Dat kun je over elke kans zeggen, we mochten blij zijn gister dat we een puntje hadden..quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wanneer deze kans was benut had dit de 1-0 betekent, dat is dus het verschil tussen 3 punten of 1 punt, dus ik vind het vrij erg dat de bal er niet inging. Maar goed als je kritiek hebt op KJH word je hier meteen verketterd.
Als het Mourinho was dan is het logisch dat ie wegging, die weet na 1 helft al genoegquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:09 schreef devv05 het volgende:
Ik zat gisteren voor de verandering eens op de eretribune, wel relaxt daar. Kutwedstrijd verder, maar kan me er niet druk meer om maken. Een paar rijen voor me zat trouwens een gast die verdacht veel op Mourinho leekWilde nog een foto maken maar tweede helft was ie weg, maar zal wel gewoon iemand geweest zijn die er veel op leek voordat ik wilde geruchten de wereld in breng
Wel achterlijk dat ze die bar daar om half 9 (midden in de rust) dichtgooien.
En die gozert van Dortmund te leen.quote:
Is al gezegd, maar totaal niet te vergelijken. Sahin was daar geen basisspeler laat staan een belangrijke speler. Dat is Defour bij Standard duidelijk wel. Standard zal er dus niks voor voelen om hem te verhuren. En Ajax zal hem ook wel niet willen huren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:27 schreef Longmen het volgende:
En die gozert van Dortmund te leen.
Dat was je vraag niet ..quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is al gezegd, maar totaal niet te vergelijken. Sahin was daar geen basisspeler laat staan een belangrijke speler. Dat is Defour bij Standard duidelijk wel. Standard zal er dus niks voor voelen om hem te verhuren. En Ajax zal hem ook wel niet willen huren.
Je mag um ook missen. Dat deed hij dan ook.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een enorme kans van vijf meter voor de doellijn alleen voor de keeper mag je er als topspits best inschieten.
Doe niet zo zielig en gebruik je verstand.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:43 schreef BigKahuna het volgende:
Dat was je vraag niet ..
De vraag was om talentjes te noemen die ondanks het rampseizoen van Feyenoord toch nog die kant op wilde komen, daarvan is supertalent Sahin er toch echt 1 van hoe je het ook bekijkt wilde hij toch spelen voor de ploeg die een kansloos seizoen draaide en zo gaat dat ook gebeuren met talenten die naar Ajax willen als Defour, die komen gewoon.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig en gebruik je verstand.
Maar je hebt gelijk, mijn vraag ging over kopen. Dat maakt het noemen van de GEHUURDE Sahin alleen nog minder relevant.
Nergens voor nodig joh, want ondanks dat het voetballend met Ajax "weliswaar een beetje minder" gaat, gaat het Ajax financieel toch voor de wind! Binnenkort kunnen we gewoon dat hele voetbalgebeuren vergeten/laten vallen want financieel gaat het top, daar hebben we geen voetbal voor nodig!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:18 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk moet John Jaakke alleen al aftreden om verdere politie-kosten te besparen.
quote:De kans dat John Jaakke en Maarten Fontein op zullen stappen bij Ajax is klein. Algemeen directeur Fontein heeft zaterdag in NRC Handelsblad laten weten dat de club 'gebaat is bij rust'. "Daartoe heb je een stabiele leiding nodig en lang zittende trainers", zegt de bestuurder in de krant. "De laatste jaren zijn er teveel trainers en bestuurders opgestapt. Dat moet veranderen."
Qua prestaties gaat het weliswaar minder, zegt de bestuurder, maar financieel liggen we op koers en in lijn met het beleidsplan. Fontein vindt dat het te snel is om het bestuur daar nu al op af te rekenen.
terug
Fontijnquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nergens voor nodig joh, want ondanks dat het voetballend met Ajax "weliswaar een beetje minder" gaat, gaat het Ajax financieel toch voor de wind! Binnenkort kunnen we gewoon dat hele voetbalgebeuren vergeten/laten vallen want financieel gaat het top, daar hebben we geen voetbal voor nodig!
[..]
volgens mij pas volgende maandquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:27 schreef Ordinair het volgende:
Leo en Davids, wanneer?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:49 schreef MaxC het volgende:
Volgende week gewoon alle ballen op Grandel, dan maken we nog een kans![]()
genoeg rust als je stopt..quote:Aangeslagen Jaakke: Tijd voor een kleine rustpauze
Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax voorzitter John Jaakke aangeslagen is vanwege de tegen hem gerichte spreekkoren die tijdens Ajax - NEC te horen waren. "Dat mijn moeder een hoer is, dat gaat te ver. Ik sta daar boven, maar het gaat wel alle perken te buiten.", aldus Jaakke die niet aan opstappen denkt: "Ik heb me nog nooit over technische zaken uitgelaten en ga dat nu ook niet doen, maar ik geloof niet dat wanneer Jaakke nu opstapt het zeker is dat Ajax zondag van FC Utrecht wint."
Jaakke zegt afgelopen week geprobeerd te hebben in contact te komen met de actievoerders. ,,Ze hebben mijn voice-mail ingesproken en daarin werd gemeld dat ze het vertrouwen in mij opzegden. Daarna heb ik geprobeerd ze te bereiken, maar dat is me niet gelukt. Het is nu beter een kleine rustpauze in te lassen. Natuurlijk doet me dit wat. Een van de beleidspunten is dat Ajax de fans inspireert. Dat doen we dus niet. We luisteren goed naar onze supporters. Of dit tijd nodig heeft? We hebben overwinningen nodig. Alleen winnen helpt. Dat doen we nu te weinig waardoor je onrust krijgt. Zo’n megadeal die we dan sluiten met Aegon als nieuwe hoofdsponsor compenseert op dit moment niets. Ik ben voorzitter en samen met de supporters hebben we een doel. Wij streven hetzelfde doel na als de fans. Daarom blijft voorlopig alles zoals het is."
Die keuze had natuurlijk weinig met Feyenoord te maken maar meer met het feit dat zn "tweede vader" daar trainer werd. En het als een paal boven water stond dat de perspectieven heel anders zouden gaan worden voor Feyenoord.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
De vraag was om talentjes te noemen die ondanks het rampseizoen van Feyenoord toch nog die kant op wilde komen, daarvan is supertalent Sahin er toch echt 1 van hoe je het ook bekijkt wilde hij toch spelen voor de ploeg die een kansloos seizoen draaide en zo gaat dat ook gebeuren met talenten die naar Ajax willen als Defour, die komen gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |