoek te zoeken. We zijn nog altijd wel iets vermogender dan de club uit Rotterdam.
Wie zegt dat iedereen effe ¤ 40 over maakt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:46 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer de seizoenskaart 5 pleuries duurder word, loopt iedereen te huilen. Maar iedereen maakt wel ff ¤40,- over.
En nee, Ajax loopt dit soort dingen niet uit de hoek te zoeken. We zijn nog altijd wel iets vermogender dan de club uit Rotterdam.
Jij weet echt totaal niet waar je over praat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:46 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
ééns!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:02 schreef DANILXL het volgende:
tvp
makaay is zeker de beste aankoop van alle eredivisieclubs geweest
quote:Ook Feyenoord wil tv-rechten zelf exploiteren
Feyenoord is in het geheim bezig via een aantal mensen zoals Boudewijn Poelmann (lid van RvC) en Chris Woerts (directeur commerciële zaken) met een masterplan om zelf tv-rechten te gaan exploiteren. Op die manier kunnen de Rotterdammers meer inkomsten genereren uit de tv-rechten.
Reinout Oerlemans (Eyeworks), mediatycoon John de Mol en AZ-voorzitter Dirk Scheringa zijn nauw betrokken bij de innovatieve plannen van de clubs. Zij willen een Eredivisie BV oprichten die zelf de live-rechten verkoopt en exploiteert. Hierover is buiten de ECV om al informeel overlegd met acht prominente clubs. De clubs brengen in het nieuwe model de tv-rechten onder in een zelfopgerichte BV, die vervolgens worden verkocht via betaal-tv.
Daardoor kunnen RTL, SBS en NOS alleen nog op de uitzendrechten van samenvattingen bieden en niet meer op de - lucratievere - live-rechten.
Chris Woerts: 'De tender voor de rechten staat in december gepland, maar waarom zouden we haast maken? Op 30 november neemt de Europese voetbalbond UEFA een besluit over de Champions League. Dan horen wij als Nederland óf de tweede plaats in de competitie rechtgeeft op deelname aan de voorronde, óf juist de winst in de bekerfinale. Het heeft geen zin de rechten dan al te verkopen. Wat gebeurt er met de play-offs als er geen tweede plaats of Intertoto-voetbal te winnen valt? Wat maakt het uit als we in maart die beslissing nemen? Er staat nu een productiehuis, Eyeworks, dat de beelden zo kan doorgeven. Als we op 1 maart de beslissing nemen, kunnen de mensen een dag later al kijken. Die infrastructuur stáát, dat is een groot voordeel. Vroeger had alleen de NOS een productiehuis, nu heb je Endemol, Eyeworks, noem maar op.', aldus de directeur commerciële zaken van Feyenoord in VI.
Woerts weet zich gesterkt door een recent intern rapport van de ECV waaruit blijkt dat maar liefst 900.00 Nederlanders bereid zijn voor live-voetbal te betalen. Met die cijfers lijkt de tijd rijp om Nederland definitief achter de decoder te zetten.
Feyenoord is overigens niet de enige club met plannen om de live-rechten zelf te verkopen en exploiteren. Ook AZ en Ajax hopen de wedstrijden zonder abonnementsrechten achter de decoder te krijgen. Kleinere clubs zijn tegen de plannen van de vaderlandse grootmachten. De plannen hebben voor de kleintjes een negatief effect op de inkomsten van tv-rechten. De topclubs moeten de buit momenteel delen, waardoor zij een behoorlijke zak geld mislopen.
Heb me net aangemeld. Al denk ik niet dat het storm zal lopen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Wie zegt dat iedereen effe ¤ 40 over maakt?
Die ¤ 40 bepaal je zelf over of je ze over wil maken, waaarvoor je dan zeer beperkte inspraak krijgt, en die ¤ 5 heb je zelf niet in de hand. Jullie lopen trouwens zelf ook te klagen dat de seizoenskaart duurder en duurder wordt.
Ga nu maar weer lekker naar je eigen topic, jullie hebben problemen zat![]()
Vind het trouwens wel een aardig plan, maar ik denk dat het aantal mensen wat lid word erg tegen zal vallen, maar de tijd zal het leren.
Geen betaal tv hier. Het is of de wedstrijd bezoeken ofquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:33 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb me net aangemeld. Al denk ik niet dat het storm zal lopen...
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:46 schreef patrickt37 het volgende:
Hoe heb je dat gedaan? Met dat nummer achter op je scc?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb me net aangemeld. Al denk ik niet dat het storm zal lopen...
Heel leuk, maar live-voetbal zit al lang achter de decoder. Ik snap dus niet wat er nieuw is.quote:
Ja, en als je geen SCC hebt dan kun je gewoon via je naam en adres etc. aanmelden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:51 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Met dat nummer achter op je scc?
Ik ook niet helemaal - maar het is logisch dat de grote clubs meer geld willen zien, omdat het meeste geld verdiend wordt aan mensen die interesse hebben in de grote clubs.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heel leuk, maar live-voetbal zit al lang achter de decoder. Ik snap dus niet wat er nieuw is.
Ja heb ik maar hij kent dat nummer nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:09 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ja, en als je geen SCC hebt dan kun je gewoon via je naam en adres etc. aanmelden.
Inderdaad, klinkt goed verder.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ook niet helemaal - maar het is logisch dat de grote clubs meer geld willen zien, omdat het meeste geld verdiend wordt aan mensen die interesse hebben in de grote clubs.![]()
Ik heb nu trouwens via UPC digital 3 maanden Film1, Sport1 en Tele2-eredivisie op proef voor 5 euro per maand (totaal). Goed te doen.quote:
Woerts is ook wel goed bezig op de achtergrond. Als ik dat zo lees heeft ie de juiste man binnengehaald.quote:
ik had er nog eentje ingesealed liggenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:19 schreef EnactedChaos het volgende:
Ook net een hand en hand gezocht voor dat relatienummer maar ik kan er nergens meer een vinden, ik gooi ze altijd gelijk weg
Het laatse cijfer (bij mij een 2) die moet je niet gebruiken! Je relatienummer bestaat uit 10 cijfers.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:19 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja heb ik maar hij kent dat nummer niet
En daarnaast staat dat alle scc-houder enzo een formulier thuiskrijgen met een nummer erop dat je dan in moet vullen... Dus ik wist ff niet of het scc nummer nou goed was, maar wel dus. Lekker vaag.
Ook net een hand en hand gezocht voor dat relatienummer maar ik kan er nergens meer een vinden, ik gooi ze altijd gelijk weg
Maar dat betekend wel dat de competitie zwakker wordt (op de top 5 na) dan krijg je een enorm gat tussen de 1e 4 of 5 en de rest...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ook niet helemaal - maar het is logisch dat de grote clubs meer geld willen zien, omdat het meeste geld verdiend wordt aan mensen die interesse hebben in de grote clubs.![]()
Al zou ik dat willen, dat kan niet eens...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:02 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Het laatse cijfer (bij mij een 2) die moet je niet gebruiken! Je relatienummer bestaat uit 10 cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |