je overdrijft, Cruijff is voor een belangrijk gedeelte schuldig aan de huidige crisis bij AJAX en het Nederlands elftal. 5 jaar geleden zou ik het nog met je eens zijn geweest. Laatst ook gelezen waarom de beste keeper ter wereld niet meeging naar Duitsland? Geld geld en nog eens geld.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik maak wel bezwaar tegen het feit dat een antwoord waarin de naam van de meester verkeerd geschreven wordt, goedgekeurd wordt. Daar kan een fatwa voor worden afgeroepen.
Niet Fokken met Cruijff...
Hou toch op...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:52 schreef slaveloos het volgende:
je overdrijft, Cruijff is voor een belangrijk gedeelte schuldig aan de huidige crisis bij AJAX en het Nederlands elftal. 5 jaar geleden zou ik het nog met je eens zijn geweest. Laatst ook gelezen waarom de beste keeper ter wereld niet meeging naar Duitsland? Geld geld en nog eens geld.....
De oftewel Dingeman Stoop.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:52 schreef MadMaster het volgende:
De Stoop
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:26 schreef slaveloos het volgende:
de inpolderaar van de haarlemmermeer?
geen idee wie dat is.
What's in a name...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:34 schreef erkel het volgende:
De heer Leegwater?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |