Er staat:quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er staat "van" bijenkorf. Niet "in" bijenkorf.
En het kan zijn dat gebouw ook de "bijenkorf" heet.
Weisneus.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beetje vreemde titel.
Dus een moeder springt met haar kind in bijenkorf?
[ afbeelding ]
Een Bijenkorf is helemaal niet zo hoog dat je jezelf dood kunt vallen.
Het gebouw waarin de zaak Bijenkorf zit dan weer wel.
Kortom, in vind de titel niet geheel juist.
van mensen die van een gebouw springen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:09 schreef Juup© het volgende:
Kan er helaas zo snel geen filmpje van vinden
Moet je ff zoeken op 9/11quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van mensen die van een gebouw springen?![]()
Nee van mensen die zichtbaar stuiteren als ze na een sprong op de grond terecht komen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van mensen die van een gebouw springen?![]()
Ik ga kijken of iemand mijn cassettedeck nog wilquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:28 schreef ArTiC het volgende:
weer wat verkocht via the internets...nee geen bank
Heb je geld nodig ofzo?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga kijken of iemand mijn cassettedeck nog wil
flikker het weg danquote:
goed zo...je hebt van die mensen die het liefst alles bewarenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat doe ik met het meeste ook wel
Ik heb er wel moeite mee hoor, maar als het eenmaal in de kliko zit niet meer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed zo...je hebt van die mensen die het liefst alles bewaren
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:40 schreef ArTiC het volgende:
was dit nou voor of na je operatie Juup?
[ afbeelding ]
Naar een crisisopvang brengen of naar een stichting waar ze er iets goeds mee kunnen doen. Heeft DuchessX ook gedaan (op degene na die bewaard konden blijven).quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er wel moeite mee hoor, maar als het eenmaal in de kliko zit niet meer.
Maar wat doe je nou met al die oude knuffels van vroeger? Drie er uit pikken die je mag bewaren en de rest wegkiepen ofzo?
Ik heb er 1 bewaard..die staat op mijn nachtkastje (ooit voor mijn eigen kind(eren))...de rest heb ik laatst (tot ontsteltenis van bb) idd weggedaan (goed doel).quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er wel moeite mee hoor, maar als het eenmaal in de kliko zit niet meer.
Maar wat doe je nou met al die oude knuffels van vroeger? Drie er uit pikken die je mag bewaren en de rest wegkiepen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |