Met Co komt het ( weer/ nog) goedquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:47 schreef MaxC het volgende:
't was weer kut
Kampioenschap kunnen we nu wel vergeten als je thuis tegen NEC niet wint
o ja, dank je. mijn dag is weer goed!quote:Op zondag 21 oktober 2007 09:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig hebben we die Fruitschaal nog. Staan we aan het einde van het seizoen ten minste niet met lege handen.
Sarcasme is jou onbekend?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, dank je. mijn dag is weer goed!
Jou ook?quote:
quote:Het was weer een geweldige wedstrijd, 93 min kijken naar amateurvoetbal. na de wedstrijd begaven ruim 800 Supporters zich naar de Hoofdingang. Met luid gezang galmde Jaakke rot op !!! Niet veel later braken er ongeregeldheden uit, en de M.E greep in. Met veel moeite hielden ze de Supporters op afstand ondertussen werden ze bekogeld met stenen. Ook flikkerde er een M.E van zijn knol af, en verloor zijn wapenstok zo voor de voeten van een ajacied. Die zag zijn kans en dacht wat jullie kunnen kan ik ook, en ging de M.E te lijf met zijn eigen wapenstok.
We zijn bezig om van de ongeregeldheden een kleine film te maken. Wanneer? zo snel mogelijk.
Stam was ziek.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:21 schreef Luco het volgende:
Maar goed, Stekelenburg dus geblesseerd? Stam?
Fruitmandje sturenquote:
Kansloos zijn die "supporters".quote:
Fruitschaalquote:
Oke, goed om te weten. In welke minuut wordt er gescoord? Dan houd ik er alvast rekening mee.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:57 schreef StarGazer het volgende:
Utrecht uit wordt de eerste nederlaag.
En die stonden op dat moment 14e of zo. Kun je nagaan hoe die dit soort dingen gewend zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
Kop op Ajacieden, vorig jaar hadden ze in Rotterdam dit gevoel het hele seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |