Onzin dat zei men vorig jaar ook over Feijenoordquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Defour komt echt niet naar Ajax. Daar is het nu te laat voor.
Welk jong talent hebben die dit jaar gekocht danquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Onzin dat zei men vorig jaar ook over Feijenoord
Die 2 vallen me nog helemaal niet tegen hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:59 schreef S-Two het volgende:
Luque en Rommedahl waren toch aankopen van Van Geel? Dan lijkt het me ook duidelijk wie er mag vertrekken.
Bruins en Slory!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welk jong talent hebben die dit jaar gekocht dan![]()
Beursgang, Bosman arrest, opheffen van max. aantal buitenlanders binnen de lijnen, krampachtig vasthouden aan 4-3-3, slecht opleiden van buitenspelers.. Need I go on?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
De beste keeper van nederland zijn we ook kwijt, gelukkig zijn er nog Gentenaar en Heijblok die redding brengen in deze tijden van nood!
Ot: Wat een hoerenzooi, ik zit nu in de fase "Waar is het toch misgegaan"...
Ohja. Ajax speelt kut en de ME moet het ontgelden. Die gast die op die ME'er heeft ingeslagen mogen ze van mij helemaal kapot slaan, zn leven lang een stadionverbod en zet hem maar een jaartje vast. Kijken of ze dan nog zo stoer zijn.quote:
Ze speelden allebei bij Excelsior en waren nog niet (inter)nationaal doorgebroken zoals Defour die zich in de Belgische top en Belgisch nationaal efltal al bewezen heeft. Bovendien is Slory al 25, niet echt jong meer.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bruins en Slory!
Rommedahl vond ik het in het begin best leuk doen, maar als basisspeler komt hij gewoon veels te veel te kort. En Luque loopt alleen als de bal zijn kant op komt, en dan ook nog in een slakkengangetje. Die jongen kan aardig schieten, maar voor de rest is het nog niet veel. Maar goed, misschien is dat ook wel lastig in dit team; spelers die normaal wel goed zijn, spelen ook al dramatisch; Heitinga, Gabri, Huntelaar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:04 schreef Rumille het volgende:
[..]
Die 2 vallen me nog helemaal niet tegen hoor.
quote:Nee hoor, zat ook in die betonnen grafkist en het was inderdaad om te huilen. Wat een vuil mannetje toch die Suarez, zal wel weer geen reactie op komen van de KNJB...
Ze kunnen RTL4 ook maar beter RTLJ gaan noemen, fucking belachelijke overtreding van Suarez in de laatste minuut laten ze gewoon niet zien in de samenvatting.
Valt gelukkig mee!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:33 schreef Jnk18 het volgende:
BRON: Ajax.nl
Ajax meldt dat onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat Maarten Stekelenburg niet twee vingers, zoals Koster vreesde, maar een vinger heeft gebroken. Omdat het om een ‘goede’, relatief gunstig te behandelen breuk betreft de revalidatietijd beperkt tot een a twee weken. [reageer]
Buiten het feit dat het misschien een beetje zielig is opgeschreven, heeft ie natuurlijk wel een punt.quote:
Dus 11 november is hij gewoon van de partijquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:33 schreef Jnk18 het volgende:
BRON: Ajax.nl
Ajax meldt dat onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat Maarten Stekelenburg niet twee vingers, zoals Koster vreesde, maar een vinger heeft gebroken. Omdat het om een ‘goede’, relatief gunstig te behandelen breuk betreft de revalidatietijd beperkt tot een a twee weken. [reageer]
Neen, hij heeft geel voor die overtreding gehad, dan kan je er niet meer voor vervolgd worden, klaar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het misschien een beetje zielig is opgeschreven, heeft ie natuurlijk wel een punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |