Ik niet..nou ja deze reply dan, het constant kijken en reageren of iemand geantwoord heeft gaat niet, vandaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:32 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zit ook op mijn werk te fokken hoor
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe heet de bedenker van Babar?
het zal een paar uur duren voordat ik het antwoord kan controleren want ik moet nu weg
Maar ik kom het straks controleren
rdanjel +2quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:25 schreef rdanjel het volgende:
Jean de Brunhoff
De dame heet Danielle de Niese, betoverendquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Het groene gebouw op de achtergrond is Nemo (architect weet ik niet) en het programma is opgenomen in het nieuwe Muziektheater aan het IJ.
In je sig. stond de afgelopen weken de naam van de dame, heb ik zelfs gecheckt, maar die weet ik niet meer....
Is weer terug.. bezit alle CD's van haar ,dat wil zeggen éénquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:25 schreef MadMaster het volgende:
In je sig. stond de afgelopen weken de naam van de dame, heb ik zelfs gecheckt, maar die weet ik niet meer....
Nee, Hans Flupsenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:37 schreef Neleos het volgende:
Heet de presentator Hans Goedkoop?
Ohja, is ook zo. Ik zal binnenkort wel eens die uitzending bekijken. Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee, Hans Flupsen
http://www.vpro.nl/progra(...)6667/items/36898247/
Mag er graag naar luisteren maar ben slecht in het onthouden van wat ik geluisterd heb.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Ben je zo klassiek minded?
Geen idee eingenlijk ..Aida wellicht ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Ben je zo klassiek minded?
Weet je (of iemand anders) dan ook welk klassiek operastuk ex-manager van de Sex Pistols Malcolm McLaren gebruikte voor een TV-commercial van British Airways?
U is fan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:12 schreef slaveloos het volgende:
malcolm: madame butterfly
johnny rotten, steve jones, sid vicious, paul cook (en die bassist die er voor sid vicious biij zat, maar wiens naam ik niet meer weet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |