99 % van je OP is niet relevant naar de simpele vraag: waar kan ik ongestoord buitensex hebben in de omgeving ridderkerk..quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:01 schreef kimmy18 het volgende:
hallo allemaal,
Ik ben een meisje van 18 jaar, en heb sinds 3 weken een vriendje. En natuurlijk hebben we vaak sex (A).
Nu vinden we het wel een keer een spannend idee om in het openbaar sex te hebben... maar we willen natuurlijk niet gestoord wordenIk heb al een beetje op google earth zitten kijken maar begrijp niet zo goed hoe dat werkt allemaal. Weet iemand een stille plaats waar ik (liefst overdag) met mijn vriend met de auto heen kan waar we niet gestoord worden...liefst in omgeving ridderkerk?
Nee ik wil geen sex ontmoetingsplaatsen ofzo! blehhhh .... maar gewoon een stille plaats![]()
thanks hunnies!![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:36 schreef kimmy18 het volgende:
nou leuk zeg dat iedereen hier zo reageerd
Ik dacht ik maak een serieuze post en vervolgens reageren mensen zo.
Hoezo toeschouwers... weet fok veel wanneer ik kom
ik ga zelf wel verder proberen te zoeken
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:01 schreef kimmy18 het volgende:
Ik neem de moeite om een serieuze post te maken... en niemand reageerd hier serieus! Dit bewijst maar weer eens dat hier blijkbaar alleen maar idioten rondlopen die heel erg raar gaan doen als ze iets over sex lezen. bedankt hoor! losers...I;m out of here
Oh woest, maar wij hebben toch andere stille plekjes?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, ik zocht toevallig ook een stil plekje in Ridderkerk.
En jij staat daar klaar met je camera en slaapzak?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:35 schreef Koewam het volgende:
Op de industrieterreinen aan de maas 's avonds
De bieb?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh woest, maar wij hebben toch andere stille plekjes?
Zal Ridderkerk een bieb hebben?quote:
is het juist niet de bedoeling dat je die extra spanning van het betrapt worden hebt?quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:36 schreef kimmy18 het volgende:
nou leuk zeg dat iedereen hier zo reageerd
Ik dacht ik maak een serieuze post en vervolgens reageren mensen zo.
Hoezo toeschouwers... weet fok veel wanneer ik kom
ik ga zelf wel verder proberen te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |