Ja, da's waar. Nja, misschien wordt het toch een leuk topic.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
Voor dit soort toernooien hebben we eignelijk nooit een eigen topic. Alleen de Master Cup toernooien en de grand slams hebben een eigen topic. Dit soort toernooien doen we altijd in het centrale tennistopic omdat het maar een klein toernooitje is. Maar maakt mij niet uit of we het hier doen.
quote:Oh en Vamos Federer.
Ja, verrassend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:59 schreef Leatherface het volgende:
Ferrer er al uit tegen Agustin Calleri.
Ja, hopelijk gaat het in de tweede ronde wat makkelijker.quote:Fedje wel door, met enige moeite.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
Oh en Vamos Federer.
Wat mij betreft een eigen topic hoor. Federer speelt hier, dat geeft het toernooi al wat extra's en daarnaast doet Eurosport verslag. Dan kunnen ook de niet freaks het toch volgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
Voor dit soort toernooien hebben we eignelijk nooit een eigen topic. Alleen de Master Cup toernooien en de grand slams hebben een eigen topic. Dit soort toernooien doen we altijd in het centrale tennistopic omdat het maar een klein toernooitje is. Maar maakt mij niet uit of we het hier doen.
Oh en Vamos Federer.
Doet Eurosport verslag? Is het dan op tv te volgen (of via de Eurosportwebsite)?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:02 schreef XL het volgende:
[..]
Wat mij betreft een eigen topic hoor. Federer speelt hier, dat geeft het toernooi al wat extra's en daarnaast doet Eurosport verslag. Dan kunnen ook de niet freaks het toch volgen.
Ow, sorry.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan ook gewoon de site erbij pakken.
Ja dus. 14u WTA uit Linz Oostenrijk, 16u ATP uit Basel Zwitserland.
Ach ja, hij heeft een zéér sterk toernooi gespeeld. Maar op verschillende plaatsen zitten mensen al te praten dat hij de Australian Open van 2008 zal winnen... Laat hem eerst maar een paar toernooien achter elkaar goed spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:10 schreef mitt het volgende:
Nalbandian
Zal wel typisch zijn om deze wedstrijd te verliezen
Voelt Federer al de hete adem van Nalbandian in zijn nekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar een paar toernooien achter elkaar goed spelen.
Nee hoor. Ik wil hem graag goed zien spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Voelt Federer al de hete adem van Nalbandian in zijn nek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |