Heb ik al gedaan vorige week, ik heb alleen nog 1 lege Spa flesquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Lever je verzameling lege kratjes Bavaria in
das toch een vrij kort bed wil je een beetje relaxed liggenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG
Ik heb trouwens een 160 bij 200 maar dat vind ik een prima maatje
Dat kon hij wel. Jij wilde knus 140 om te neukenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De master bedroom van het huis waarin we toon woonde kon geen 160 bed huisvesten![]()
![]()
Jij wel met je 1 meter 72quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
das toch een vrij kort bed wil je een beetje relaxed liggen
met je hoofd![]()
180 bij 220quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
das toch een vrij kort bed wil je een beetje relaxed liggen
met je hoofd![]()
Ik zet je niet verkeerd neerquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef amaranta het volgende:
Ja, fufr, het is mn eigen schuld ja. Maar Rob zet mij nou helemaal verkeerd neer hier. Terwijl dat helemaal niet zo is.
Je krijgt over een paar dagen weer salarisquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan vorige week, ik heb alleen nog 1 lege Spa fles
Misschien mag je wel bij okke gaan slapen vannacht, die heeft toch een heel groooooot bed.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zet je niet verkeerd neerIk constateer alleen dat je drink/plas/snuit-frequentie zeer sterk is toegenomen.
Ik weets. Maar daar tussenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je krijgt over een paar dagen weer salaris.
175 ja!quote:
SQ komt vanavond al in mijn heeeel groooooooooooooote bed slapenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien mag je wel bij okke gaan slapen vannacht, die heeft toch een heel groooooot bed.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zet je niet verkeerd neerIk constateer alleen dat je drink/plas/snuit-frequentie zeer sterk is toegenomen.
Ja dikke doei, als ik dan rook dan wil ik er goffedomme ook gewoon dood aan gaan!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:42 schreef amaranta het volgende:
Weet je wat jij moet doen SQ. Gewoon eenmalig een smokerpoper aanschaffen. Zo'n oplaadbare nepsigaret.
oh, jij ...jij....kamerolifantje!!quote:
ik wil da welles proberen eigenlijk...quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dikke doei, als ik dan rook dan wil ik er goffedomme ook gewoon dood aan gaan!
Dan kom ik je persoonlijk uitlachenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wil da welles proberen eigenlijk...
Mooi, dan kan Rob in SQs bed.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
SQ komt vanavond al in mijn heeeel groooooooooooooote bed slapen.
Lees je pmquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan kom ik je persoonlijk uitlachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |