abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54069279
Het seizoen valt vrij erg tegen tot nu toe.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54069419
Oh ja, zoals ik al vaker het gepropageerd:
quote:
Nordin Amrabat is koopje
EINDHOVEN - VVV-Venlo dreigt Nordin Amrabat na één seizoen al weer kwijt te raken. De club uit Venlo nam de inwoner van Huizen afgelopen zomer over van FC Omniworld en legde hem tot 2010 vast. Amrabat (20) bedong echter een optie dat hij bij degradatie van hekkensluiter VVV voor 175 duizend euro mag vertrekken. En dus is hij een koopje.

De aanvaller – gisteren tegen PSV (3-1) als handenbindertje van Carlos Salcido en Dirk Marcellis de beste VVV’er – debuteerde in augustus 2006 in het betaalde voetbal, maar schopte het inmiddels al tot Jong Oranje.
(terug)Halen die gozer, misschien wel de oplossing van onze probleempositie (aanvallende middenvelder).
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54069595
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:32 schreef xFriendx het volgende:
Mja, look on the bright sight, je had ook aanhanger van AZ kunnen zijn. Dan ben je helemaal mooi in de aap gelogeerd.

En zo is het!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54069658
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 00:29 schreef F1Bas het volgende:
Waarom komen er opeens zoveel Feyenoorders hier? Oh wacht...
je hebt gelijk
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54069720
quote:
Defour: "Ik zie Ajax nog als een stap vooruit"

Standard Luik-middenvelder Steven Defour heeft zaterdag laten weten dat hij Ajax nog altijd ziet als een stap vooruit. De international schat de Eredivisie tevens hoger in dan de Belgische Jupiler League.
De jeugdige Steven Defour werd door bondscoach René Vandereycken als onmisbaar bestempeld voor de nationale ploeg van België. Tegenover Het Laatste Nieuws ging het talent verder in op de verwachtingen die men in zijn land heeft ten aanzien van zijn prestaties.

"Ik schrok een beetje van de reacties. Het leek wel of Steven Defour de nieuwe messias was van het Belgische voetbal. Ik ben niet het type voetballer dat in zijn eentje de tegenstander kan oprollen. Dat heb je kunnen merken tegen Armenië", aldus Defour die hiermee inging op de uitspraken van de Belgische bondscoach.

"Of ik Ajax nog als een stap vooruit zie? Toch wel. De competitie lijkt me daar sterker, terwijl in een club als Ajax ook de eisen qua snelheid van uitvoering en balcirculatie nog ietsje hoger liggen dan bij Standard", vertelt Defour, die gezien deze uitspraken nog altijd interesse heeft in een overstap naar de Amsterdamse club.
pi_54069795
Die jongen moet volgend jaar gewoon op 10 spelen hier zo. Al vind ik zijn doelpuntgemiddelde wat laag.
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:33:40 #57
97934 ASroma
Flamboyant
pi_54069806
zou mooi zijn als die gozer naar hier kan komen
pi_54069822
Defour goede speler ja
pi_54069876
YES!
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:57:57 #60
82589 S-Two
barba macacu
pi_54070076
Sodeju zeg, heb zelden zo'n slechte wedstrijd gezien, buiten Stekelenburg niemand die een voldoende haalde. Gewoon een dramatische collectieve wanprestatie. Het was dat er niet een beetje een team tegenover ons speelde, anders hadden we gewoon kansloos verloren.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_54070086
Defour komt echt niet naar Ajax. Daar is het nu te laat voor.
pi_54070089
De beste keeper van nederland zijn we ook kwijt, gelukkig zijn er nog Gentenaar en Heijblok die redding brengen in deze tijden van nood!

Ot: Wat een hoerenzooi, ik zit nu in de fase "Waar is het toch misgegaan"...
pi_54070095
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Defour komt echt niet naar Ajax. Daar is het nu te laat voor.
Onzin dat zei men vorig jaar ook over Feijenoord
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:59:57 #64
82589 S-Two
barba macacu
pi_54070103
Luque en Rommedahl waren toch aankopen van Van Geel? Dan lijkt het me ook duidelijk wie er mag vertrekken.
pi_54070144
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Onzin dat zei men vorig jaar ook over Feijenoord
Welk jong talent hebben die dit jaar gekocht dan
pi_54070165
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 13:59 schreef S-Two het volgende:
Luque en Rommedahl waren toch aankopen van Van Geel? Dan lijkt het me ook duidelijk wie er mag vertrekken.
Die 2 vallen me nog helemaal niet tegen hoor.
pi_54070184
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Welk jong talent hebben die dit jaar gekocht dan
Bruins en Slory!
  zondag 21 oktober 2007 @ 14:09:05 #68
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54070236
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
De beste keeper van nederland zijn we ook kwijt, gelukkig zijn er nog Gentenaar en Heijblok die redding brengen in deze tijden van nood!

Ot: Wat een hoerenzooi, ik zit nu in de fase "Waar is het toch misgegaan"...
Beursgang, Bosman arrest, opheffen van max. aantal buitenlanders binnen de lijnen, krampachtig vasthouden aan 4-3-3, slecht opleiden van buitenspelers.. Need I go on? .
-
  zondag 21 oktober 2007 @ 14:09:23 #69
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54070238
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ohja. Ajax speelt kut en de ME moet het ontgelden. Die gast die op die ME'er heeft ingeslagen mogen ze van mij helemaal kapot slaan, zn leven lang een stadionverbod en zet hem maar een jaartje vast. Kijken of ze dan nog zo stoer zijn.
pi_54070273
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bruins en Slory!
Ze speelden allebei bij Excelsior en waren nog niet (inter)nationaal doorgebroken zoals Defour die zich in de Belgische top en Belgisch nationaal efltal al bewezen heeft. Bovendien is Slory al 25, niet echt jong meer.
pi_54070291
Koster geschrokken van niveau Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 21 oktober om 09:55

In eigen huis kwam Ajax zaterdag tegen laagvlieger NEC niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel. Adrie Koster toonde zich na afloop van zijn eerste wedstrijd als trainer van Ajax op de persconferentie ontevreden en geschrokken over het spel van zijn ploeg.

“Het was niet goed, dat lijkt me duidelijk”, stelde Koster onomwonden vast. “De eerste helft liepen we te veel achteruit en stond het middenveld te diep. Daardoor was er voorin weinig ruimte. De uitvoering was niet goed en mensen willen de bal niet hebben. Dat is het gevolg van een gebrek aan vertrouwen.”

Koster vreest dat hij voorlopig niet over Maarten Stekelenburg kan beschikken. De doelman van Ajax moest zich in de rust van de wedstrijd laten vervangen. “Ik ben bang dat hij twee vingers heeft gebroken. Laten we hopen dat het niet zo is, maar dit ziet er slecht uit.” Ook Jaap Stam haalde het einde van de wedstrijd niet. “Jaap had griep en kon in de rust niet meer verder”, stelde de interim-coach.
  zondag 21 oktober 2007 @ 14:16:51 #72
82589 S-Two
barba macacu
pi_54070318
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:04 schreef Rumille het volgende:

[..]

Die 2 vallen me nog helemaal niet tegen hoor.
Rommedahl vond ik het in het begin best leuk doen, maar als basisspeler komt hij gewoon veels te veel te kort. En Luque loopt alleen als de bal zijn kant op komt, en dan ook nog in een slakkengangetje. Die jongen kan aardig schieten, maar voor de rest is het nog niet veel. Maar goed, misschien is dat ook wel lastig in dit team; spelers die normaal wel goed zijn, spelen ook al dramatisch; Heitinga, Gabri, Huntelaar.
pi_54070505
BRON: Ajax.nl

Ajax meldt dat onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat Maarten Stekelenburg niet twee vingers, zoals Koster vreesde, maar een vinger heeft gebroken. Omdat het om een ‘goede’, relatief gunstig te behandelen breuk betreft de revalidatietijd beperkt tot een a twee weken. [reageer]
pi_54070508
Luque speelde gister wel leuk, 't was een kutwedstrijd die je normaal wel met 1 of 2-0 wint maar Huntelaar was niet echt scherp, hij had zeker wel kansen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54070541
quote:
Nee hoor, zat ook in die betonnen grafkist en het was inderdaad om te huilen. Wat een vuil mannetje toch die Suarez, zal wel weer geen reactie op komen van de KNJB...

Ze kunnen RTL4 ook maar beter RTLJ gaan noemen, fucking belachelijke overtreding van Suarez in de laatste minuut laten ze gewoon niet zien in de samenvatting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')