Wanneer komt het dan? Op tvgids.nl staat er dat er een jubileum concert van Danny de Munk komt ipv Studio Voetbalquote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:
Aanstaande zondag met René van der Lijp en nog iemand...
Tussen het schaatsen door op Nederland3 vanavond.quote:Op zondag 11 november 2007 17:15 schreef Nilasha het volgende:
Wanneer komt het dan? Op tvgids.nl staat er dat er een jubileum concert van Danny de Munk komt ipv Studio Voetbal![]()
![]()
22.30 uur, Nederland 3...quote:Op zondag 11 november 2007 17:15 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Wanneer komt het dan? Op tvgids.nl staat er dat er een jubileum concert van Danny de Munk komt ipv Studio Voetbal![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 18:27 schreef djstoffel het volgende:
net gezien bij studio ajax.........een nabeschouwing over de topper: ongeveer 10 seconden van marwijk in beeld, overige 5 minuten alleen maar ajaxieden aan het woord. Dieptrieste zooi dat NOS
Hopen dat Danny de Munck wat uitloopt, kan ik het begin nog zienquote:Op zondag 11 november 2007 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
22.30 uur, Nederland 3...
Zullen ze vast blij mee zijn bij Studio Voetbal, die constante verschuiving in tijden en zenders. Erg lekker als je in een concurrentiestrijd met VI zit...
Ik snap deze zin nietquote:Op zondag 11 november 2007 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hopen dat Danny de Munck wat uitloopt, kan ik het begin nog zien
De Johan Derksen van de regionale televisie met veel onzin als inhoud en popiejopie taalgebruikquote:Op zondag 11 november 2007 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
wtf is ton ooijers?? Gijp gaat maar lekker met Babs de materiaalman van NAC interviewen ofzo
quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee Jack, er is vanavond GEEN behoefte aan een analyse van een half uur van de ruzie tussen Suarez en Luque.
en ja hoor daar is de calimero weer!!!quote:
Je bent er idd nogal vaakquote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef djstoffel het volgende:
[..]
en ja hoor daar is de calimero weer!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |