Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:58 schreef TC03 het volgende:
Alsof dedgradatie van VVVV al een feit is...
Ik heb het dan ook niet zelf zo geschrevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:19 schreef TC03 het volgende:
Niet onwaarschijnlijk idd, maar dat stukje klinkt gewoon debiel zo.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:24 schreef TC03 het volgende:
Zou wel een knap staatlje mismanagement zijn. Eerst een clausule in iemands contract openmen, en er een half jaar later achter komen dat je degradatiekandidaat bent. Goh...
Moet er niet aan denken dat die dadelijk voor een schijntje Venlo weer gaat verlaten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:56 schreef Steve_I. het volgende:
Nordin Amrabat is koopjer
VVV-Venlo dreigt Nordin Amrabat na één seizoen al weer kwijt te raken. De club uit Venlo nam de inwoner van Huizen afgelopen zomer over van FC Omniworld en legde hem tot 2010 vast. Amrabat (20) bedong echter een optie dat hij bij degradatie van hekkensluiter VVV voor 175 duizend euro mag vertrekken. En dus is hij een koopje.
De aanvaller – gisteren tegen PSV (3-1) als handenbindertje van Carlos Salcido en Dirk Marcellis de beste VVV’er – debuteerde in augustus 2006 in het betaalde voetbal, maar schopte het inmiddels al tot Jong Oranje.
Zie ik liever die El Gaouri (of hoe je het mag schrijven) komen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:56 schreef Steve_I. het volgende:
Nordin Amrabat is koopjer
VVV-Venlo dreigt Nordin Amrabat na één seizoen al weer kwijt te raken. De club uit Venlo nam de inwoner van Huizen afgelopen zomer over van FC Omniworld en legde hem tot 2010 vast. Amrabat (20) bedong echter een optie dat hij bij degradatie van hekkensluiter VVV voor 175 duizend euro mag vertrekken. En dus is hij een koopje.
De aanvaller – gisteren tegen PSV (3-1) als handenbindertje van Carlos Salcido en Dirk Marcellis de beste VVV’er – debuteerde in augustus 2006 in het betaalde voetbal, maar schopte het inmiddels al tot Jong Oranje.
Is dat niet dat ventje die na de wedstrijd een speler van de tegenstander had staan opwachten na de wedstrijd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:10 schreef SupaMario het volgende:
Ken die vvv'er niet echt... nooit op gelet eigenlijk...
Ja, maar die speler was Lurlingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Is dat niet dat ventje die na de wedstrijd een speler van de tegenstander had staan opwachten na de wedstrijd?
Saai he! We gaan op PSV lijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:00 schreef EnactedChaos het volgende:
Best wel apart dat als t goed gaat er echt geen fuck te melden is wat betreft Feyenoord
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:11 schreef don-diablo het volgende:
die genoemde VVV'er ken ik ook niet.. Wordt sowieso lastig om in de winterstop spelers te halen als we geen geld hebben
quote:De Guzman koploper in Voetballer van het jaar
Behalve lijstaanvoerder in de eredivisie is Feyenoord ook in de huidige stand van het Voetballer van het Jaar klassement goed vertegenwoordigd. Zo is na de achtste speelronde Jonathan de Guzman voorlopig alleen koploper geworden en staan captain Giovanni van Bronckhorst en Tim de Cler (twee seizoen geleden als AZ-speler al goed voor een bronzen schoen) op een gedeelde tweede plaats, samen met Danijel Pranjic (SC Heerenveen) en John Heitinga (Ajax).
Ik ben al blij als ik iets van Feyenoord zie/hoor (doorhalen wat n.v.t. is), laat staan dat ik van de rest iets mee krijg... Staat Waterreus nog steeds op doel bij PSVquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:22 schreef Happel het volgende:
Hoe ken iedereen Amrabat nou niet kennen? Volgen jullie überhaupt wel het voetbal?
Nee VVV volg ik niet echt nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:22 schreef Happel het volgende:
Hoe ken iedereen Amrabat nou niet kennen? Volgen jullie überhaupt wel het voetbal?
Onterecht. De Guzman drukt nog te weinig z'n stempel op wedstrijden, het is (nog) geen Sneijder ofzo.quote:
Nee, ze hebben een nieuwe keeper daar sinds dit seizoen, ene Gomes. Maar die mafkees is nog een slechtere keeper dan Grandell, die gaat PSV echt punten kostenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik iets van Feyenoord zie/hoor (doorhalen wat n.v.t. is), laat staan dat ik van de rest iets mee krijg... Staat Waterreus nog steeds op doel bij PSV
Heitinga is een tyfusjood, maar je bent blind als je zegt dat hij niet goed speelt dit seizoen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heitinga en Pranjic even goed als de Cler en Gio?![]()
Welke debiel maakt die lijst?
Ik vind hem echt niet heel bijzonder goed ofzo? Best een redelijke verdediger, maar echt top, nee. Dan horen z'n teamgenoten Suarez (quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:43 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Heitinga is een tyfusjood, maar je bent blind als je zegt dat hij niet goed speelt dit seizoen.
neen! dat waren slechts zijn vriendenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Is dat niet dat ventje die na de wedstrijd een speler van de tegenstander had staan opwachten na de wedstrijd?
Iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:22 schreef Happel het volgende:
Ben ik het voor de verandering met je eens. Alleen Alves zou in z'n buurt kunnen komen, maar verder toch echt niemand. Dan kan broer konijn er wel meer in hebben liggen, maar dat is in een heel ander draaiend team, die ook gewoon in z'n totaliteit al veel meer scoren. hij mist juist al een aantal wedstrijden heel veel scherpte, waar Makaay overal kansen weet te creeeren. Vind hem momenteel zeker weten beter draaien dan De Guzman, en dubbel zo belangrijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onterecht. De Guzman drukt nog te weinig z'n stempel op wedstrijden, het is (nog) geen Sneijder ofzo.
Makaay zou 1e moeten staan, die heeft tot nu toe eigenlijk alle wedstrijden voor ons gewonnen met een pass of goal. Zonder twijfel beste spits van Nederland momenteel.
Dan mag hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:16 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
neen! dat waren slechts zijn vrienden
de speler in kwestie was overigens onze eigenste bovenste beste anthonius lulring
Ik volg dat vieze clubje niet zo, maar ik zou toch zeggen dat hun belangrijkste spelers tot nu toe dit seizoen suarez en stekelenburg zijn... heitinga speelt momenteel inderdaad eindelijk eens niet zo afschuwelijk slecht als we van hem gewend zijn, maar gedeeld 2e van Nederlandquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:43 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Heitinga is een tyfusjood, maar je bent blind als je zegt dat hij niet goed speelt dit seizoen.
Jij bent grappig, man. Imbeciel...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:18 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Idddie jongen is naast de spelers van Feyenoord-ajaks-psv-az en hooguit een enkeling als Alves echt DE speler waar het meest van in de media verschijnt.
Die lijst is gemaakt op basis van de eerste acht wedstrijden van dit seizoen. Ik kan mij niet voorstellen dat jij alle wedstrijden van Ajax en Heerenveen helemaal hebt gezien om te oordelen of Heitinga en Pranjic terecht of niet zo hoog op de lijst staan. Ajax en/of Heerenveen spelen namelijk vaak op hetzelfde tijdstip van Feyenoord en ik denk dat jij Feyenoord altijd wel kijkt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heitinga en Pranjic even goed als de Cler en Gio?![]()
Welke debiel maakt die lijst?
Amrabat is een redelijke speler, maar valt zo nadrukkelijk op omdat de rest van VVV veel matiger is dan hem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:18 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Idddie jongen is naast de spelers van Feyenoord-ajaks-psv-az en hooguit een enkeling als Alves echt DE speler waar het meest van in de media verschijnt.
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
bek houden, net terug van vakantie
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:23 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ben ik het voor de verandering met je eens. Alleen Alves zou in z'n buurt kunnen komen, maar verder toch echt niemand. Dan kan broer konijn er wel meer in hebben liggen, maar dat is in een heel ander draaiend team, die ook gewoon in z'n totaliteit al veel meer scoren. hij mist juist al een aantal wedstrijden heel veel scherpte, waar Makaay overal kansen weet te creeeren. Vind hem momenteel zeker weten beter draaien dan De Guzman, en dubbel zo belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |