(terug)Halen die gozer, misschien wel de oplossing van onze probleempositie (aanvallende middenvelder).quote:Nordin Amrabat is koopje
EINDHOVEN - VVV-Venlo dreigt Nordin Amrabat na één seizoen al weer kwijt te raken. De club uit Venlo nam de inwoner van Huizen afgelopen zomer over van FC Omniworld en legde hem tot 2010 vast. Amrabat (20) bedong echter een optie dat hij bij degradatie van hekkensluiter VVV voor 175 duizend euro mag vertrekken. En dus is hij een koopje.
De aanvaller – gisteren tegen PSV (3-1) als handenbindertje van Carlos Salcido en Dirk Marcellis de beste VVV’er – debuteerde in augustus 2006 in het betaalde voetbal, maar schopte het inmiddels al tot Jong Oranje.
En zo is het!quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:32 schreef xFriendx het volgende:
Mja, look on the bright sight, je had ook aanhanger van AZ kunnen zijn. Dan ben je helemaal mooi in de aap gelogeerd.
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:29 schreef F1Bas het volgende:
Waarom komen er opeens zoveel Feyenoorders hier? Oh wacht...
quote:Defour: "Ik zie Ajax nog als een stap vooruit"
Standard Luik-middenvelder Steven Defour heeft zaterdag laten weten dat hij Ajax nog altijd ziet als een stap vooruit. De international schat de Eredivisie tevens hoger in dan de Belgische Jupiler League.
De jeugdige Steven Defour werd door bondscoach René Vandereycken als onmisbaar bestempeld voor de nationale ploeg van België. Tegenover Het Laatste Nieuws ging het talent verder in op de verwachtingen die men in zijn land heeft ten aanzien van zijn prestaties.
"Ik schrok een beetje van de reacties. Het leek wel of Steven Defour de nieuwe messias was van het Belgische voetbal. Ik ben niet het type voetballer dat in zijn eentje de tegenstander kan oprollen. Dat heb je kunnen merken tegen Armenië", aldus Defour die hiermee inging op de uitspraken van de Belgische bondscoach.
"Of ik Ajax nog als een stap vooruit zie? Toch wel. De competitie lijkt me daar sterker, terwijl in een club als Ajax ook de eisen qua snelheid van uitvoering en balcirculatie nog ietsje hoger liggen dan bij Standard", vertelt Defour, die gezien deze uitspraken nog altijd interesse heeft in een overstap naar de Amsterdamse club.
Onzin dat zei men vorig jaar ook over Feijenoordquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Defour komt echt niet naar Ajax. Daar is het nu te laat voor.
Welk jong talent hebben die dit jaar gekocht danquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Onzin dat zei men vorig jaar ook over Feijenoord
Die 2 vallen me nog helemaal niet tegen hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:59 schreef S-Two het volgende:
Luque en Rommedahl waren toch aankopen van Van Geel? Dan lijkt het me ook duidelijk wie er mag vertrekken.
Bruins en Slory!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welk jong talent hebben die dit jaar gekocht dan![]()
Beursgang, Bosman arrest, opheffen van max. aantal buitenlanders binnen de lijnen, krampachtig vasthouden aan 4-3-3, slecht opleiden van buitenspelers.. Need I go on?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
De beste keeper van nederland zijn we ook kwijt, gelukkig zijn er nog Gentenaar en Heijblok die redding brengen in deze tijden van nood!
Ot: Wat een hoerenzooi, ik zit nu in de fase "Waar is het toch misgegaan"...
Ohja. Ajax speelt kut en de ME moet het ontgelden. Die gast die op die ME'er heeft ingeslagen mogen ze van mij helemaal kapot slaan, zn leven lang een stadionverbod en zet hem maar een jaartje vast. Kijken of ze dan nog zo stoer zijn.quote:
Ze speelden allebei bij Excelsior en waren nog niet (inter)nationaal doorgebroken zoals Defour die zich in de Belgische top en Belgisch nationaal efltal al bewezen heeft. Bovendien is Slory al 25, niet echt jong meer.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bruins en Slory!
Rommedahl vond ik het in het begin best leuk doen, maar als basisspeler komt hij gewoon veels te veel te kort. En Luque loopt alleen als de bal zijn kant op komt, en dan ook nog in een slakkengangetje. Die jongen kan aardig schieten, maar voor de rest is het nog niet veel. Maar goed, misschien is dat ook wel lastig in dit team; spelers die normaal wel goed zijn, spelen ook al dramatisch; Heitinga, Gabri, Huntelaar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:04 schreef Rumille het volgende:
[..]
Die 2 vallen me nog helemaal niet tegen hoor.
quote:Nee hoor, zat ook in die betonnen grafkist en het was inderdaad om te huilen. Wat een vuil mannetje toch die Suarez, zal wel weer geen reactie op komen van de KNJB...
Ze kunnen RTL4 ook maar beter RTLJ gaan noemen, fucking belachelijke overtreding van Suarez in de laatste minuut laten ze gewoon niet zien in de samenvatting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |