gek genoeg werkt dit wel ja...quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:44 schreef Kos het volgende:
suiker...
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:01 schreef blix het volgende:
het helpt ook om je pastasaus een half uurtje te laten pruttelen ipv alleen opwarmen.
Mja, die potjes zijn al zo enorm zout.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Beetje zout schijnt ook te helpen. Niet te veel want dan wordt het weer te zout
Door het lang laten sudderen ontzuur je het al, suiker is dan compleet overbodigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Bedoel je kant en klare sauzen zoals Spagheroni ofgewoon tomatenpuree?
Ik zag laatst op mijn culinaire scheurkalender een recept voor pastasaus. Dat maak je met gezeefde gepelde tomaten uit blik en idd, een theelepel suiker. En lekker lang sudderen op laag vuur!
Sudderen is een klotewerk, want als je het 30 seconde niet roert, dan begint het al te ploffen/spetteren. Dan moet ik dus een half uur met een lepel rond staan draaien...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:55 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Door het lang laten sudderen ontzuur je het al, suiker is dan compleet overbodig
gas zachter zetten, tot het net een beetje borrelt. En evt deksel er scheef opzettenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Sudderen is een klotewerk, want als je het 30 seconde niet roert, dan begint het al te ploffen/spetteren. Dan moet ik dus een half uur met een lepel rond staan draaien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |