quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
Nix wil vannacht og even snel zijn 'zangcarriëre' die hem over 2weken beloofd was doorheen jassen.
Uurtje minder, mag dat ook ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
Nix blijft zelfs nu om 4.40uur steeds in de camera kijken.
[ afbeelding ]
.....
Ahhhquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Uurtje minder, mag dat ook ?
Huub is blijkbaar pissig dat Brian en Amanda een opmerking hadden gemaakt over zijn sexleven.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:44 schreef lorence1 het volgende:
weer gezeik tussen huub en lieke?
Niet weer hequote:Op zondag 21 oktober 2007 03:45 schreef Dreamboy het volgende:
Nee he toch geen ruzie nou.
[ afbeelding ]
iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is blijkbaar pissig dat Brian en Amanda een opmerking hadden gemaakt over zijn sexleven.
Snap alleen niet waarom hij dan ruzie gaat maken ........ Ga dan sexen man, dan verdwijnt het commentaar vanzelf.
Een beetje ...quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:49 schreef Prospera het volgende:
Ik wordt dat gezeik van d'r een beetje zat.
Volgens mij krijgt Lieke steeds meer gelijk ......... Huub is gewoon impotent geworden door het gebrek aan drank en plezier.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:49 schreef Prospera het volgende:
Ik wordt dat gezeik van d'r een beetje zat.
En willen we een impotente winnaar? NEEEEEEE.... dag Huub.....quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Lieke steeds meer gelijk ......... Huub is gewoon impotent geworden door het gebrek aan drank en plezier.
Juist. En als hij dan uiteindelijk de MBR heeft, zonder mensen die rondlopen, gaat hij ruzie maken. Vorige week 2-3 keer, nu alweer. Huub is ver gezonken ........quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:54 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke wil meer momentjes met Huub hij belooft het steeds aan haar en komt zijn dingen niet na.
Lieke wil ook meer sex.
Huub. ik stoor me er aan als er mensen rond lopen.
Wat een kutstreek. Liekequote:Op zondag 21 oktober 2007 03:59 schreef Dreamboy het volgende:
Huub valt over het geintje wat de handlezer heeft gezegt tegen Huub dat de sex niet goed was.
Lieke had het toen afgesproken
quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:45 schreef lorence1 het volgende:
ik verlang terug naar eric en huub in de masterbedroom.... dat was een stuk gezelliger
Maar dan liep Lieke er daarvoor dus ook mee rond en speelde ze het via een derde persoon ipv direkt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sterk punt van Lieke : "Dat punt van Luie (? de waarzegger) is een week geleden. Leuk dat je er nu pas mee komt. Je zou toch alles meteen zeggen"
Lijkt er bijna op dat ie z'n mannelijkheid wil bewijzen tegenover de andere mannen. Haantjes gedrag maar het niet kunnen waarmaken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:08 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. als jij iets op de tv ziet dan zie je iemand op tv en dan is het gelijk ohh wat een lekker wijf.
Ze zegt het hem toch al een paar weken. En vertelde zelfs dat ze af en toe toch maar de hand aan zichzelf slaat.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dan liep Lieke er daarvoor dus ook mee rond en speelde ze het via een derde persoon ipv direkt.
Heel begrijpelijk. Ik zou het ook niet leuk vinden als het zo over de tafel zou gaan. En dat alleen maar omdat Lieke zo nodig uit de school moest klappen tegen Amanda.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:12 schreef avonne het volgende:
Het komt er dus op neer dat Huub gerustgesteld wil worden dat zijn reputatie nog in tact is.
Heel duidelijk ...... Maar waarom gaat hij dan nu weer uitleggen dat hij na een paar keer neuken in bed wel eens wat anders wil ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:12 schreef avonne het volgende:
Het komt er dus op neer dat Huub gerustgesteld wil worden dat zijn reputatie nog in tact is.
Amanda had te vaak gezien dat ze 's-nachts alleen maar ruzie hebben ......... Iedereen praat over die ruzie's.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Ik zou het ook niet leuk vinden als het zo over de tafel zou gaan. En dat alleen maar omdat Lieke zo nodig uit de school moest klappen tegen Amanda.
En dan ga je zo'n snolletje maar even de gratis info geven dat je af en toe je handje gebruikt. Dan zet je de wetenschap dat iedereen het zo te weten komt maar even opzij omdat meidenpraat toch eigenlijk best lekker isquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda had te vaak gezien dat ze 's-nachts alleen maar ruzie hebben ......... Iedereen praat over die ruzie's.
Ja én?quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:17 schreef Dreamboy het volgende:
iemand met de grootse bek over sex stoort zich aan anderen die hun bezig zouden zien.
[ afbeelding ]
Jij hoort echt iets anders dan ikquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "In de groepsessie's met de psycholoog durf ik m'n ogen niet dicht te doen. Ik vertrouw die gasten niet meer"
Duidelijk, impotent door obsessie's
jij weet woorden letterlijk te verdraaien zegquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "In de groepsessie's met de psycholoog durf ik m'n ogen niet dicht te doen. Ik vertrouw die gasten niet meer"
Duidelijk, impotent door obsessie's
Heel typerend voor iedere ruzie. Een vorm van toch nog even het laatste woord te hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:26 schreef avonne het volgende:
Zijn ze uit de ruzie, zegt Huub "als jij nou normaal had gedaan, waren we er eerder uitgeweest"
Nou, kunnen ze weer overnieuw beginnen
dat is typisch huub imo. toch t laatste woord willen hebben om op de een of andere manier toch zijn gelijk te behalen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:26 schreef avonne het volgende:
Zijn ze uit de ruzie, zegt Huub "als jij nou normaal had gedaan, waren we er eerder uitgeweest"
Nou, kunnen ze weer overnieuw beginnen
Ja, dat verweet Huub Lieke ook. Waarop Lieke zei "Ja, hallo, jij bent degene die het hardop herhaalt zodat iedereen het kan horen. Jij gooit het in de groep"quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zegt het hem toch al een paar weken. En vertelde zelfs dat ze af en toe toch maar de hand aan zichzelf slaat.
Ben het helemaal met je eens. En ik vind dat ze ook weer mooi uit deze zijn gekomen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:47 schreef riri het volgende:
ik zou knettergek worden als ik 24-7,dag in dag uit dus,opgesloten zou moeten zitten met mijn partner en een handvol idioten erbij....ik had allang om mij heen geslagen en veel en veel ergere ruzies gemaakt....er zou niet eens een aanleiding voor hoeven te zijn....ik werd echt mesjogge ervan dat ik geen enkele vrijheid zou hebben....vindt het onvoorstelbaar dat men zich nog zo in kan houden,echt onvoorstelbaar
Lieke gaat dit allemaal wel weer met Jaap bespreken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. En ik vind dat ze ook weer mooi uit deze zijn gekomen.
Klopt, even heel leuk. en dan .......quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:03 schreef riri het volgende:
ze hebben nu vet lol....zo gaat dat...ff ruzie maken en uitpraten en de lucht is weer geklaard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |