Niveautjequote:Op maandag 22 oktober 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Te triest. Ga dan gewoon op zwart
.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:18 schreef Enchanter het volgende:
Tjonge tjomge , iemand foto's van die kneuzen die achter die site zitten.![]()
Sinds wanneer wordt die site door 12-jarige kiddos gerund?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
omgquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
eindelijk een nuttige bijdrage van je.quote:
meen je datquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:51 schreef patrickt37 het volgende:
Urby op AT5 dat de supporters eerst de spelers moeten ondersteunen tot ze 1 of 2 doelpunten hebben gemaakt, en darna kunnen ze zich richten op het bestuur..
Maar doordat de supporters zich gelijk negatief hebben uitgelaten, hebben ze niet gescoord.
Wat een lulletje dropwater zeg.
Sjongejonge, wat intens triest is dit zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Als ik jou was zou ik nooit meer naar een stadion gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sjongejonge, wat intens triest is dit zeg.
Zum kotsen, echt.
hehe, je bent ook constant aan het uitlokken he! Ouwe boef!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nooit meer naar een stadion gaan.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nooit meer naar een stadion gaan.
8 miljoen voor luque zijn ze helemaal vertieft in hun kut knikker.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze niet die 3 miljoen nog hebben bijgelegd. Arteta is de smaakmaker van Everton en had de 10-positie meer dan prima op kunnen vullen. En dan halen ze Luque...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:47 schreef patrickt37 het volgende:
Jol na nederlaag bij Newcastle dieper in problemen
Gepubliceerd op 22-10-07 om 23:40 door Niels Klumper
Nog diepere problemen voor Martin Jol. Zijn ploeg wist niet te winnen bij Newcastle en dit betekende dat Spurs onderin de ranglijst te vinden blijft. Dit keer waren het vooral defensieve fouten die de ploeg van de Nederlander de das om deden.
Het gaat slecht met Tottenham Hotspurs. Martin Jol staat onder vuur en behaalt dit seizoen maar geen resultaten met Tottenham. Pas één keer wist Tottenham dit seizoen te winnen, een schamele zeven punten tot gevolg.
Ook vandaag in de wedstrijd tegen Newcastle leek het nergens op. De thuisploeg kwam op slag van rust dan ook op een logische 1-0 achterstand. Martins glipte weg bij Dawson na een voorzet van José Enrique en scoorde vervolgens koelbloedig. In de tweede helft was Newcastle dat de score uitbreidde via een corner. De van Lyon overgekomen verdediger Caçapa mocht vrij binnen knikken. Het leek alsnog een wedstrijd te worden toen Keane in de 57ste minuut voor de aansluitingstreffer mocht aantekenen. Chimbonda verzorgde een loepzuivere voorzet, Bent schoot in maar raakte de paal, in de rebound was het alsnog raak. Meer dan een waarschuwing was het echter niet. James Milner besliste de wedstrijd met een volley binnen de zestien-meter. Dit keer leek de jonge Franse Spurs-verdediger Kaboul niet erg zeker van zijn zaak.
Door deze nederlaag lijkt het doek te gaan vallen voor de sympathieke Nederlander. De wedstrijd donderdag tegen Getafe voor de UEFA Cup zal dan ook gewonnen moeten worden. White Harte Lane op hoopt het beste
Zou ie toch komen?
Hebben ze ook daadwerkelijk 8 miljoen voor hem neergelegd dan? Ik dacht dat Ajax geen uitspraak deed over transferprijzen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
8 miljoen voor luque zijn ze helemaal vertieft in hun kut knikker.
Zou eigenlijk wel fijn zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:54 schreef PLAE@ het volgende:
Er zit echt geen tempo meer in dit topic. Zijn de gloryhunters vertrokken?![]()
Een topic per dag...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:54 schreef PLAE@ het volgende:
Er zit echt geen tempo meer in dit topic. Zijn de gloryhunters vertrokken?![]()
quote:Spijkerman teleurgesteld over mislopen promotie
--------------------------------------------------------------------------------
22 oktober 2007
Hennie Spijkerman was vijftien maanden assistent van de inmiddels vertrokken Ajax-trainer Henk ten Cate. Na diens overgang naar Chelsea wilde Spijkerman graag hoofdtrainer worden, maar zaterdag zat Adrie Koster voor het eerst op de bank als coach van het eerste elftal. De clubleiding van Ajax prefereerde de Zeeuwse oefenmeester boven de oud-trainer van onder meer FC Zwolle en VVV. In Het Parool verklaart Spijkerman dat hij teleurgesteld is over dat besluit.
Na het vertrek van Ten Cate werd gesuggereerd dat hij samen met de andere assistent-trainer Alfons Groenendijk het seizoen kon gaan afmaken. "We hebben een gesprek gehad met technisch directeur Martin van Geel", zegt Spijkerman daarover. "Vanuit de groep is aangegeven dat er draagvlak voor was. Aanvoerder Jaap Stam heeft ons en Martin daarover geïnformeerd. Maar het is volgens mij allemaal zo snel gegaan dat de beslissing toen al was genomen om Adrie aan te stellen. Die keuze is vooral gemaakt omdat men een fris gezicht voor de groep wilde."
De coach is teleurgesteld over het mislopen van zijn promotie. Ook geeft hij toe dat Koster door dit voorval misschien wat onhandig binnenkomt bij Ajax. "Als je het zo sec bekijkt wel, maar het ligt heel erg aan de houding van Alfons en mij. Als je een kwade inborst hebt, zou je die situatie kunnen uitspelen. Maar zo zit ik niet in elkaar en Alfons ook niet. Kijk, ik ben wél erg teleurgesteld. Maar voor mij is heel belangrijk dat ik mijn ei nog voldoende kwijt kan. Ik heb de indruk dat het wel goed gaat komen, al zullen de komende weken dat moeten uitwijzen. Ik had graag hoofdtrainer willen zijn. Dan had ik directe invloed gehad."
Volgens Spijkerman is de selectie van Ajax enigszins verdeeld over de opgestapte Ten Cate. "Individueel roept het vertrek van Ten Cate verschillende reacties op. Voor de één is het een rouwproces, voor de ander misschien een heuglijk feit. Hoeveel procent van de spelers opgelucht is nu Ten Cate weg is? Weet ik niet. En als ik het wist, dan zou ik het niet zeggen. Henk hanteert snel het conflictmodel en de vraag is of het de groep ten goede komt nu dat spanningsveld is verminderd. Spelers zullen anders reageren op Adrie, die toch wat rustiger is. De grote vraag is echter hoe ze zich de komende wedstrijden gedragen."
De assistent ontkent dat persoonlijke motieven een rol speelden rondom het vertrek van Kenneth Perez naar PSV. "Vooropgesteld: het was een heel moeilijke situatie. Alfons en ik hebben geprobeerd een rol te spelen om Perez te behouden, want hij is een goede voetballer. Maar het zat 'm uiteindelijk in de voetbaltechnische visie van trainer en speler. Twee partijen moesten water bij de wijn doen en dat is niet gelukt."
Spijkerman zegt dat Ten Cate vorig seizoen in sommige situaties niet al te tactvol is geweest naar bepaalde spelers. Zo hoorde Klaas-Jan Huntelaar pas anderhalf uur voor de Klassieker tegen Feyenoord dat hij op de bank zou zitten. "Iemand die basis is en die zo kort voor de wedstrijd op de hoogte wordt gebracht van dat bericht, die is niet gelukkig. We hebben tegen de trainer gezegd dat hij dat beter had moeten inkleden. In situaties daarna heeft hij dat ook gedaan."
Overigens voelt de Zwollenaar zich niet door Ten Cate in de steek gelaten. "Hij is naar Chelsea gegaan en dan kiest hij eigenlijk voor zichzelf. Ik heb daar geen moeite mee. Toen er salarissen van Chelsea naar buiten kwamen, wist ik dat Henk onhoudbaar was. Het zou een probleem zijn geweest als ik als gevolg van zijn vertrek zou worden ontslagen bij Ajax. We hebben het er uitvoerig over gehad en Henk heeft goed ingeschat dat zijn vertrek niet het einde betekende van zijn assistenten
quote:Van Wijk bestuurslid van NOC*NSF, Ajax geen optie meer 22 oktober 2007
KLM-topman Leo van Wijk wordt lid van het bestuur van de sportkoepel NOC*NSF. Als de algemene ledenvergadering op dinsdag 20 november akkoord gaat, neemt Van Wijk samen met André Bolhuis, voormalig voorzitter van de Nederlandse hockeybond, zitting in het bestuur. De vice-president van Air France-KLM staat al jaren bekend als een sportliefhebber, maar hij zat nog nooit in een landelijk sportbestuur.
Van Wijk gaat zich bij NOC*NSF bezighouden met marketing. Hij werd ook genoemd als mogelijke opvolger van John Jaakke als voorzitter van Ajax. Die stap lijkt door de benoeming bij NOC*NSF uitgesloten. Van Wijk voetbalde en honkbalde in zijn jeugd met buurtgenoot Johan Cruijff. Later werd hij verdediger in de jeugd van Ajax. Hij koos uiteindelijk voor zijn studie en een loopbaan in het bedrijfsleven. Van Wijk is al meer dan dertig jaar lid van Ajax.
We zitten dus voorlopig nog aan John Jaakke (en Maarten Fontein) vast, daarbij volgend seizoen ook nog eens Marco van Basten en John van 't Schip als trainer/coaches, Ajax wordt kapotgemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |