abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:45:03 #151
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54077700
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:55 schreef Ordinair het volgende:

[..]

[..]

genoeg rust als je stopt..
Hij kon de actievoerders niet bereiken?

Hij kon toch gewoon naar buiten lopen als ie ze echt wou spreken, of desnoods een beveiliger naar buiten sturen en dan een paar actievoerders naar binnen laten komen.
Jawel, je keek.
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:46:40 #152
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_54077726
Ik zeg: Actie voor Co, kijken wat Jaakke daarvan vindt.
><(({°>
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:17:03 #153
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54078343
vanavond NED1 22.55

Studio Voetbal, gasten Keje Molenaar en Sjakie Swart
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54078467
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:03 schreef masterforlive het volgende:
Alleen Hiddink kan ons redden
ik geloof er niet in dat één coach Ajax wel kampioen zou kunnen laten worden en al die anderen niet. Hiddink is voor mij ook de beste coach die er is maar ik denk niet dat hij Ajax zou kunnen redden.

Het probleem zit diep, heel erg diep. Wat dat probleem is weet ik niet, ik vermoed de slechte communicatie tussen de scouts met de technische staff. Want als je kijkt naar de aankopen de laatste jaren zit er geen één groot talentje tussen dat onbekend is weg gekocht. De laatste is denk ik Zlatan, je kunt Huntelaar of Suarez een goede aankoop noemen maar zelfs mijn oma kon voorspellen dat zij het voetballen niet verleerd zouden zijn toen ze bij Ajax gingen voetballen.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:25:43 #155
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_54078510
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef Houniet het volgende:
vanavond NED1 22.55

Allemaal leuk en aardig maar weet je.... ik uhm.... nou lijkt me logisch wat ik wil zeggen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 oktober 2007 @ 22:27:52 #156
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54078556
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54078574
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:25 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig maar weet je.... ik uhm.... nou lijkt me logisch wat ik wil zeggen.
zeg het toch maar,
hoe cliché het ook mag klinken
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:36:14 #158
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54078752
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:38:14 #159
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_54078790
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Aftellen maar
uhm.... het was toch 11 november?
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:40:45 #160
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_54078847
oh wacht, ik dacht dat het een kakkerlakkensite was.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:48:15 #161
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54079006
quote:
Slecht voetbal en een grote bek gaan niet samen

Vorige week maandagavond laat lekte uit dat Ajax een interessante deal ging sluiten met de firma Aegon. Zeven jaar krijgt de club jaarlijks ten minste tien miljoen en maximaal twaalf miljoen euro van de nieuwe hoofdsponsor.

Aardige bedragen. Een bijkomende toevalligheid was dat het nieuws gepubliceerd werd op de dag van de vergadering van de ledenraad bij Ajax in de Arena.

Die 24 leden tellende raad kan niet zo heel veel, maar mag wel het bestuur van de club naar huis sturen. De stemming onder een aantal leden was er een waarin het kabinet van voorzitter John Jaakke een risicootje liep. Dan komt het niet ongelegen om eventjes een financieel succes te communiceren.

Het contract moest nog ondertekend en de huidige shirtsponsor moest bijgepraat worden, maar dat waren details. Het verband valt moeilijk te bewijzen, maar ’savonds zaten de meeste raadsleden met meel in hun mond de crisis bij hun club te bespreken.

Een klein deel wilde rust, een even groot deel wilde actie tegen het bestuur en de grote meerderheid hecht zó aan het pluche, dat van actie nauwelijks sprake kon komen. Er komt een commissie die Ajax’ tragiek onder de loep neemt. Een bestuur in last heeft niets liever dan zo’n commissie.

Op de tribunes liggen de verhoudingen anders, bleek zaterdag na de thuiswedstrijd tegen NEC. Maar voor rellen moet je niet wijken, alleen daarom al hoop je dat Jaakke op zijn minst nog even op zijn stoel blijft zitten.

De kritische supporters van de gevallen topclub doen er beter aan een voorbeeld te nemen aan het intelligente deel van hun collega’s bij Feyenoord. Ook daar waren ze vorig jaar het bestuur zat.

Maar in Rotterdam kwam er nauwelijks oproer, al scheelde dat thuis tegen FC Twente niet veel.

Wél kwam er harde oppositie uit de achterban van Feyenoord. Daar haalden supporters zelf staaltjes van slecht beleid boven water, voerden de druk op in het stadion en op internet en kregen de rustige revolutie die ze wilden. Knap gedaan, Feyenoord is financieel gezien op de goede weg en in technisch opzicht zijn er signalen die betere tijden beloven.

Bij Ajax ligt de problematiek anders dan vorig jaar in Rotterdam. Het gaat om twee kwesties. De belangrijkste is, dat de Amsterdammers nu al jaren achtereen niet het voetbal spelen dat ze wél aan de aanhang beloofd hebben. Het vertoont parallellen met het Nederlands elftal.

Er is vanuit een prachtige historie een verwachting gewekt van dominant en attractief aanvallend voetbal, maar in de praktijk wordt dat niet meer waargemaakt.

De andere kwestie is een imagoprobleem bij de top waardoor een kloof is ontstaan tussen aanhang en clubleiding. Met name algemeen directeur Maarten Fontein heeft er een handje van soms als een vreemde in Jeruzalem te opereren.

Nadat Ajax zowel voor de Champions League als de UEFA Cup is uitgeschakeld en met de hakken over de sloot tegen Kozakken Boys in het nationale bekertoernooi is gebleven, presteerde Fontein het te pleiten voor een KNVB-beker waarin ‘opportunistische clubjes’ niet de kans krijgen die beker te winnen. Een qua timing gedurfd standpunt.

De man wil ook China veroveren met Ajax en denkt dat hij de eredivisie niet nodig heeft om een vet tv-contract te realiseren. Sorry hoor, maar slecht voetbal en een grote bek gaan niet samen. Dat weten ze bij Ajax op de tribune beter dan in de ledenraad.
pi_54079236
In princiepe kom je 3 man tekort in dit elftal. vooral centraal op het middenveld mis je een type voetballer ala Al Ahmadi of Aissati . Die MOET ajax kopen in de winterstop. Zo'n jongen laat een elftal beter lopen niet omdat het een Diego is of zo maar omdat hij de kwaliteiten van andere spelers kan benutten en kan aanspreken.

De andere 2 zijn de backs .. op d eflanken is het zo lek als een zeef.
  zondag 21 oktober 2007 @ 23:12:46 #164
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54079445
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Aftellen maar
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 21 oktober 2007 @ 23:14:33 #165
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_54079483
je kan beter kijken naar wat er wel klopt aan het Ajax van vandaag, dan ben je namelijk sneller klaar.
  zondag 21 oktober 2007 @ 23:14:44 #166
82589 S-Two
barba macacu
pi_54079493
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:58 schreef Chadi het volgende:
In princiepe kom je 3 man tekort in dit elftal. vooral centraal op het middenveld mis je een type voetballer ala Al Ahmadi of Aissati . Die MOET ajax kopen in de winterstop. Zo'n jongen laat een elftal beter lopen niet omdat het een Diego is of zo maar omdat hij de kwaliteiten van andere spelers kan benutten en kan aanspreken.

De andere 2 zijn de backs .. op d eflanken is het zo lek als een zeef.
En als Adrie dit systeem wil blijven spelen missen we ook nog goeie buitenspelers.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_54079614
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef Houniet het volgende:
vanavond NED1 22.55

Lijkenpikker. Is crisis rondom de club en meneer zal zijn voorzitter/AD-aspiraties wel weer toonbaar maken.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 21 oktober 2007 @ 23:22:08 #168
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54079654
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Lijkenpikker. Is crisis rondom de club en meneer zal zijn voorzitter/AD-aspiraties wel weer toonbaar maken.
Wie zie je liever dan? Molenaar of Jaakke?
pi_54079695
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef S-Two het volgende:

[..]

En als Adrie dit systeem wil blijven spelen missen we ook nog goeie buitenspelers.
Ik denk dat hij na 2 wedstrijden naarf kunnen en mogelijkheden moet gaan spelen en dat is zeker ene variant zonder buitenspelers die stijf aan de kant zullen staan.
pi_54079710
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 23:22 schreef twi het volgende:

[..]

Wie zie je liever dan? Molenaar of Jaakke?
Beide niet. Gaat me meer om het feit dat hij weer in de media verschijnt als er crisis is bij Ajax.
Walgelijk.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54080070
Molenaar komt wel goed over alleen jammer dat hij bij feyenoord heeft gespeeld.
lollig
pi_54080879
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Beide niet. Gaat me meer om het feit dat hij weer in de media verschijnt als er crisis is bij Ajax.
Walgelijk.
Klets niet, hij wordt sowieso altijd genoemd als er iets is bij Ajax.

Dat hij gewoon bij Studio Voetbal zijn zegje doet en zich niet druk maakt om zeikballen zoals jij die hem lijkenpikker noemen, vind ik prima.
pi_54080911
Trouwens, het enige dat er hoeft te gebeuren is dat Edgar Davids terug komt. Net als vorig jaar gaat het dan weer draaien, winnen we weer met 1-5 bij PSV en met wat meer mazzel worden we dan wel kampioen.

Is geen structurele oplossing natuurlijk maar als hij weer goed fit wordt zal het dit seizoen wel weer goed komen.
pi_54080996
Vreemd toch die gang van zaken rondom Martin van Geel en Piet Keizer.
Dat verklaart al een hoop meer waarom er van die topaankopen zijn gekomen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54081034
Is inderdaad zeer vreemd en discutabel op zijn zachts. Martin moet de aankopen doen en niemand anders!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')