Het is inderdaad wel opmerkelijk dat je met een gebroken vinger gewoon loopoefeningen kan doenquote:
Heb je een goed punt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:49 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Probleem is gewoon dat veel van de nu klagende ajax-supporters supporter werden toen Ajax succesvol was in 93-97.
Ze hebben de top-jaren met Dick Schoenaker niet meegemaakt dus denken ze dat Ajax altijd top hoort te zijn.
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:54 schreef PLAE@ het volgende:
Er zit echt geen tempo meer in dit topic. Zijn de gloryhunters vertrokken?![]()
niet allemaal hequote:
Buiten dat, een club met zoveel supporters en fans die zo'n enorm budget heeft moet elk jaar meedoen om te titel en zich redelijk stand kunnen houden tegen ploegen als Kopenhagen, Slavia en Zagreb. Dat Inter, ManU, Bayern etc te groot zijn ok. Maar de europese subtop moet haalbaar zijn. En daarvoor heb je een heel goed lange termijn plan nodig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onzin.. Ajax predikt zelf dat ze altijd top horen te zijn.. dan gaan de supporters dat toch automatisch ook verwachten
Jij hebt er wat betreft je eigen club wel een redelijk zicht op, jammer dat niet veel meer Ajacieden er zo over denken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten dat, een club met zoveel supporters en fans die zo'n enorm budget heeft moet elk jaar meedoen om te titel en zich redelijk stand kunnen houden tegen ploegen als Kopenhagen, Slavia en Zagreb. Dat Inter, ManU, Bayern etc te groot zijn ok. Maar de europese subtop moet haalbaar zijn. En daarvoor heb je een heel goed lange termijn plan nodig.
En dat is dus inclusief spelers behouden als het moet en ze verkopen met winst als het kan.
Ajax doet al jaren aan nep-lange termijn investeringen en probeert het elk seizoen weer te patchen met wat vage aankopen. En helaas zijn de paar goeie aankopen (Davids, Stam) zowel geen lange termijn als zekerheden.
Volgend seizoen begint het weer opnieuw, weer een andere trainer, weer een totaal vernieuwde selectie en op die manier zal je er nooit komen. Klaar.
Geld investeren waar het zin heeft en dus niet in een Luque (niets tegen hem opzich, maar hij is erg duur) maar in het behouden spelers, jeugdopleiding en een goed scouting apparaat. De laatste jaren gaat het geld naar de verkeerde mensen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:43 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Denk dat Haarms wel af en toe een potje kan janken als hij ziet hoe het er bij Ajax aan toe gaat.
Als voorzitter van Ajax had hij toch wel even iets van zich kunnen laten horen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Krijgt ajax en vooral Suarez een pak slaag.![]()
Lijkt me vreselijk om heen te gaan als Ajacied. De stemming onder de Ajaxsupporters is niet echt optimaal dus die zullen opgefokt zijn waardoor jullie nog eens 10 keer zo goed in de gaten worden gehouden, je wordt als vee behandeld en de kans is redelijk groot dat er weer maatregelen genomen gaan worden zoals in 2005.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Prijs voor kakkerlakken uit valt me trouwens 100% mee. Ik hield rekening met 40 euro.
ik heb geen uitkaartquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Heb er zin in.
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Buiten dat gaan jullie ook nog eens verliezen![]()
lijkt me geen goed planquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je mag op m'n schoot bij de bunnikside
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
en de kans is redelijk groot dat er weer maatregelen genomen gaan worden zoals in 2005.
ff me kaart meegeven aan een maatje uit Dieren bij Ajax-Heerenveen dan maar, die sigarenhandel let tenminste goed op de tijd en prutsen niet, iig dat zegt hij hehe en het is er vast veel rustiger dan hier in A'Damquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:39 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)jax_uitverkocht.html
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=64387
Voor de Feyenoord-supporters al uitverkocht, voor Ajax-supporters ook vast weer binnen 30 seconden.
Heb het hele seizoen nog geluk gehad, maar hoop ik dat ik het nog even vasthou, wil er per se bij zijn!
ik haal mijn kaarten altijd bij de primera in Dierenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
ff me kaart meegeven aan een maatje uit Dieren bij Ajax-Heerenveen dan maar, die sigarenhandel let tenminste goed op de tijd en prutsen niet, iig dat zegt hij hehe en het is er vast veel rustiger dan hier in A'Dam![]()
Hij haalt ze niet in Dieren zelf volgens mij, dorpje ernaast ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik haal mijn kaarten altijd bij de primera in Dieren![]()
je kan in veel plaatsen terecht hiero, dus het kan maar zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij haalt ze niet in Dieren zelf volgens mij, dorpje ernaast ofzo.
Omdat heel de gemeente A'dam en Rotterdam jullie volgen straks?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?![]()
wie volgt Ons Aller Ajax nou niet,quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat heel de gemeente A'dam en Rotterdam jullie volgen straks?
Er gebeurt niets manquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat heel de gemeente A'dam en Rotterdam jullie volgen straks?
Yeah right. 3 november staan er weer een paar duizend uitkaarthouders fucking nerveus te zijn om een kaartje te halen voor dé uitwedstrijd van het jaar. (Samen met Utrecht-uit)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk om heen te gaan als Ajacied.
Let's hope.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Let's hope.
verwacht ik winst voor Ajax
Davids doet dan weer mee, die kneuzen spelen altijd goed in de Kuip, en Feyenoord heeft laten zien tegen PSV dat het nog een hele lange weg te gaan heeft.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:34 schreef El-Salvador het volgende:
Ik hoop dat Gregoor "De Alleskunner" van Dijk speeltas zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |