Bloemetje toch, ik ben totaal niet bevooroordeeld als het om mijn patienten gaat sterker nog ik ben een strikt onafhankelijk persoon met een top crew om mij heen dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij jou kunnen ze niet terecht, jij bent niet opjectief, jij hebt je mening al klaar.![]()
mooi, dan kan jij dus goed bemiddelen , maar wel in het voordeel van Huub.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je vergeet 1 ding .........ik ben mediator en huubfan!
Who cares?quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
bedankt voor het openen van deze cos dat moet wel het toppunt van geduld zijn...
btw op VOL las ik dat er vanavond een party is weet iemand hier iets van en zoja waarom en hoe laat?
waar is Dennis trouwens?
Op is aangepast hoor!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:28 schreef SiRojK het volgende:
Wtf man... Tegenwoordig is elke OP 'bla bla minuten Cos'...
nou?quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:27 schreef Rotterdammert het volgende:
wat is er nog over van het plan om amanda en dennis tegen elkaar te laten opbotsen? Hoor er niks meer over,
DGK Fanquote:
Het is niet te doen en ik wilde foto's bij de op doen, maar dat gaat dus helemaal niet!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
bedankt voor het openen van deze cos dat moet wel het toppunt van geduld zijn...
btw op VOL las ik dat er vanavond een party is weet iemand hier iets van en zoja waarom en hoe laat?
waar is Dennis trouwens?
Huub en Lieke hadden het ook al even over 'n feestje vanavond. Verder noemden ze geen details.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
waar is Dennis trouwens?
nou van die party dat wil ik dan wel graag weten ..........quote:
Noem je dat haar ??? Het lijkt wel stro inmiddelsquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik vermoed dat dit de eerste en de laatste keer is dat deze kapster dat hok bezoekt. Wat een ontzettend zeikwijf is die Naad, ik zou haar haar in de hens steken.![]()
Release van de clip van Luc.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
waar is Dennis trouwens?
nou met die uitgedroogde pruik is het 1 grote fakkel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik vermoed dat dit de eerste en de laatste keer is dat deze kapster dat hok bezoekt. Wat een ontzettend zeikwijf is die Naad, ik zou haar haar in de hens steken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |