slaveloos +2quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:17 schreef slaveloos het volgende:
flaubert dus
Ken ik niet, maar als ze zo'n snor heeft, dan begrijp ik het doel van de burka...quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Emily Bronte?
Dacht ik ook aan..maar helaas werd geen Engelse schrifjster gevraagd..quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Emily Bronte?
graag ...quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:38 schreef slaveloos het volgende:
het is eigenlijk wel een weetje, lastig te gokken ben ik bang.
Zal ik er een nieuwe vraag ingooien?
dat komt een beetje in de buurtquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:38 schreef qonmann het volgende:
Hij had Khomeiny ooit beledigd toen deze nog niet aan de macht was ?
quote:Harry Hamelink, programmeur van Nighttown in Rotterdam: "De bezetting van de Melkweg kwam op het RTL- en het NOS-journaal. We moesten binnen een dag beslissen wat wķj zouden doen. Er was zoveel negatieve aandacht dat het ons beter leek iedereen de pas af te snijden. We besloten het optreden niet te laten doorgaan.' Ook Noorderligt in Tilburg lastte af.
Alleen Scum in Katwijk hield stand. Marcel van Tol: 'We wisten natuurlijk van de onrust, maar we wilden het concert laten doorgaan. We kregen dreigbrieven en telefoontjes van activisten die meedeelden "geweld niet uit de weg te gaan". We hebben met de politie en de burgemeester gesproken, die vervolgens hun volle medewerking gaven om het optreden door te laten gaan. Wij wilden per se niet zwichten voor zo'n idiote manier van actievoeren. We waren erg op ons hoede, we hebben de ramen geblindeerd en de politie zou surveilleren
niet screwdriverquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat kan ik me vaag herinneren, iets met neo-nazi's of zo...
Screwdriver?
het was is zelf geen nazi-band, maar de zanger kwam uit een als nazi bekend staande band, volgens mij bestaan ze nogquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Wat heb je nog meer voor nazi-bands die tourden buiten hun eigen land in die tijd
Geen idee even...
Nee maar ik las dan ook niet goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan..maar helaas werd geen Engelse schrifjster gevraagd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |