abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54505891
Lijkt me dat ze dat niet vol krijgen?
pi_54505979
Wat is dat nou weer.
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:06:21 #103
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_54506287
Lijkt net een golfbaan met een stadion erin verwerkt
pi_54507330
Je kunt zien dat jullie nooit bij de Goffert zijn geweest .

Mooie manier om het aan te laten sluiten bij het park .
  zondag 11 november 2007 @ 04:43:42 #105
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54520213
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lijkt net een golfbaan met een stadion erin verwerkt
De Golfert
pi_54521304
quote:
Twente biedt Rutten hoofdrol aan

De ontwikkelingen rondom Fred Rutten bereiken haar hoogtepunt. PSV hoopt de oefenmeester van FC Twente na dit weekeinde presenteren, maar de Tukkers hebben te kennen geven het tot de zomer van 2009 lopende contract te willen openbreken, opwaarderen en verlengen tot medio 2011.

Volgens De Telegraaf hebben voorzitter Joop Munsterman en commissaris Aldo van der Laan vrijdag in een onderhoud met Rutten duidelijk gemaakt dat hij een hoofdrol moet gaan spelen in de toekomstplannen van Twente. Zo wil de club uit Enschede een vaste plaats in de top-vijf bewerkstelligen en het stadion uitbreiden tot 43.000 plaatsen.

Zaakwaarnemer Kees Ploegsma bevestigde aan de ochtendkrant de plannen van Twente. “Maar bij een eventuele contractverlenging is geen haast geboden. Bovendien gaat die uiteraard pas spelen als Fred beslist bij FC Twente te blijven. Laten we eerst dat maar eens afwachten. Dit is een heel ander verhaal.”

Op de website van de Tukkers stak Rutten vrijdag de Eindhovense interesse niet onder stoelen of banken. “De club heeft contact gezocht en daar moet ik dit weekend maar eens heel goed over nadenken. Daarom heeft het geen zin om daar nu al in welke vorm dan ook een reactie op te geven. Voor ons is de wedstrijd tegen NAC Breda (gisteren, red.) nu het belangrijkste.”

Rutten (44) was eerder werkzaam in Eindhoven als hoofd opleidingen en assistent-trainer. Hij keerde vorig jaar zomer terug naar Enschede en loodste de club afgelopen seizoen naar de vierde plaats in de Eredivisie.
43.000 toechouwers. Wouw
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
  zondag 11 november 2007 @ 11:15:00 #108
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54521764
Dan ziet het er beter uit dan nu. Want buiten het stadion zie je nog steeds overduidelijk waar de wielerbaan lag!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 11 november 2007 @ 12:44:18 #109
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_54523296
Ik vind het Arke-stadion van na de verbouwing er goed uitzien op de tekeningen. het huidige Arke Stadion is daarentegen niet bijzonder.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 november 2007 @ 01:18:33 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54541791
mooie plannen van NEC, dat gaat er heel tof uitzien, een stadion van 20.000 man zo laten wegavllen in een park
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 12 november 2007 @ 06:38:45 #111
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_54542518
Ziet er ERG goed uit, die plannen van NEC. Gaat zo mooi op in het goffertpark! Wat ik wel jammer vindt is dat de lichtmasten verdwijnen, want dat vond ik dan weer wel mooi. Dat het stadion verscholen lag in het park, maar dat je wel de trotse lichtmasten kon zien vanuit mijn studentenflatje!

Het is overigens geen nieuw idee, ze hebben het in Argentinië ook al toegepast in Estadio Ciudad de La Plata, Een stadion voor 50.000 toeschouwers in een stad op een uurtje of anderhalf rijden van Buenos Aires. Daar spelen nu Gimnasia y Esgrima La Plata en Estudiantes in een stadion dat verzonken is in het landschap. Hieronder zie je een foto van het stadion als je aan komt lopen.

Overigens is het stadion nog steeds niet af vanwege geldproblemen bij de provincie, er moeten nog stoeltjes gezet worden in gedeeltes van het stadion, en het dak moet er nog op. Zou namelijk het eerste stadion in z-amerika moeten worden met een volledige overdekking. Denk dat ze bij NEC eerder klaar zijn
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 12 november 2007 @ 09:19:38 #112
52871 Blight
Supersized.
pi_54543853
Gaaf ja, van NEC.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54544005
Gevarieerde stadions in Nederland straks; een badkuip, een UFO, een bunker, een sporthal, een golfbaan. Jammer dat de fietsenstalling inmiddels weg is.
pi_54546648
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:47 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt me dat ze dat niet vol krijgen?
Denk dat we met de uitbreiding toch wel gemiddeld de 15.000 kunnen halen en bij topwedstrijden een nagenoeg vol stadion. Veel hangt natuurlijk af van de ontwikkeling van NEC de komende jaren. Maar het belangrijkste voor NEC is dat de businessclub uitgebreid wordt. Dat levert natuurlijk de meeste centjes op.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_54597372
En nog een nieuw plaatje:

Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:05:41 #116
52871 Blight
Supersized.
pi_54597426
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:03 schreef Strooper het volgende:

[ afbeelding ]
Erg gaaf hoor. Dat stadion zou een aanwinst zijn voor de Nederlandse competitie.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54597609
Ziet er inderdaad erg goed uit
Nu nog vol krijgen met 20.000 man
  woensdag 14 november 2007 @ 12:16:42 #118
52871 Blight
Supersized.
pi_54597709
Wat doet die iPod daar trouwens in het landschap? .
pi_54597803
Als ik het trouwens zie zoals het plaatje hierboven wordt het ook wel erg makkelijk om op het dak van het stadion te komen
pi_54598158
quote:

[ afbeelding ]
Heel fraai.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
  woensdag 14 november 2007 @ 12:37:51 #121
162637 Blauwe_Pino
Groetjes Blauwe Pino
pi_54598271
Die nieuwe van NEC is wel heel erg mooi
  woensdag 14 november 2007 @ 12:38:52 #122
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54598294
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:20 schreef JeroenV het volgende:
Als ik het trouwens zie zoals het plaatje hierboven wordt het ook wel erg makkelijk om op het dak van het stadion te komen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54598315
quote:

[ afbeelding ]
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_54598397
Maakt de competitie ook een stuk leuker, al die uitbreidingen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54598703
quote:
Streep door stadion AGOVV in bosje
door Gep Leeflang

APELDOORN - Er komt geen voetbalstadion op de plek van een bos aan de Europaweg. Het Apeldoornse college van burgemeester en wethouders vindt de plannen die profclub AGOVV daarvoor heeft ontwikkeld niet uitvoerbaar.

VORIGE STARTSTOPVOLGENDE
Dat maakt het college vandaag bekend tijdens een persconferentie, zo bevestigen bronnen binnen de gemeente. Het college baseert zich op planologisch onderzoek van het Deventer bureau Witteveen+ Bos en juridisch onderzoek van de Radboud Universiteit Nijmegen. Onderzoek was nodig omdat de geplande stadionlocatie (het 'bosje van Goudkuil') valt onder natuurbeschermingswetgeving.

Alleen als er geen reëel alternatief zou zijn en vaststaat dat er een grootmaatschappelijk belang mee is gediend, zou de plek een optie zijn. Alternatieven zijn er echter wel en een groot maatschappelijk belang is niet aangetoond.

AGOVV valt daardoor terug op de vier locaties waarvan in 2004 werd geconcludeerd dat de bouw van een stadion daar haalbaar is. Meest waarschijnlijk lijkt daarbij de keus voor de Kuipersdijk.

Dat is de plek waar een regionaal bedrijventerrein wordt ontwikkeld.
Weer een locatie in Apeldoorn afgewezen voor een nieuw stadion

Dat van NEC ziet er trouwens wel super uit! Maar idd gewoon op het dak klimmen en de wedstrijd gratis volgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')